Xenon inbouwen Astra G

Forumindex Forums Modellen Astra Xenon inbouwen Astra G

• Dit onderwerp is leeg.
13 berichten aan het bekijken - 51 tot 63 (van in totaal 63)
  • Auteur
    Opeltje17
    Deelnemer

Fittingen zijn allebei hetzelfde dus kan allebei.

Vitoo
      Deelnemer

Maar bij de een staat WY5W en bij de ander W5W, wat houd dit dan precies in?

Opeltje17
        Deelnemer

Dat is idd het type fitting, naar mijn weten zijn alle zij knipperlichten hetzelfde bij een G.

Vitoo
          Deelnemer

Maar ze passen ook op Zafira.. misschien dat daar een verschilletje zit?

Opeltje17
            Deelnemer

Zijn ook hetzelfde dacht ik.

Vitoo
              Deelnemer

Dan moet ik misschien me knipperlichtje er maar eens uithalen, en kijken welke letter-cijfer combinatie erop staat.

Is er een bepaalde methode voor om deze eruit te krijgen? Zonder de lak te beschadigen natuurlijk.

Opeltje17
                Deelnemer

Ja met een bank pasje o.i.d ertussen dan krijg je hem wel los.

Vitoo
                  Deelnemer

Dan pak ik wel een ander pasje ;)

Als me bankpas breekt kan ik betalen voor een nieuwe.. beetje onnodig.

Opeltje17
                    Deelnemer

ID kaart of rijbewijs dan king:

Vitoo
                      Deelnemer

ID lijkt me verstandig! Die is namelijk al vanaf de 21ste vorige maand verlopen :)

redbulletnl

@Vitoo wrote:

Dan pak ik wel een ander pasje ;)

Als me bankpas breekt kan ik betalen voor een nieuwe.. beetje onnodig.

andere bank zoeken dan ;)
                          heb tot nu toe ieder jaar nieuwe bankpas aangevraagd omdat de chips steeds afgeschuurd is :P (rabobank)

ik volg dit topic stiekem een beetje omdat ik binnenkort ook andere koplampen erin wil ;)

Vitoo
                          Deelnemer

Zo, terug van weggeweest en even een kleine update.

Door de weken heen heb ik wat onderdeeltjes verzameld om mijn verlichting aan de Astra in orde te krijgen. Ik weet niet of ik het eerder vermeld heb, maar ik wil natuurlijk ook mistlampen aan de voorzijde gaan plaatsen.
                            Hiervoor heb ik een lichtschakelaar met relais en een zekeringetje gehaald via marktplaats voor maar €15 :)

Deze vandaag met het lekkere weertje maar alvast geïnstalleerd, met dank aan dit forum! Lichtschakelaar ging er zonder moeite uit. Controlelampje op het dashboard brand, dus volgens mij is dat al goed gegaan.
                            Units van de mistlampen bestel ik denkelijk maar nieuw via internet, sloperijen vragen zich nog 3 tientjes voor de units die helemaal vernield zijn door steenslag. Beetje overdreven.. voor €27 heb ik 2 splinternieuwe in huis.

Echter nog 1 vraagje over het plaatsen ervan. Ik heb begrepen dat de units in de bumper vastgeschroefd moeten gaan worden. Natuurlijk houden de schroeven niet in het luchtledige, dus er moet waarschijnlijk zo’n plastic dingetje overheen geschoven worden, waar de schroef in pakt.
                            Kan mijn theorie bevestigd worden, en zo ja, hoe heten die dingetjes, en wat voor schroeven/boutjes(?) moeten erin? Ik weet dat het er 3 per kant moeten worden, 2 aan de zijkant en 1 aan de onderkant bumper.

black_astra

@Vitoo wrote:

Zo, terug van weggeweest en even een kleine update.

Door de weken heen heb ik wat onderdeeltjes verzameld om mijn verlichting aan de Astra in orde te krijgen. Ik weet niet of ik het eerder vermeld heb, maar ik wil natuurlijk ook mistlampen aan de voorzijde gaan plaatsen.
                              Hiervoor heb ik een lichtschakelaar met relais en een zekeringetje gehaald via marktplaats voor maar €15 :)

Deze vandaag met het lekkere weertje maar alvast geïnstalleerd, met dank aan dit forum! Lichtschakelaar ging er zonder moeite uit. Controlelampje op het dashboard brand, dus volgens mij is dat al goed gegaan.
                              Units van de mistlampen bestel ik denkelijk maar nieuw via internet, sloperijen vragen zich nog 3 tientjes voor de units die helemaal vernield zijn door steenslag. Beetje overdreven.. voor €27 heb ik 2 splinternieuwe in huis.

Echter nog 1 vraagje over het plaatsen ervan. Ik heb begrepen dat de units in de bumper vastgeschroefd moeten gaan worden. Natuurlijk houden de schroeven niet in het luchtledige, dus er moet waarschijnlijk zo’n plastic dingetje overheen geschoven worden, waar de schroef in pakt.
                              Kan mijn theorie bevestigd worden, en zo ja, hoe heten die dingetjes, en wat voor schroeven/boutjes(?) moeten erin? Ik weet dat het er 3 per kant moeten worden, 2 aan de zijkant en 1 aan de onderkant bumper.

Ja klopt je moet van die speednuts bij de dealer halen dan past het allemaal perfect. Ik zal je een tip geven voor mooie mistlampen in PM

13 berichten aan het bekijken - 51 tot 63 (van in totaal 63)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.