Forumindex › Forums › Modellen › Senator, Monza en Commodore, Rekord, KAD › Yes we got him! Monza Keinath KC5 (foto-update 8-9-2013)
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
17 mei 2013 om 19:26 #18141918
mooi verslag van een zoektocht naar iets bijna unieks
veels succes en plezier ermee17 mei 2013 om 21:04 #18141920Prachtige auto! Ziet er super uit en ook leuk dat je de geschiedenis weet!
Onderweg nog reacties van andere weggebruikers die de auto herkende?
Enjoy, wel jammer van de andere Monza, prachtige auto maar een waardige vervanger er voor terug.
Greetz Emiel
17 mei 2013 om 21:12 #18141919AnoniemLid sinds:
1 January 1970Veel mensen hebben de auto ondertussen gezien, maar allen waren geen kenners. Het garagebedrijf, de keurmeesters bij de RDW, en al mijn kennissen kennen het model niet. Meerdere die op me af komen met de vraag wat voor auto het is,.
De auto, en het automerk “Keinath” is toch wel erg zeldzaam, en totaal niet bekend bij vele.
Maargoed, denk dat deze Keinath komende jaren gaat bijdragen tot een grotere bekendheid van het merk.Zo lijkt het mij ook erg leuk om met de Keinath bruiloften en jubileumritjes te gaan maken. Hiermee staat de auto in de picture, en met de opbrengst kunnen we de hobby bekostigen.
Onze rode Monza gaat waarschijnlijk naar oost-duitsland, tegen de poolse grens aan. Die zullen we waarschijnlijk niet meer gaan zien. Erg jammer, maar inderdaad is de Keinath een waardige opvolger.
24 mei 2013 om 16:14 #18141921Jammer dat de rode weg gaat, is een erg mooie GSE. Had ik cash gehad dan wassie van mij, maar helaas :)
24 mei 2013 om 16:26 #18141922:shock: allememagies !
wat een verhaal joh, :worsen wat een ontzettend mooie auto !
veel plezier met deze bolide !
:thumb
24 mei 2013 om 16:54 #18141923Maar staat deze wel gewoon als Opel Monza op het kenteken?
24 mei 2013 om 17:18 #18141924@Senatorman wrote:
Veel mensen hebben de auto ondertussen gezien, maar allen waren geen kenners. Het garagebedrijf, de keurmeesters bij de RDW, en al mijn kennissen kennen het model niet. Meerdere die op me af komen met de vraag wat voor auto het is,.
De auto, en het automerk “Keinath” is toch wel erg zeldzaam, en totaal niet bekend bij vele.
Maargoed, denk dat deze Keinath komende jaren gaat bijdragen tot een grotere bekendheid van het merk.Zo lijkt het mij ook erg leuk om met de Keinath bruiloften en jubileumritjes te gaan maken. Hiermee staat de auto in de picture, en met de opbrengst kunnen we de hobby bekostigen.
Onze rode Monza gaat waarschijnlijk naar oost-duitsland, tegen de poolse grens aan. Die zullen we waarschijnlijk niet meer gaan zien. Erg jammer, maar inderdaad is de Keinath een waardige opvolger.
Via een handelaar hier, of via mobile.de?
24 mei 2013 om 17:24 #18141925AnoniemLid sinds:
1 January 1970Gisteren kenteken ontvangen en direct de platen besteld. Vandaag apk afgemeld. Nu mag hij de weg op. Alhoewel dat nog niet zoveel zal zijn omdat ik eerst de auto wat meer toonbaar wil maken. Op kenteken staar hij vermeld als monza gse. Uitvoering:cabriolet.
