Xenon vragen

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Xenon vragen

• Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    drempelvrees

kun je in een vectra ook originele koplampen met xenon en AFL zetten of heb je dan meer nodig als de koplampunit???

Grt René

sw_reijnders
      Deelnemer

dan heb je meer nodig dan alleen koplampen.

denk aan sensoren, kabelboom, etc.
        DJJuergen is hier ook mee bezig
        http://www.vectrateam.nl/forum/viewtopic.php?f=37&t=7498

maar hij is er ook nog niet uit.

drempelvrees

Ik had op MP zo’n setje zien staan, maar als het allemaal niet zo simpel is zie ik er denk ik vanaf.

sw_reijnders
          Deelnemer

ach als je weet welke draden je moet trekken en waar je ook je sensors moet aansluiten, is het geen probleem.

lampen draaien niet zomaar he, die moeten ook een signaaltje krijgen om te draaien.

drempelvrees

Ja dat snap ik, maar zo autotechnisch ben ik niet aangelegd en al helemaal niet met electra

yzf1kr

origineel gepost door drempelvrees
                kun je in een vectra ook originele koplampen met xenon en AFL zetten of heb je dan meer nodig als de koplampunit???

Grt René

Afhankelijk van welke onderdelen je al in je auto hebt, is het veel of weinig werk.

Heb je al Xenon en ESP dan is het niet zo heel veel werk, dan heb je alleen de koplampen en de control unit nodig.

Zonder ESP heb je ook een andere CIM module nodig die de stand van je stuur meet.

Heb je geen xenon dan heb je ook nog de hoogte sensors nodig, en moet je alle kabels trekken.

drempelvrees

Even een aantal vragen die waarschijnlijk al diverse malen zijn bentwoord:

Is zo’n pilot xenon pakket makkelijk zelf in te bouwen of niet???

Kan dat in de originele lampen?? en moet je dan ook van die adapters erbij kopen???

En hoe zit het dan met je hoogteregeling???

Ik heb hiervoor in de focus ook xenon gehad met 8000K en dat beviel perfect.

Alvast bedankt voor de antwoorden

Grt René

drempelvrees

even een upje:P

opel-limbo
                    Deelnemer

Is zo’n pilot xenon pakket makkelijk zelf in te bouwen of niet???
                      Ja is prima in te bouwen. Eventueel bumper demonteren maar is niet perse noodzakelijk.

Kan dat in de originele lampen?? en moet je dan ook van die adapters erbij kopen???
                      Kan prima in je bestaande koplampen want volgens mij heb jij ook koplampen met lensbollen. Deze zijn (vind ik) prima geschikt voor aftermarked xenon. Je hebt wel adapters nodig om je pitjes vast te zetten. Volgens mij levert Pilot deze ook.

En hoe zit het dan met je hoogteregeling???
                      Als vec van voor 2007 is heb je geen automatische hoogtetegeling nodig.

Heb zelf ook sinds 1jaar xenon ingebouwd van Pilot. Let wel op dat je een set koopt welke geschikt is voor auto’s voorzien van canbus. Anders krijg je storingen op je BC.

Greetz Roel met een C.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.