xenon inbouwen corsa c

Forumindex Forums Modellen Corsa xenon inbouwen corsa c

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 26 tot 30 (van in totaal 30)
  • Auteur
    opelkadetje
    Deelnemer

zo simpel is het :) kijk topper man :)

Nessuno
      Deelnemer

@opelkadetje wrote:

zo simpel is het :) kijk topper man :)

Zit het er bij jou al in?
        Heb zelf ook in mijn mistlampen nu xenon zitten :)

opelkadetje
        Deelnemer

top :) k heb geen mistlampen en hoeft ook niet denk ik :) ze zitten er nog niet in, eerlijk gezegd nog geen tijd voor gehad en het weer is ook zwaar klote momenteel….
          mn meissie is nog bezig met haar rijbewijs, even zien hoe dat loopt want zij moet er tenslotte mee rijden :)

Ik heb dus nog even,

wat k wel heb gedaan is de kleppendeksel eraf gehaald en de bouten van de nokkenassen aangedraaid.. er zaten 5 losser dan verwacht dus alles netjes vast gedraaid en de boel schoongemaakt, en nu weer lekker rijden af en toe wachtend op beter weer zodat we wat kunnen doen :)

Nessuno
          Deelnemer

@opelkadetje wrote:

top :) k heb geen mistlampen en hoeft ook niet denk ik :) ze zitten er nog niet in, eerlijk gezegd nog geen tijd voor gehad en het weer is ook zwaar klote momenteel….
            mn meissie is nog bezig met haar rijbewijs, even zien hoe dat loopt want zij moet er tenslotte mee rijden :)

Ik heb dus nog even,

wat k wel heb gedaan is de kleppendeksel eraf gehaald en de bouten van de nokkenassen aangedraaid.. er zaten 5 losser dan verwacht dus alles netjes vast gedraaid en de boel schoongemaakt, en nu weer lekker rijden af en toe wachtend op beter weer zodat we wat kunnen doen :)

hoor het vanzelf wel van je :D

opelkadetje
            Deelnemer

komt goed :)…. ik heb er ook een setje dagrij verlichting bij gekregen van die jongen.. ook nog even kijken waar we die gaan plaatsen..

5 berichten aan het bekijken - 26 tot 30 (van in totaal 30)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.