Forumindex › Forums › Techniek › C20let / z20let(2.0 16v turbo) › Yay! 15 juni naar V-MAX
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
1 juni 2010 om 09:45 #17221914
Dinsdag de 15e naar EDS voor een stage 2 upgrade en wat afstelwerk! Ben benieuwd!
Nu nog even snel mn 3 meters werkend krijgen!
1 juni 2010 om 10:25 #17681207hey baas.
Haha goed man hoop alleen voor je dat je simons demper het trekt bij kon die demper de 250pk net aan en erboven niet meer. Maar ik weet niet of je dezelfde type demper heb.
Verwacht niet al te veel van het pand.
En keep us posted!1 juni 2010 om 14:32 #17681208Verwacht sowieso niet al te veel van EDS en hun vermogensbank. Sindsdat ik bij Vmax ben geweest weet ik wel beter. :angel
1 juni 2010 om 15:32 #17681209Bij iedere tuner hoor je goede en minder goede ervaringen.
Ik ben bij M-Tech geweest en bij EDS
M-Tech = auto met storingen en geen vermogen.
EDS = auto storingvrij en heeft weer boost.
Met V-Max , Klasen etc. heb ik geen ervaring maar als iemand
mij hierbij wil helpen (sponsor) ben ik wel bereid dit uit te zoeken.1 juni 2010 om 15:51 #17681210origineel gepost door zetos
hey baas.Haha goed man hoop alleen voor je dat je simons demper het trekt bij kon die demper de 250pk net aan en erboven niet meer. Maar ik weet niet of je dezelfde type demper heb.
Verwacht niet al te veel van het pand.
En keep us posted!Het is een 76mm Simons.
1 juni 2010 om 16:08 #17681211Dus binnenkort kom je voorbij zetten:D
1 juni 2010 om 16:19 #17681212origineel gepost door Baas J.
origineel gepost door zetos
hey baas.Haha goed man hoop alleen voor je dat je simons demper het trekt bij kon die demper de 250pk net aan en erboven niet meer. Maar ik weet niet of je dezelfde type demper heb.
Verwacht niet al te veel van het pand.
En keep us posted!Het is een 76mm Simons.
Jah die van mij ook maar jijheb alleen middendemper he ik heb ook me einddemper van simons mischien is die gewoon niet goed.
Maar alsnog veel plezier daar:D
1 juni 2010 om 16:25 #17681213origineel gepost door OPCdriver
Bij iedere tuner hoor je goede en minder goede ervaringen.
Ik ben bij M-Tech geweest en bij EDS
M-Tech = auto met storingen en geen vermogen.
EDS = auto storingvrij en heeft weer boost.
Met V-Max , Klasen etc. heb ik geen ervaring maar als iemand
mij hierbij wil helpen (sponsor) ben ik wel bereid dit uit te zoeken.Wees wel voorzichtig wat je zegt. :)
Zowat elke turen gebruikt maps van EDS… dat geld dus ook voor M-TECH.
Hesitating en Flatspots die bij EDS vandaan komen zie je ook bij M-Tech en tunex.
Het enige verschil tussen EDS/M-Tech/Tunex is dat EDS een rollebank heeft, maar wees voorzichtig ze geven zowat nooit een custom map tenzij je veel geld uitgeeft.
Dus je auto zal gemapt worden daarna op de bank om het vermogen te zien en daarna deraf, zonder controle over hoe de auto loopt.Vertel natuurlijk uit ervaring, Vorige jaar naar EDS geweest. Auto heeft een Map gehad op de rollebank en dat was het.
238pk met een zeer restrictieve uitlaat. het enige wat ik van Arno hoorde is dat de uitlaat restrictive is en ik onder de 5k toeren moest blijven. Ik bedoel daar is toch niets aan Custom gedaan? :D
Uiteindelijk ben ik wel bijna van alle gezeik af.!Dus als je naar EDS gaat ga dan voor een CUSTOM MAP! en niet een map dat ze voor elke auto gebruiken. Elke auto is sowieso anders!
1 juni 2010 om 17:06 #17681214Hoe bedoel je voorzichtig , ik vertel alleen wat ik ervaren heb (letterlijk)
Bij M-Tech ben ik gewoon met een kluitje het riet in gestuurd (wel even vet alles betaald)
en mijn auto was compleet niet verkoopbaar zelfs , ik ben zelf best wel wat gewend
maar ik denk dat er enkele onder ons dit op een heel andere manier met M-Tech hadden
opgelost.
Als je iets niet kan moet je het niet doen en als je het verprutst moet je je excuses
aanbieden en alle gemaakte onkosten teruggeven , dan ben je een eerlijk bedrijf.
Ik heb toen zelf de auto op een autoambulance a 400E (geeft even aan hoe goed de auto was)
afgeleverd bij EDS en zij hebben de auto daar een week gehad , ik had er de halve Dbilas
gids ingemonteerd plus een speciale Friedrichs uitlaat waarna er bij hun bijna 300 pk gemeten
werd en wat ik belangrijker vind de auto rijdt nu storingloos en doet wat ie moet doen.
