youngtimer treffen herten 11 september

Forumindex Forums Overige Meetings youngtimer treffen herten 11 september

  • Dit onderwerp is leeg.
12 berichten aan het bekijken - 26 tot 37 (van in totaal 37)
  • Auteur
    Berichten
  • #17889589
    astrawez
    Deelnemer
      Lid sinds:
      30 March 2009

      #17889590
      astrawez
      Deelnemer
        Lid sinds:
        30 March 2009

        #17889591
        astrawez
        Deelnemer
          Lid sinds:
          30 March 2009

          #17889592
          astrawez
          Deelnemer
            Lid sinds:
            30 March 2009

            Dit was het dan weer. Volgend jaar zeker weer!! :D

            #17889593
            Ghanz
            Deelnemer
              Lid sinds:
              31 July 2005

              :thumb

              o wat waren wij blij, en vooral mijn maatje,(de eigenaar van de wagen) dat de ascona daar geparkeerd mocht worden :( jammer,

              maar voor de rest was het super, het was ons eerste bezoek, maar ondanks de regen
              GEWELDIG :thumb

              mooie foto reportage ook, keurig :thumbup een vrij duidelijk beeld van hoe groot het wel niet was.

              #17889594
              Silver
                Lid sinds:
                7 July 2006

                Astrawez mooie foto’s man :thumb :thumb

                #17889595
                Anoniem
                  Lid sinds:
                  1 January 1970

                  :kewlpics :kewlpics :kewlpics

                  #17889596
                  astrawez
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    30 March 2009

                    @ Ghanz: Dat kan ik me voorstellen dat dat balen was.. Toen wij er net waren zei ik nog dat er op beelden van vorige jaren ook op het veld geparkeerd werd (toen nog een grasveld). Maar toen we erop keken zei ik nog dat je er nu zeker niet wil staan. Na ons eerste rondje lopen stond het veld opeens wel helemaal vol! Idd rampzalig daar ja. Zeker toen zo’n malloot met z’n 4×4 Toyota daar ging ploegen vlak langs die C Kadettjes op! :swear

                    #17889597
                    H-400
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      3 November 2006

                      Was een fantastische opkomst, volgend jaar ga ik zeker terug. Maar dan wel een uurtje vroeger
                      vertrekken want ik stond ook mé m’n Manta op dat patattenveld. Het weer was een afknapper en die
                      onnozelaar met z’n rode Toyota 4X4 deed dingen die niet echt “old-timer minded” waren.
                      Pics volgen.

                      #17889598
                      astrawez
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        30 March 2009

                        @g-astraa wrote:

                        het was weer een super mooi treffen. :thumb :thumb :thumb

                        @astrawes jij kwam nog langs mij heen rijden daar op het treffen maar je zag me niet. :hmmz

                        ik heb je mooie d-dett nog op de foto gezet. :thumb

                        Sorry man, ik lees nu je berichtje welke tussen mijn foto’s staat pas.
                        Ben jij diegene met de zilvere Astra G welke daar op de hoek stond? Op de terugweg kwam je nog langs ons gereden.
                        Ik ben trouwens wel benieuwd naar de foto die je hebt gemaakt.. :kewlpics

                        #17889599
                        astrawez
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          30 March 2009

                          Hier nog eens 160 mooie foto’s!
                          http://youngtimervestival.de/index.php?id=90&tx_chgallery_pi1%5Bdir%5D=1&tx_chgallery_pi1%5Bsingle%5D=1&cHash=1fa24f57e1c2bb23b1646716a54ac200#c134″ onclick=”window.open(this.href);return false;

                          en…
                          http://www.typ53.com/d526.htm” onclick=”window.open(this.href);return false;

                          en…
                          http://www.ipernity.com/doc/derbyharry/album/248902″ onclick=”window.open(this.href);return false;

                          :wub

                          #17889600
                          g-astraa
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            13 March 2005

                            @astrawez wrote:

                            @g-astraa wrote:

                            het was weer een super mooi treffen. :thumb :thumb :thumb

                            @astrawes jij kwam nog langs mij heen rijden daar op het treffen maar je zag me niet. :hmmz

                            ik heb je mooie d-dett nog op de foto gezet. :thumb

                            Sorry man, ik lees nu je berichtje welke tussen mijn foto’s staat pas.
                            Ben jij diegene met de zilvere Astra G welke daar op de hoek stond? Op de terugweg kwam je nog langs ons gereden.
                            Ik ben trouwens wel benieuwd naar de foto die je hebt gemaakt.. :kewlpics

                            ja dat klopt ik stond op de hoek met de grijze astra g naast die dikke kadett combi

                          12 berichten aan het bekijken - 26 tot 37 (van in totaal 37)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.