Xenon/Led inbouw zonder foutmelding Astra Sports Tourer

Forumindex Forums Modellen Astra Xenon/Led inbouw zonder foutmelding Astra Sports Tourer

• Dit onderwerp is leeg.
1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Maus1978

Beste Opel vrienden,

Misschien is er al veel over geschreven, maar kan er niet echt een oplossing over vinden.

Ik ben sinds 2 weken trots eigenaar van een Opel Astra Sports Tourer met 1.6 Turbo 180pk van juni 2011 met wer-ke-lijk alle opties erop, behalve dus xenon en Led-dagrij..

Graag zou ik dit willen laten monteren en weten waar ik op moet letten met eventuele foutmeldingen die ik niet wil hebben, ook niet als je ze kan wegdrukken oid.

Heb nl vorige week een hid xenon kit geschikt voor canbus laten monteren, waarbij niet direct, maar binnen 100 meter onderweg te zijn al foutmeldingen in display te krijgen, teruggegaan en een Pilot Xenon kit ook voor canbus geschikt laten monteren, maar gaf de zelfde meldingen, gelukkig was ik verstandig genoeg om het niet zelf te gaan doen ivm geldteruggave e.d.

Maar ik wil dus graag het voorfront helemaal wit hebben, dus incl Led-dagrij, en (hoeft niet perse xenon) bijvoorbeeld GP Thunder 7500 H7 lampen, het schijnt dat deze ook mooi combineren met led-dagrij, zo ingewikkeld kan het toch allemaal niet zijn.
      Bij de Opel dealer konden ze er mij ook weinig over vertellen .

Wie heeft hier verstand van en waar kan ik zoiets laten uitvoeren, bij voorkeur in Drenthe

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.