Zij gaan wel net zolang door tot ze niet meer verder kunnen en geven aan wat er nog eventueel
aan gedaan moet worden is wat anders als ; ik weet het niet meer!!!!!!
Ook hebben ze me niet het volle pond berekend uit medeleven (had gezegd dat als het hun niet
lukte ze hem voor mij part in de brand konden steken , ik was er echt doodziek van)1 juni 2010 om 19:58 #17681215EDS —>:wors:wors
1 juni 2010 om 20:43 #17681216Ja nou wat je zegt custom map inderdaad……. dat vrouwtje dat ik sprak zei gewoon van, ja op de bank en dan stage 2 chippen, kost 400,-. Dus ik vroeg van, hoe zit dat met uren enzo? Begreep ze niet helemaal leek t… dus ik denk dat het is wat Xplod zegt… maar dat wil ik dus net niet, want dan kan ik net zo goed hier naar een tuner gaan..
Nou begin ik toch aan v-max te denken?!
blegh!
1 juni 2010 om 20:47 #17681217gewoon naar v-max ik weet zeker dat je der geen spijt van krijgt
ben der zelf ook geweest aleen maar lof1 juni 2010 om 20:49 #17681218Vmax is beest, just like my Calibra vmax evo310 Chipped.
1 juni 2010 om 21:11 #17681219Mja heb t r net met martin over op msn…. denk dat ik toch naar vmax ga.
2 juni 2010 om 09:24 #17681220Ben ook bij EDS geweest, wou ook een ‘custom map’ maar dat hadden of deden ze niet!!
dus toen maar laptop eraan, standaard map inladen en vermogen meten op de rollerbank…klaar!!
dus misschien dat ik ook maar de volgende keer naar Vmax of klasen ga als ze daar wel een custum map maken, heeft hier iemand ervaring mee??
2 juni 2010 om 14:35 #17681221Hey,
Ik ga zoiezo naar Klasen hoor er veel positiefe dingen over.
Vooral na wat explod zei: het enige wat ik van Arno hoorde is dat de uitlaat restrictive is en ik onder de 5k toeren moest blijven.dat heb ik nu ook maar me uitlaat wordt aangepast:D en daarna ga ik naar Klasen.
2 juni 2010 om 15:00 #17681222Ik heb dezelfde ervaring bij EDS.
1. Je auto wordt op de bank gezet
2. Nieuwe software erin via laptop
3. VermogenstestBij Vmax:
1. Ze sluiten een laptop en een turbodruk meter aan op je auto
2. Ze gaan een behoorlijk stuk rijden (bij mij waren ze meer dan 2 uur onderweg)
3. Ze schrijven software op maat.
4. VermogenstestToen ik mijn auto bij EDS had laten chippen vond ik hem nogal nerveus en kon je eigenlijk alleen volgas normaal rijden. Sindsdat ik bij Vmax ben geweest is dit toch wel anders: veel betere vermogensopbouw en je kunt normaal rijden zonder volgas te geven.
2 juni 2010 om 15:41 #17681223en wat kost dat custom mappen bij vmax? er is denk ik wel een groot verschil prijs met een standaard mapping of een echte aangepaste mapping.
ik heb bij EDS een aangepaste mapping van een leh op mijn let. Met laptop eraan wezen rijden met Ronnie. Hij bekijkt alle waardes en Arno heeft de mapping aangepast. rijdt als een raket.
iemand de site van v-max?
2 juni 2010 om 18:50 #17681224nu hebben jullie me ook aan het twijfelen gemaakt:hmmz
net f op de site van V-max gekeken maar ziet dr ook goed uit :agent2 juni 2010 om 18:54 #17681225volgens mij hebben ze het druk.kreeg m’n e-mail net weer terug.kon niet afgeleverd worden…
4 juni 2010 om 12:01 #17681226Ik heb ze net gebeld, 15 juni ga ik er heen.
Werd goed te woord gestaan, nam echt de tijd. Wat zaken doorgenomen en gecheckt of ik een custom map kreeg. Was zo werd er gemeld, vermoedelijke arbeidstijd is 4uur.
Ik laat ook meteen z20leh injectors plaatsen. Dit was volgens hem echt minimaal nodig. 80mm luchtmassameter is een leuke upgrade maar geeft hoogstens 5pk, grotere injectors was daarentegen essentieel en belangrijk voor motorbehoud. Ook hoef je dan geen benzinedrukregelaar te monteren omdat er eea in de ecu wordt geprogrammeerd.
Ben benieuwd!
4 juni 2010 om 12:35 #17681227en wat moet dat daar kosten?
succes!!
4 juni 2010 om 13:16 #17681228Who cares :P
4 juni 2010 om 13:40 #17681229neem de mijne dan ook even mee!!!:D
4 juni 2010 om 14:51 #17681230Quote; Ik laat ook meteen z20leh injectors plaatsen. Dit was volgens hem echt minimaal nodig. 80mm
luchtmassameter is een leuke upgrade maar geeft hoogstens 5pk, grotere injectors was daarentegen essentieel en belangrijk voor motorbehoud. Ook hoef je dan geen benzinedrukregelaar te monteren omdat er eea in de ecu wordt geprogrammeerdIs exact wat EDS ook monteerd.(tenminste bij mij dan)
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.