z19dth 150pk welke problemen kan ik tegen komen ??

Forumindex Forums Techniek Overige motor types z19dth 150pk welke problemen kan ik tegen komen ??

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    yunus38

goedendag allemaal ik ben yunus sins 15 jan 2015 trotse bezitter van een opel astra GTC 1.9 cdti 150pk king: met km stand 130.***

deze motoren hebben nog wel eens kinderziektes zoals

dynamo
      EGR
      Roetfilter
      inlaatspruitstuk

en meer misschien :hmmz

auto rijd en schakel super.. alleen wil deze problemen zoals EGR en Roetfilter gelijk aanpakken.. ben even opzoek geweest naar een bedrijf
      die het voor mij software matig UIT kan zetten

naar veel googelen ben ik terecht gekomen bij DIGICAR in Doetinchem iemand ervaring mee ??
      EGR software matig uitzetten + afdoppen en Roetfilter leeg halen + software matig uit kost mij 575.-euro

kunnen jullie misschien mij meerdere bedrijven adviseren die dit soort zaken doen

heb ook gehoord van EDS in MARL/Duitsland ?? iemand ervaring mee ??

alle tips zijn welkom

alvast hartelijk dank voor jullie moeite en tips mvg yunus

Opeltje17
      Deelnemer

http://kcperformance.eu/nl/” onclick=”window.open(this.href);return false;

Hebben veel leden hier ervaring mee, EGR uitschakelen en afdoppen, roetfilter leeghalen uitprogrammeren, wervelkleppen uit de inlaat halen.

EDS is een bekende opel tuner, hebben ook een werkplaats maar of ze bovenstaande ook doen geen idee.

yunus38

beste bedankt voor je reactie

wervelkleppen uit de inlaat halen.. ?? zou je meer info kunnen geven ??

Opeltje17
          Deelnemer

http://download.ms-motor-service.com/ximages/pg_si_0093_en_web.pdf” onclick=”window.open(this.href);return false;

Lees dit maar eens door, dit zijn de kleppen in je inlaat welke vaak stuk gaan deze halen ze eruit, en de gaten lassen ze dicht.

yunus38

goedendag

wat ik heb begrepen is die kleppen er uit hallen en die gaten dicht lassen ?? dan blijf die altijd open !! krijg je geen fout melding dan ??en moet je hem dan ook software matig ook aanpassen ?? :hmmz

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.