Z20LER, Z20LEL en Z20LET met meer dan 250 pk

Forumindex Forums Techniek C20let / z20let(2.0 16v turbo) Z20LER, Z20LEL en Z20LET met meer dan 250 pk

• Dit onderwerp is leeg.
11 berichten aan het bekijken - 26 tot 36 (van in totaal 36)
  • Auteur
    NelisZ20LER
    Deelnemer

Weet iemand hier of de heren van V-max en Klasen Engels kunnen? Duits gaat wel, maar Engels gaat beter…:D

Baas J.
      Deelnemer

Vmax, prima Engels.

Welke componenten heb je nodig dan? LEH turbo? Die kan je beter uit Engeland halen, bij Regal ofzo.

NelisZ20LER
        Deelnemer

[rquote=1900458&tid=145005&author=Baas J.]Vmax, prima Engels.

Welke componenten heb je nodig dan? LEH turbo? Die kan je beter uit Engeland halen, bij Regal ofzo.[/rquote]

Ja, en de injectoren ook geloof ik. De turbo kost idd maar € 545,- omgerekend, daar komen dan nog wel verzendkosten bij natuurlijk. Intercooler kost bij M-tech maar € 195,-. Daar komen nog wel slangen en buizen bij.

Enig idee wat mapen/afstellen gaat kosten?

Baas J.
          Deelnemer

Injectoren heeft Vmax, heb ze er daar ter plekke in laten zetten. Was 150,- incl plaatsen dacht ik..

Ik heb een set gekocht (FMIC) geen zin om te klooien met buizen en slangen.

Mappen / afstellen gaat in overleg, kan je ze beter voor mailen.

NelisZ20LER
            Deelnemer

[rquote=1900532&tid=145005&author=Baas J.]Injectoren heeft Vmax, heb ze er daar ter plekke in laten zetten. Was 150,- incl plaatsen dacht ik..

Ik heb een set gekocht (FMIC) geen zin om te klooien met buizen en slangen.

Mappen / afstellen gaat in overleg, kan je ze beter voor mailen.[/rquote]

Ik had injectoren voor € 199,- gezien bij Klasen. Dit is dan weer goedkoper.

Het is wel ff klooien met die slangen misschien, maar zo druk ik er mijn eigen stempel een beetje op! :D

Baas J.
              Deelnemer

Mja, maar waarom moeilijk doen als het makkelijk en goedkoper kan…

NelisZ20LER
                Deelnemer

[rquote=1900541&tid=145005&author=Baas J.]Mja, maar waarom moeilijk doen als het makkelijk en goedkoper kan…[/rquote]

Goedkoper? Wat kost een complete kit dan? Wat ik heb gezien al gauw € 500,- tot € 600,-. Als ik zelf wat buizen maak en slang koop ben ik volgens mij goedkoper uit.

Baas J.
                  Deelnemer

Dan moet je exact weten wat je nodig hebt, en dat weet je vaak niet. 1 slang zit al gauw rond 30 euro, en je hebt r vrij veel nodig.

http://www.txautosport.co.uk/mk4-astra-g-gsi-coupe-sri-turbo-intercooler-kit-z20let-58-p.asp

Deze heb ik en werkt prima, ook goede kwaliteit.

Baas J.
                    Deelnemer
                      NelisZ20LER
                      Deelnemer

[rquote=1900554&tid=145005&author=Baas J.]http://www.txautosport.co.uk/astra-vxr-intercooler-kit-47-p.asp

deze voor jouw auto.[/rquote]

Dat gaat misschien wel weer lukken, heb ik alleen wat extra’s nodig voor de laatste bocht. Moet ik ook nog een aansluiting hebben voor mijn dumpvalve, deze zit nu in de rvs pijp.

NelisZ20LER
                        Deelnemer

Ben nog geen steek verder helaas…

Motor houdt nog steeds in en heb de laatste maanden nauwelijks tijd voor de auto gehad.
                          Misschien van het weekend eens kijken of ik wat kan vinden. Daarna eens kijken voor verdere tuning.

11 berichten aan het bekijken - 26 tot 36 (van in totaal 36)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.