xenonkoplampen geplaatst nu werkt de hoogteverstelling niet?

Forumindex Forums Modellen Astra xenonkoplampen geplaatst nu werkt de hoogteverstelling niet?

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    dennie-astra h cosmo
    Deelnemer

Hallo,

Ik zit met een probleem ik heb originele xenonkoplampen gemonteerd,
      alleen werkt geen van beide kanten de hoogteverstelling.

wat kan het probleem zijn, ik heb al een nieuwe stelmotor,
      gemonteerd maar er gebeurt niks.

wie kan mij helpen?

Astra_DLS
      Deelnemer

Heb je de kabels doorgemeten? maw, heb je wel stroom op de kabels, als je aan het wieltje draait? Indien dat al niet het geval is, zal de motor ook niets doen.

Ik heb zelf ook regelmatig gedoe met de hoogteverstelling en moet dan even aan de kabeltjes friemelen om de boel weer aan de gang te krijgen.

Juffer1
        Deelnemer

@ Astra_DLS : Aangezien het een Astra H betreft (dus canbus) valt er met een universeelmeter weinig te meten omdat je overal spanning op meet.
          Daarbij is het zo dat als de auto iets niet ziet zitten hij er ook geen spanning meer op zal zetten tot je dat onderdeel uit en weer aanzet.

@ Dannie : Doet de hoogte verstelling van je originele halogeen units het nog wel als je die even terugplaatst ?
          De pin bezetting bij de halogeen en xenon units zouden volgens de schema’s op internet hetzelfde moeten zijn, daar zou het dus niet aan kunnen liggen.

Het betreft overigens koplampen met AFL functie maar zonder actief / gemonteerd AFL stuurapparaat in de auto.

Astra_DLS
          Deelnemer

Woops, daar had ik overheen gelezen…

astragsi
            Deelnemer

alleen de normale bi-xenons krijg je werkend met de handmatige hoogte verstelling, de Koplampen met AFL functie krijg je de hoogte verstelling alleen werkend als je de niveausensor op de achteras plaatst en de bijbehorende stuurapparaten onder de koplampen.

dennie-astra h cosmo
              Deelnemer

weet iemand of ik de hoogteregeling via de schakelaar bij het stuur werkend krijg
                als ik pin 7 en 8 omdraai?

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.