Forumindex › Forums › Modellen › Omega › Xenon verlichting
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
19 februari 2010 om 04:52 #17217647
Hallo mannen (en vrouwen;))
Eerst even een update, ben inmiddels ruim een ton verder met de 2.5 td en het ding gaat nog altijd als een speer, superwagen!
Kilometerstand nu 265.000 en still going strong!Ik heb nu wel een euvel(tje) ontdekt, mijn Xenon verlichting heeft niet zoveel lichtopbrengst meer, eigenlijk gewoon erg weinig, betekent dit dat de lampen aan vervanging toe zijn?
Die dingen zijn trouwens best duur, weet iemand waar ik ze goedkoop kan aanschaffen, bv ergens op internet?
Zijn ze alleen orgineel te koop of ook in immitatie?Heb nog wel altijd last van mijn brandstofprobleempje maar daarmee de moed al een beetje opgegeven, tenzij er nog een techneut is met een idee?
Nou, weer een hoop vragen, maar ik ben dan ook de handigste niet!:P
Ik hoor weer graag van jullie,
groet,
Ronald
19 februari 2010 om 05:01 #17618092Hoe kan ik trouwens na het posten van een onderwerp nog regelen dat ik een email krijg als er een reactie op mijn post is gegeven? :hmmz
19 februari 2010 om 05:07 #17618093door nog een keer te reageren en dan: ontvang een e-mail notificatie als er een reacitie is aanvinken:P
ps wat is jou brandstof probleem?
19 februari 2010 om 05:31 #17618094Hier is een link voor de xenonlampen.
http://www.24autoparts.nl/page3.php?view=productListPage&category=20
19 februari 2010 om 05:31 #17618095Zo heb ik dat ook gedaan, en dat werkt dus, net een email van jouw reactie gehad:)
Mijn brandstofprobleem: soms geef ik gas en dan reageert de motor daar niet op, net alsof hij geen brandstof geeft.
Meestal helpt een paar keer pompen, maar ik moet ook wel eens de koppeling intrappen voor hij reageert.
Dit probleem doet zich overigens alleen voor als ik het gas onderbreek, dus bij schakelen en in de bochten bijvoorbeeld.
Erg lastig af en toe en eigenlijk de enige smet op de hele auto.
Maar ik rij er al bijna 120.000 km mee, hij deed het al toen ik hem kocht, ik heb nu echter wel het idee dat het heel langzaam erger word…..
Uitlezen geeft geen storing.thnx
19 februari 2010 om 05:48 #17618096origineel gepost door Slurpy
Hier is een link voor de xenonlampen.http://www.24autoparts.nl/page3.php?view=productListPage&category=20
Sorry, misschien domme vraag, maar welke moet ik hebben?
Mijn omega is van `99 maar oud model.19 februari 2010 om 05:53 #17618097Ik ben ni zeker voor een omega. Ik heb de mijne namelijk nog niet moeten vervangen.
Maar ik denk een setje D2S. (de tweede van boven).19 februari 2010 om 10:23 #17618098owh my f*cking god! Zijn die krengen zo duur zeg?? Voor een setje lampen, daar zakt je broek van af zeg!!! Ik heb mijn H1’s vervangen door deze set! China goedkoop maar ze doen het fantastisch…….
http://www.chinavasion.com/advanced_search_result.php?keywords=xenon
19 februari 2010 om 12:41 #17618099Duur ??
Dan ga je maar eens bij de reguliere automaterialenzaak informeren.
Ik heb voor m’n ford eens een setje D2S gekocht bij de brezan.Maar liefst 125 euro PER STUK !!!!
