xenon met daylight devils eyes koplampen

Forumindex Forums Modellen Corsa xenon met daylight devils eyes koplampen

• Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    JOR74
    Deelnemer

Hallo, kben Jor74 en heb mij een xenon met daylight devils eyes koplampen aangeschaft, maar krijg ze niet goed afgesteld.
      Het lichtbeeld gaat (halverwege de bijrijders kant)naar rechtsboven terwijl links aardig een lijn maakt met devileyes als lichtbeeld (vorm). Of heb ik nou iets niet goed aangesloten?Grootlicht werkt nu alleen links (blue vision halogeen) Heeft iemand hier ook ervaring mee? :S

Juhroen

Het klopt dat rechts naar boven gaat. Dat is je bermverlichting. Links heb je dit uiteraard niet zo erg. Of bedoel je dat niet?

JOR74
        Deelnemer

Ja dat bedoel ik… ik zie ook duidelijk 2 ogen met ringen eromheen op straat afgebeeld.. zou er zo geen goede foto van kunnen maken maar het staat erg mooi.
          Zit ook nog een andere stelschroef achter de binneste reflectorlamp, bedient die alleen de reflector of ook de projector samen voor hoogte?? zou ik es moeten proberen met afstellen missch? :S Overigens doet me grootlicht alleen links moet er nog naar kijken:S

Mr-T-Opel-Astra-G
          Deelnemer

bekabeling bekeken, of alles goed aangesloten zit?

JOR74
            Deelnemer

Heb het al voor mekaar, het grootlicht heb ik van beide kanten nu samengevoegd en met een extra kabel naar de draden (rechts) geleid. Linker is de unit aangesloten op de xenon. Het werkt prima nu! Ben weer helemaal blij…althans…
              Grootlicht zou ook leuk zijn als xenon. Daar gaan we weer haha nee grootlicht gebruik ik niet zo veel dus een 2e xenon voor grootlicht is danwel missch wat overdreven!? haha Ben allang blij dat deze A-technische vent het voor elkaar heeft gekregen. ;)

McKaamos
              Deelnemer

Sowieso is het niet slim om Xenon als grootlicht te nemen.
                Dat verblind als de pest en als je gaat seinen gaat het alleen maar heel snel stuk. Xenon moet je minstens een minuut lang aan laten staan. Snel aan/uit is superslecht.

wim-v6
                Deelnemer

Enige wanneer grootlicht in Xenon vorm goed KAN! is wanneer er gebruik word gemaakt van Bi-Xenon, en dan ook alleen wanneer het licht aan staat..
                  dan gebruiken ze hetzelfde lampje voor groot als Dimlicht (net als bij de H4 lampen zeg maar)

meestal is er dan nog een vak in de lamp zelf over voor grootlicht in Halogeen, om te seinen wanneer het licht uit is…

Willem

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.