Xenon in standaard koplampen

Forumindex Forums Modellen Astra Xenon in standaard koplampen

• Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 26 tot 35 (van in totaal 35)
  • Auteur
    OscaR-16v
    Deelnemer

@robert_corsa wrote:

Projector lampen zijn echt vervelend. Audi kan er helemaal wat van. Je blijft afstellen. Savnds wordt ik altijd verblind door.de aidilampen. Of ze schijnen alle kanten op, ofte hoog. Als jïj max 6000kerin stof, en te laag afgesteld gaat het wel goedkoper

projector lampen zijn de enige die een beetje fatsoenlijk zijn. kom jij maar eens met een G met xenon(6000k) in de standaard units, in het donker en met regen tegen. dan ben je dood ongelukkig, die zie ik echt geen kloten meer :swear

Mr-T-Opel-Astra-G
      Deelnemer

@OscaR-16v wrote:

@robert_corsa wrote:

Projector lampen zijn echt vervelend. Audi kan er helemaal wat van. Je blijft afstellen. Savnds wordt ik altijd verblind door.de aidilampen. Of ze schijnen alle kanten op, ofte hoog. Als jïj max 6000kerin stof, en te laag afgesteld gaat het wel goedkoper

projector lampen zijn de enige die een beetje fatsoenlijk zijn. kom jij maar eens met een G met xenon(6000k) in de standaard units, in het donker en met regen tegen. dan ben je dood ongelukkig, die zie ik echt geen kloten meer :swear

+1 echte afrader.

DMLB ceo

@wa.ma wrote:

Heb ook Depo koplampen voor de astra .(plug en play)
          Wil er nu ook het xenon set in gaan doen maar daar zit de bedrading aan het lampje vast!
          Hoe hebben jullie dat gedaan?
          Wil eigelijk de rubber doppen niet stuk maken van de koplampen maar zag dat en aan het lampje en de ballasten speciale draad zit voor hoogspanning.
          Voor ik weer alles aan gort knip hoor ik graag hoe het netjes kan zo wel het lampje als de ballasten
          of weet er iemand of er op internet foto’s staan van het inbouwen.
          Alvast bedankt.

Klein rond gat in het midden van de rubberen dop maken voor de doorvoer van de bedrading.

Kevin1234

Heb het zelf ook gehad, na een maand weer eruit het is echt irriterend licht voor je tegenliggers. Ik had ze ook nog zo laag mogelijk afgesteld. Ik raad het je echt af mensen gaan zich eraan irriteren. Om het zelf te ervaren heeft een vriend met mijn auto achter mij gerede toen heb ik ze eruit gehaald. Je verblind mensen gewoon in de spiegels als het donker is

cano666

h7r originrle koplampen geen probleem

witte07
              Deelnemer

idd h 7 in standaard koplampen geen probleem
                ik heb ook geen last van mensen die seine van je licht is niet goed

darknight2003

Ik heb Angel Eyes :) met projectors erin en daar een h1 kitje in zitten :) werkt prima, fantastisch lichtbeeld! en geen strooilicht :)
                  En lichtopbrengst is prima :) in ieder geval, ik zie genoeg in een bos zonder grootlicht! :)

Roberts

Ik heb een set liggen om in te bouwen incl de ringen die dienen als bevestigingspunten om de xenon lamp in de koplamp te houden.
                    Mijn idee was uiteraard om dit in de standaard lampen te gaan doen maar gezien de gemiddelde reactie lijkt me dat geen goed idee. Ik wil beslist medeweggebruikers niet hindereren zoals ik dat bij sommige (oudere) auto’s op de weg zie. (Gek genoeg zijn sommige audi’s ook best vreemd afgesteld zoals besproken in dit topic)

Dus gekeken naar andere lampen met ‘projectors’ voor de xenon lampjes.
                    179 euro voor zwarte projector koplampen –> gm tuningparts
                    Cargoods.nl tussen de 100 en 200euro voor projector koplampen

Ik vond de xenon set + ringen al duur genoeg, als ik dan denk aan het afstellen en het overzetten van de hoog/laag motor van de lampen vraag ik me af of het de moeite waard is.

marijnl1988
                    Deelnemer

@Roberts wrote:

Ik heb een set liggen om in te bouwen incl de ringen die dienen als bevestigingspunten om de xenon lamp in de koplamp te houden.
                      Mijn idee was uiteraard om dit in de standaard lampen te gaan doen maar gezien de gemiddelde reactie lijkt me dat geen goed idee. Ik wil beslist medeweggebruikers niet hindereren zoals ik dat bij sommige (oudere) auto’s op de weg zie. (Gek genoeg zijn sommige audi’s ook best vreemd afgesteld zoals besproken in dit topic)

Ik vond de xenon set + ringen al duur genoeg, als ik dan denk aan het afstellen en het overzetten van de hoog/laag motor van de lampen vraag ik me af of het de moeite waard is.

Heeey
                      Ik zie trouwens dat je uit Deventer komt
                      Rij je toevallig in een grijze astra g ???
                      Maar ik zelf rij ook met projector koplampen met 10.000 k
                      Had ze binnen 45 min gemonteerd kan sneller maar dit was de eerste keer
                      Deze koplampen staan vaak 2e hands op Internet of op ebay voor de helft
                      Ik zelf heb ze bij gm tuning vandaan ze leveren een mooie lichtbeeld waar mensen geen last van hebben en de hoogte stel motor is gewoon klik systeem is nog geen 3 min om ze erin te doen

Mr-T-Opel-Astra-G
                      Deelnemer

@Roberts wrote:

Bij audi’s trillen ze, waardoor ze ieder jaar opnieuw afgesteld moeten worden.. is een kwaal van hun koplampen… :jerry
                        De Depo xenonwerpers zijn bijna een must, heb voorheen ook angel eyes gehad, maar had geen grijn spijt dat ik achteraf op de xenonwerpers ben gegaan.. (angel eyes 100 euro, meteen de klikobak in gegooid..) maar dat is ieder voor zich.

installatie kost je tussen de 30/45 minuten. afstellen is 3 minuten werk. De vod wil dit nog wel eens gratis doen. Overplaatsen van de hoogtestelling is bij iedere koplamp die je gaat plaatsen en ook geen zweetdruppel bij gebaat.

10 berichten aan het bekijken - 26 tot 35 (van in totaal 35)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.