19 februari 2010 om 12:57 #17618100Op Ebay kopen heb ik ook gedaan, dan kosten ze maar ongeveer € 28,00 per stuk
Koop wel de Philips D2S 85122+ (let op de plus)
Met verzendkosten was ik nog geen € 65,00 kwijt voor de twee stuks.19 februari 2010 om 13:40 #17618101origineel gepost door orphy
Zo heb ik dat ook gedaan, en dat werkt dus, net een email van jouw reactie gehad:)Mijn brandstofprobleem: soms geef ik gas en dan reageert de motor daar niet op, net alsof hij geen brandstof geeft.
Meestal helpt een paar keer pompen, maar ik moet ook wel eens de koppeling intrappen voor hij reageert.
Dit probleem doet zich overigens alleen voor als ik het gas onderbreek, dus bij schakelen en in de bochten bijvoorbeeld.
Maar ik rij er al bijna 120.000 km mee, hij deed het al toen ik hem kocht, ik heb nu echter wel het idee dat het heel langzaam erger word…..
Ik meen te herinneren dat het een electronisch gas pedaal is.
is je potmeter aan je pedaal niet slecht toevalling???? of de gas gever aan het blok??Gr Jack
21 februari 2010 om 12:48 #17618102origineel gepost door Vega
Op Ebay kopen heb ik ook gedaan, dan kosten ze maar ongeveer € 28,00 per stuk
Met verzendkosten was ik nog geen € 65,00 kwijt voor de twee stuks.Zijn dit dan dezelfde als de orginele?
21 februari 2010 om 12:48 #17618103origineel gepost door Jack-omegax3.0xe
origineel gepost door orphy
Zo heb ik dat ook gedaan, en dat werkt dus, net een email van jouw reactie gehad:)Mijn brandstofprobleem: soms geef ik gas en dan reageert de motor daar niet op, net alsof hij geen brandstof geeft.
is je potmeter aan je pedaal niet slecht toevalling???? of de gas gever aan het blok??Gr Jack
Ik zal eens gaan kijken, bedankt voor de tip!
21 februari 2010 om 12:50 #17618104origineel gepost door orphy
origineel gepost door Jack-omegax3.0xe
origineel gepost door orphy
Ik zal eens gaan kijken, bedankt voor de tip!
Maar wat ik vergeten was te vertellen, het motormanagmentlampje gaat ook af en toe aan als de storing optreedt, kan dit ook komen door die potmeter of gasgever?
22 februari 2010 om 11:12 #17618105origineel gepost door orphy
Hallo mannen (en vrouwen;))Eerst even een update, ben inmiddels ruim een ton verder met de 2.5 td en het ding gaat nog altijd als een speer, superwagen!
Kilometerstand nu 265.000 en still going strong!Ik heb nu wel een euvel(tje) ontdekt, mijn Xenon verlichting heeft niet zoveel lichtopbrengst meer, eigenlijk gewoon erg weinig, betekent dit dat de lampen aan vervanging toe zijn?
Die dingen zijn trouwens best duur, weet iemand waar ik ze goedkoop kan aanschaffen, bv ergens op internet?
Zijn ze alleen orgineel te koop of ook in immitatie?Heb nog wel altijd last van mijn brandstofprobleempje maar daarmee de moed al een beetje opgegeven, tenzij er nog een techneut is met een idee?
Nou, weer een hoop vragen, maar ik ben dan ook de handigste niet!:P
Ik hoor weer graag van jullie,
groet,
Ronald
22 februari 2010 om 11:14 #17618106Super snelle levering!
D2s22 februari 2010 om 12:15 #17618107origineel gepost door orphy
origineel gepost door Vega
Op Ebay kopen heb ik ook gedaan, dan kosten ze maar ongeveer € 28,00 per stuk
Met verzendkosten was ik nog geen € 65,00 kwijt voor de twee stuks.Zijn dit dan dezelfde als de orginele?
Ja zijn dezelfde 4300K
23 februari 2010 om 20:12 #17618108Dank, ik ga ze bestellen, ik heb ze gezien voor €55 voor een setje plus €6 verzendkosten, goedkoper gaat niet lukken denk ik. (voor die van Philips dan)
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.