Z20let met turbotimer???

Forumindex Forums Techniek C20let / z20let(2.0 16v turbo) Z20let met turbotimer???

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 26 tot 31 (van in totaal 31)
  • Auteur
    Berichten
  • #17910591
    martijn b.
      Lid sinds:
      17 May 2009

      Zit erin hoor. Was eigenlijk erg makkelijk. 5 draden en klaar. Alleen als hij nadraait via de tt dan gaat het alarm niet aan. Veiligheidje denk ik. Dubbele vergrendeling werkt wel.

      Filmpje komt

      #17910592
      martijn b.
        Lid sinds:
        17 May 2009

        [youtube]https://www.youtube.com/watch?v=8TsoYl_-Bq4&feature=youtube_gdata_player[/youtube]

        #17910593
        astracoupeturbo
          Lid sinds:
          18 January 2010

          ziet er goed uit! hoelang laat je hem dan nadraaien?

          #17910594
          martijn b.
            Lid sinds:
            17 May 2009

            Weet ik nog niet…..moet ik nog even uitzoeken.
            Zonder handrem erop werkt ie niet en ik kan hem ook helemaal uitzetten.

            #17910595
            opeltje16Vsport
            Deelnemer
              Lid sinds:
              15 February 2007

              Gisteren maar gewoon eens begonnen aan mijn project turbotimer!
              Ik heb een Greddy full auto timer II overgenomen van een maatje van me, die had hem nieuw liggen omdat hij na aankoop een mooiere had gezien.
              Er zat een redelijk goed stroom schema bij, met behulp van een multimeter en m’n telefoon waarop dit topic ingeladen was kon ik mooi alles uitzoeken.
              (DarkplayeR-69 bedankt voor de foto’s en uitleg!)

              Het ding zat er met 2 uurtjes werkend en wel in.
              Maar ik heb nog wel een paar vraagjes…

              Ik kan tijdens de werking van de tt de afstandbediening niet gebruiken, dus moet hem met de sleutel op slot zetten. De dubbele vergrendeling werkt hierbij ook niet.
              Ook kan ik niet zien hoe dat alarm nou werkt… dat wordt toch ingeschakeld bij de dubbele vergrendeling?
              ik hoop dat iemand me er meer over kan vertellen.
              mvg Matty

              #17910596
              martijn b.
                Lid sinds:
                17 May 2009

                Bij mij werkt de originele ab wel en de deuren kunnen dan op dubbel lock.de ab van het alarm werkt zolang de tt zijn werk doet niet. Het alarm kan er dus niet op tijdens het nadraaien. Ik baal daar stevig van maar schijnt zo te zijn.

                Helaas kan niemand een oplossing bieden en blijkt dus in de praktijk dat ik mijn tt niet gebruik door het gekloot met alarm.
                Grtz
                Martijn

              6 berichten aan het bekijken - 26 tot 31 (van in totaal 31)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.