z20let coupe turbo valt vaak weg

Forumindex Forums Modellen Astra z20let coupe turbo valt vaak weg

• Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 76 tot 85 (van in totaal 85)
  • Auteur
    Haasje17
    Moderator

Merk type?

k.matic
      Deelnemer

@Haasje17 wrote:

Merk type?

apex turbotimer

k.matic
        Deelnemer

@k.matic wrote:

@Haasje17 wrote:

Merk type?

apex turbotimer

multi

k.matic
          Deelnemer

nog ff vraagje over die zijschermen past dat nou ook op de coupe astra ???

bart-gsi
            Deelnemer
              k.matic wrote:
              nog ff vraagje over die zijschermen past dat nou ook op de coupe astra ???[/quote

volgens mij wel.. vanaf de voorportieren naar voren is alles over te zetten van elkaar

k.matic
              Deelnemer

coupe heeft geen raamlijst zoals normale astra g

bart-gsi
                Deelnemer

Zit er bij de G ook mee dat de voorportieren kort zijn als het model een 4 deurs is… I.v.m. de achterportieren..

Dus daarom vanaf de portieren naarvoren kan alles uitwisselbaar zijn..

k.matic
                  Deelnemer

@bart-gsi wrote:

Zit er bij de G ook mee dat de voorportieren kort zijn als het model een 4 deurs is… I.v.m. de achterportieren..

Dus daarom vanaf de portieren naarvoren kan alles uitwisselbaar zijn..

had met mijn vorige g sport edition wel zijwindschermen, en het klopt dat de 4 deur van die ieni mini deuren heeft, alleen een coupe is volgens mij nog een tikje groter dan de 3 deurs,
                    en ook omdat als je de ramen open gooit van een coupe, je geen omlijsting heb en weet dan niet waar ik die scherm in moet duwen.

normaal schuif je hem aan de boven kant van je raam tussen de deur en de raam van een 3deurs g, maar nu moet ik hem tussen het raam doen en de bovenkant van mijn dak en daar zit ggeen gleuf of wat, zit alleen een zwarte tochtstrip die het raam tegen houd als het raam dicht is.

k.matic
                    Deelnemer

Weet iemand of er een bedrijf in zuidholland of een gespecializeerd iemand op het forum is die zuigerbodem koeling kan boren en plaatsen, ben namelijk langzamerbeetje alle onderdelen aan het halen voor 350pk+, en een vers kaal onderblok z20let die ik graag wil laten honen en graag wou weten welke maten.

k.matic
                      Deelnemer

@k.matic wrote:

Weet iemand of er een bedrijf in zuidholland of een gespecializeerd iemand op het forum is die zuigerbodem koeling kan boren en plaatsen, ben namelijk langzamerbeetje alle onderdelen aan het halen voor 350pk+, en een vers kaal onderblok z20let die ik graag wil laten honen en graag wou weten welke maten.

Anybody somebody??

10 berichten aan het bekijken - 76 tot 85 (van in totaal 85)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.