xenon verlichting valt na een paar minuten uit

Forumindex Forums Modellen Astra xenon verlichting valt na een paar minuten uit

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17265102
    LorenzoGrootveld
      Lid sinds:
      7 September 2013

      Hallo mede Opel rijders,

      Ik heb een vraagje over de problemen met mijn xenon set.
      Heb een setje van xenonworld en daar heb ik al vanaf het begin allemaal gezeur en problemen mee en nu trekt xenonworld er ook een beetje zijn handen vanaf.

      Het probleem wat ik met mijn xenon verlichting heb is dat na een paar minuten de lamp aan de rechter kant vanzelf uit springt.
      Hem uit en aan zetten werkt niet het lijkt alsof alles eerst moet afkoelen voordat de lamp het weer gaat doen na 5/10 minuten ofzo.

      Is er misschien iemand die tips voor mij heeft om mijn probleem op te lossen die misschien het zelfde probleem heeft gehad met de xenon verlichting ?

      Met vriendelijke groet,
      Lorenzo

      #18227565
      Vannos
      Deelnemer
        Lid sinds:
        14 November 2010

        Laat ze maar een nieuwe set sturen. Heb dit eerder gezien dat als de lamp weg valt dat het ook aan de lamp zelf kan liggen.

        Wissel de rechter lamp eens naar de linker als die linker dan ineens uitvalt weet je wat het probleem is. Als het dan nog de rechtse is die uitvalt is het dat kasje waar het op aangesloten zit

        #18227566
        LorenzoGrootveld
          Lid sinds:
          7 September 2013

          @Vannos wrote:

          Laat ze maar een nieuwe set sturen. Heb dit eerder gezien dat als de lamp weg valt dat het ook aan de lamp zelf kan liggen.

          Wissel de rechter lamp eens naar de linker als die linker dan ineens uitvalt weet je wat het probleem is. Als het dan nog de rechtse is die uitvalt is het dat kasje waar het op aangesloten zit

          Heb de lampen en ballasten allemaal al een keer vervangen bij de vorige problemen die ik er mee had : lamp starte niet in een keer op moest her licht 2 keer aanzetten en de lamp was kapot waardoor die het rechts het helemaal niet meer deed.

          Dus alles is al een keer vervangen van mijn set en het werkt nogsteeds niet zoals het hoort dat als ik mijn licht aanzet dat het gewoon werkt

          #18227567
          Jacob1961
          Deelnemer
            Lid sinds:
            2 October 2012

            Met je auto naar leverancier gaan en hun laten kijken naar het probleem.

            #18227568
            LorenzoGrootveld
              Lid sinds:
              7 September 2013

              @Jacob1961 wrote:

              Met je auto naar leverancier gaan en hun laten kijken naar het probleem.

              Naar de leverancier gaan waar ik de xenon set heb gekocht ?
              Dat stelde hun ook al voor maar ze zitten in Almelo en ik woon zelf in Zoetermeer dus het is niet even om de hoek zeg maar.

              #18227569
              cano666
                Lid sinds:
                28 September 2012

                geld terug andere setje?

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.