xenon Zafira A OPC

Forumindex Forums Modellen OPC-Modellen xenon Zafira A OPC

  • Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Berichten
  • #17268687
    wessel 85
      Lid sinds:
      4 June 2014

      Ik wil xenon inbouwen in mij orginele koplampen weet iemand of dat gewoon kan en mag i.v.m strooilicht en regelgeving.
      het is een Zafira A OPC uit 2002.

      #18257999
      Jerk
      Deelnemer
        Lid sinds:
        9 July 2004

        Het kan en mag :thumb
        Ik rij er al 6 jaar mee in de rondte :D

        http://www.opel-forum.nl/viewtopic.php?f=27&t=113537

        #18258000
        wessel 85
          Lid sinds:
          4 June 2014

          Super bedankt, ga ik van het weekeind lekker knutselen.

          #18258001
          Astraaa
          Deelnemer
            Lid sinds:
            30 June 2004

            Het mag dus niet. Waarschijnlijk heb jij mazzel gehad. Alleen in koplampen met projectorlenzen zal het geen problemen geven.

            #18258002
            perror
            Deelnemer
              Lid sinds:
              29 August 2011

              Mag wel ben zelf keurmeester. Je lichtbeeld moet alleen in orde zijn. Ik heb zelf ook achteraf in gebouwde xenon in mijn zafira.

              #18258003
              Opeltje17
              Deelnemer
                Lid sinds:
                18 January 2012

                Klopt, mag ook, enige wat je dus gauw krijgt met reflector koplampen is dat je dus strooi licht krijgt, wat je bij projector koplampen weer niet hebt.

                En daarbij staan projector koplampen ook mooier i.c.m xenon(naar mijn mening)

                #18258004
                wessel 85
                  Lid sinds:
                  4 June 2014

                  Ik ben zelf nog ff op zoek gegasn naar regelgeving en heb het hier onder gekopieerd.

                  Wetgeving Xenon verlichting