Xenon projectors H7 opel astra G, Inmiddels ingebouwd

Forumindex Forums Modellen Astra Xenon projectors H7 opel astra G, Inmiddels ingebouwd

  • Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 26 tot 34 (van in totaal 34)
  • Auteur
    Berichten
  • #17588910
    Astra JP
      Lid sinds:
      12 March 2009

      Bedankt jongens :thumbup Wat betreft de spoiler, gelukkig heeft iedereen een andere smaak. Zelf vind ik hem eigenlijk wel erg mooi staan. :afro

      #17588911
      Juffer1
      Deelnemer
        Lid sinds:
        26 July 2006

        Staat m netjes hoor, deze units !

        Mooi dat het is gelukt :thumbup

        #17588912
        derartz
        Deelnemer
          Lid sinds:
          27 January 2011

          ik heb inmiddels ook die depo ingebouwd vanmiddag icm met pilot H7 6000K xenon. Ziet er echt super sjiek uit. De koplamp hoogte regeling staat elektrisch op stand 0, maar ik heb het idee dat de lampen te hoog staan afgesteld. enkele mensen seinden en toen ik bij een rotonde achter een auto zat keken er mensen op de achterbank gewoon om (omdat de bestuurder aan het klagen was natuurlijk).

          hoe kan ik die lampen wat lager zetten, met een stel schroef ofzo? als ik de hoogteregelingop 3 zet (zo laag mogelijk) dan is er niks aan de hand.
          Verder heb ik die depo’s gewoon ingebouwd, ik mag toch aannemen dat ze vanuit de fabriek al goed afgesteld staan of werkt dat zo niet?

          #17588913
          thereaper
          Deelnemer
            Lid sinds:
            19 March 2011

            ik denk dat je het beste ff naar een garage kunt rijden en daar ff het lichtbeeld meet apparaat kunt “lenen” ben je overal van af, en dan is het altijd goed ook meteen voor de apk.

            #17588914
            derartz
            Deelnemer
              Lid sinds:
              27 January 2011

              ja dat wilde ik de lampen sowieso bij de garage laten corrigeren, maar weet iemand welke stelschroef ik moet gebruiken bij die depo’s, want dan kan ik hem iig al wat lager afstellen.

              #17588915
              OscaR-16v
              Deelnemer
                Lid sinds:
                29 May 2009

                @derartz wrote:

                ja dat wilde ik de lampen sowieso bij de garage laten corrigeren, maar weet iemand welke stelschroef ik moet gebruiken bij die depo’s, want dan kan ik hem iig al wat lager afstellen.

                1 van de stelschroeven zit aan de bovenzijde van de koplamp. ff een bepaald rubberen dopje die in de carrosserie zit gedrukt los halen, dan kun je met ik meende een imbus sleutel de hoogte verstellen.

                moet nog een stelschroef opzitten maar weet zo uit me hoofd niet waar.

                #17588916
                Juffer1
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  26 July 2006

                  @derartz wrote:

                  Verder heb ik die depo’s gewoon ingebouwd, ik mag toch aannemen dat ze vanuit de fabriek al goed afgesteld staan of werkt dat zo niet?

                  Ze kunnen in de fabriek toch niet weten hoe jij die koplampen inbouwt ?
                  Aan de bovenzijde heb je gaten van een halve cm doorsnede waar je de units mee vastbout, 1 mm te veel naar boven of naar beneden is zomaar een halve meter op het wegdek.

                  #17588917
                  derartz
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    27 January 2011

                    ah op die manier. Nu je het uitlegd snap ik het idd juffer.
                    over het algemeen past het natuurlijk maar op 1 manier, uitgezonderd van die milimeters waar juffer het overheeft. Maargoed het lager afstellen is nu gelukt, moet wel nog een keer naar de garage voor laatste controle.

                    Bedankt voor de tips in ieder geval!

                    #17588918
                    Astra1.6sport
                      Lid sinds:
                      22 November 2010

                      ben met tmug eens, hele mooie auto op de spoiler na, een opc spoiler of irmscher spoiler zou de auto helemaal afmaken :thumb mja smaken verschillen:)

                    9 berichten aan het bekijken - 26 tot 34 (van in totaal 34)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.