24 mei 2013 om 17:27 #18141926AnoniemLid sinds:
1 January 1970@2000 onbekend.
24 mei 2013 om 17:46 #18141927Wat een K*T auto!!! :jerry :jerry :jerry
Mooi dat je zo’n goed exemplaar zo ver weg gevonden hebt. :thumbup
26 mei 2013 om 15:31 #18141928gisteren de nieuwe aanwinst gespot op de weg naar uitgeest zag er goed uit ed veel plezier ermee
1 augustus 2013 om 21:10 #18141929AnoniemLid sinds:
1 January 1970Vanavond even een paar mooie pics kunnen schieten bij een ondergaande zon. :D
1 augustus 2013 om 21:45 #18141930AnoniemLid sinds:
1 January 1970Prachtige fotoshoot, Ed, ik ga voor nummer 1 en 2, daar waar het licht vol achter je bolide zit :wub
1 augustus 2013 om 21:56 #18141931AnoniemLid sinds:
1 January 1970Ze zijn gemaakt met me mobiel (samsung galaxy)
1 augustus 2013 om 22:01 #18141932AnoniemLid sinds:
1 January 1970kwaliteit van de fotos zijn prima, en gelukkig geen K3 euh 3K in het midden :mrgreen:
btw: heb je er nog een paar van de bestuurderskant? :kewlpics1 augustus 2013 om 22:13 #18141933AnoniemLid sinds:
1 January 19703k? snap niet wat je bedoeld.
Deze foto heb ik geschoten van de bestuurderskant. De enigste omdat de zon van de andere kant kwam,en ik me daar meer op concentreerde
2 augustus 2013 om 01:11 #18141934mooie foto’s van een hele mooie droomauto…! :wub
3K is denk ik Ku Kux Klan…? :hmmz
2 augustus 2013 om 08:53 #18141935Is de cabrio getaxeerd, en dan tevens dit: allrisk verzekerd?
2 augustus 2013 om 10:58 #18141936blijft toch een aparte verschijning king: en vind het bij een Monza wel staan zo,n cabrio zijn niet veel opels waar het bij staat al hangt dat natuurlijk ook weer van de bouwer af
2 augustus 2013 om 12:01 #18141937Ik vind vooral de 2 losse recaro’s achterin erg mooi. Natuurlijk de rest van de auto ook, zeer zeldzame verschijning. En het originele lederen hoofddeksel+bril zit erbij, uniek!!
2 augustus 2013 om 12:06 #18141938Hoe staat het met de andere Monza ?
2 augustus 2013 om 12:17 #18141939AnoniemLid sinds:
1 January 1970Andere rode monza houden we lekker. Zolang we geen liefhebber kunnen vinden die ons een juiste prijs kan/wil betalen.
2 augustus 2013 om 12:29 #18141940Gelukkig, hopen dat die goede Nederlandse ouders krijgt.
2 augustus 2013 om 19:51 #18141941AnoniemLid sinds:
1 January 1970Prachtige en ook nog zeldzame foto’s van een Monza Cabrio in het landschap van Nederland king:
Wil je de vraag toch even stellen, die kokers,
is dat één geheel met de carrosserie, of…… :hmmz2 augustus 2013 om 20:10 #18141942AnoniemLid sinds:
1 January 1970Die kokers zijn losse overzetplaatwerkdelen die de cabrioversteviging wegwerken. Deze zitten onder de auto vast dmv zo’n 20 puntlassen, en zijn tegen de carroserie aangekit/gelijmd. Als bijvoorbeeld het voorspatbord vervangen zou moeten worden,dan moet deze los kunnen. Bij onze Keinath laten deze overzetdelen op enkele plaatsen los. Ook zijn deze overzetdelen niet geheel recht meer doordat de vorige eigenaar weleens een laag opstakel heeft geraakt, aan de andere kant van de auto is hieraan gelast, wat niet netjes is gebeurd.
Ik wil deze overzetdelen zo compleet mogelijk losmaken, laten zetten in rvs en deze aan de onderkant weer puntlassen, en de bovenkant goed tegen de auto lijmen, en in één geheel laten lopen met de auto. Hetzelfde als David’s Keinath.
Ook aan de binnenkant van de auto is duidelijk de cabrio-versteviging zichtbaar. Zo voel en zie je onder de rode bekleding dikke vierkante dorpels, en heeft de auto onder het dashboard twee verticale ronde buizenframes, die achter de radio bij elkaar komen.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.