xenon stuk???

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum xenon stuk???

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    fast cow
    Deelnemer

ik heb in mijn breedstralers xenon zitten, alleen gaat de balast om de 3 dagen kapot? iemand enig idee waar dit aan kan liggen, bij het bedrijf waar ik ze gekocht heb snappen ze er ook niks van. mijn auto heeft een boardcomputer maar die werkt volgens mij niet voor de breedstralers, ik krijg er geen melding van. daarom heb ik de versie zonder boardcomputer genomen, of moet ik toch de versie wel met computer hebben?

Silverspeed
      Deelnemer

welke vectra heb je dan? ik had op het werk gehoort dat er in die nieuwere auto’s een soort canbus systeem zit?? en daarvoor heb je wel een apart setje nodig of iets om het signaal mee te omzeilen, weet dit dus niet zeker…

sw_reijnders
        Deelnemer

hij heeft een B

meet je laad spanning eens
          stationair draaien zonder apparatuur aan
          multimeter op de accu opel en dan moettie ongeveer 13,5-14 volt zijn

maar jij bent toch niet zo iemand die met z’n mistlampen iedereen in z’n giegel schijnt he ;)

CarloAstra
          Deelnemer

hangt je ballast wel goed vast? niet dat die ergens ligt te rammelen. vinden ze namelijk ook niet fijn

fast cow
            Deelnemer

ballast zit goed vast, ik heb die dingen alleen gekocht omdat als ik mijn alarm erop doe de breedstralers 15 sec blijven branden en met xenon zie je een stuk meer.

wim-v6
              Deelnemer

Je kan de spanning eens meten,

het kan ook zijn dat ie TE weinig krijgt, een extra massa aan leggen kan geen kwaad in ieder geval.

Vectra-B mistlampen worden niet via de lampcontrole gecontroleerd.

Vectra-B heeft geen Can-Bus (gelukkig)

Vectra-B BC Controleerd de lampen ook alleen via de lamp controle, en schakelt ze niet uit als er iets niet klopt.

Willem

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.