Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › Xenon Inbouw
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
14 februari 2011 om 17:52 #17232792
Uiteindelijk na maandenlang het uitstellen door tijd gebrek ben ik begonnen om een Xenon kit te gaan monteren.
Redelijk plug en play dacht ik zo, tot dat ik op het punt kwam waar ik de ballasten moet laten?
Heeft iemand suggesties waar ik deze het best kwijt kan?
Want het is zo een kleine ruimte dat ik niet echt op kan maken waar ze het best kunnen (linker kant is te doen) alleen aan de kant van het luchtfilter voorzie ik problemen.Ik heb trouwens geen warning cancelers genomen, daar ik middels OP-COM de BC op Xenon verlichting heb gesteld.
Ik krijg hier verder geen problemen mee toch?14 februari 2011 om 18:11 #17817429[rquote=1868653&tid=142726&author=D3nnis_]Uiteindelijk na maandenlang het uitstellen door tijd gebrek ben ik begonnen om een Xenon kit te gaan monteren.
Redelijk plug en play dacht ik zo, tot dat ik op het punt kwam waar ik de ballasten moet laten?
Heeft iemand suggesties waar ik deze het best kwijt kan?
Want het is zo een kleine ruimte dat ik niet echt op kan maken waar ze het best kunnen (linker kant is te doen) alleen aan de kant van het luchtfilter voorzie ik problemen.Ik heb trouwens geen warning cancelers genomen, daar ik middels OP-COM de BC op Xenon verlichting heb gesteld.
Ik krijg hier verder geen problemen mee toch?[/rquote]Met die warning cancelers, das afwachten. Heb zelf een set met warningcancelers in de balast volgens de verkoper maar het systeem geeft een mooie waarschuwing als mijn dim licht zo als laatst na drie jaar kapot was. Nieuwe lampen er in en geen foutmelding meer.
Heb de ene balast in de accu bak gepropt. Gaat perfect. De andere heb ik gewoon los tussen de luchtfilterkast en de koplamp gelegt. Geen enkel probleem. Zie foto voor plaats. Zit al ruim drie jaar zo en niks geen last van trillende geluiden. Dat ding is er de eerste kilometer ingewrongen en gaat geen kant op. Met de hand er toch makkelijk weer uit te halen:afro
Safe driving Jurgen14 februari 2011 om 19:09 #17817430Hoi,
Ik heb die van mij laten inbouwen en ze hebben de ballasten onder de lichtunit geplaatst daar zitten ze mooi en stevig en vooral niet in het zicht!
succes,
Eugene
14 februari 2011 om 19:21 #17817431Bedankt Jurgen,
Mooie oplossing :)!
Ik ga morgen in de middag weer verder ermee en dan gelijk langs de VOD om de lampen af te laten stellen (als dat nodig is).
Kan ik trouwens de huidige plus en min kabel van de lampen gebruiken, of moet ik vanaf de accu nieuwe draden trekken?(Veel vragen ;))
14 februari 2011 om 19:59 #17817432[rquote=1868777&tid=142726&author=D3nnis_]Bedankt Jurgen,
Mooie oplossing :)!
Ik ga morgen in de middag weer verder ermee en dan gelijk langs de VOD om de lampen af te laten stellen (als dat nodig is).
Kan ik trouwens de huidige plus en min kabel van de lampen gebruiken, of moet ik vanaf de accu nieuwe draden trekken?(Veel vragen ;))[/rquote]
Bij mij gewoon alles aan de huidige kabels gezet. Niks extra’s vanaf de accu. Heb wel een goede set. Weet niet of dat gaat uitmaken.
MTEC MARUTA 6000K
Safe driving Jurgen
14 februari 2011 om 20:23 #17817433heb vorige week ook mijn xenon in gebouwd en ging prima op de originele stekkers, aan 1 kant tussen abs pomp en accu en de andere tussen luchtfilter en spatbord geplaatst was genoeg ruimte.
15 februari 2011 om 13:17 #17817434Heb mijn kleine balasten aan de onderkant van de koplampen gemonteerd onder de bumper astra G. UIt het zicht en goed vastgemaakt met schroeven. Inmiddels 2 jaar geleden zonder problemen.
15 februari 2011 om 14:41 #17817435Waarom allemaal uit het zicht??? Rijden jullie met je klep open ofzo…:P
15 februari 2011 om 17:45 #17817436Lijkt me ook niet handig als er wat kapot is, kun je je hele bumper eraf halen :
15 februari 2011 om 17:58 #17817437Wel mooi om de te zien dat echt iedereen de ballast op exact dezelfde plek heeft in de accubak:D
(ik zelf ook:P)15 februari 2011 om 19:29 #17817438[rquote=1869562&tid=142726&author=gts power]Wel mooi om de te zien dat echt iedereen de ballast op exact dezelfde plek heeft in de accubak:D
(ik zelf ook:P)[/rquote]Ik ook…alleen de andere kant , heb ik net als op de foto naast de airco leiding tegen het scherm zitten (rechtse ballast):D
We denken bijna allemaal hetzelfde15 februari 2011 om 21:22 #17817439Bij mij zitten ze ook op dezelfde plek gaat prima zo :D
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.