Xenon in Astra j

Forumindex Forums Modellen Astra Xenon in Astra j

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #18335166
    Darkson
    Deelnemer
      Lid sinds:
      8 September 2013

      Goedenavond,

      Ik heb een H7R xenon set besteld. Hoe kun je deze xenon lampen het beste vast zetten in de koplamp? Zijn hier adapters voor te krijgen? Op google kan ik hier vrij weinig over vinden.

      Alvast bedankt!

      Gr. bart

      #18335215
      Chris88
      Deelnemer
        Lid sinds:
        23 February 2015

        Volgens mij past deze in de normale fitting en moet je alleen een gaatje boren voor de bekabeling

        #18335252
        Darkson
        Deelnemer
          Lid sinds:
          8 September 2013

          Bedankt! Daarom kan ik waarschijnlijk geen informatie vinden over de adapters voor de J. Bij mijn Golf 5 moest dat destijds namelijk wel.

          Ik ga zaterdag direct kijken of ik de speling van mijn AGR stoel kan verhelpen.

          #18335387
          gerald2
          Deelnemer
            Lid sinds:
            10 December 2016

            zijn geen adapters voor.
            heb zelf de originelen klem aan de onderkant open geknipt zodat de draden er tussen kunnen.
            wel even opletten dat je wel je klem goed er in terug zet, want door het open knippen er van is de stevigheid van de klem af.
            dus even met twee handen terug plaatsen en goed voelen of ze aan beide kanten goed er in zitten.

            #18336063
            Darkson
            Deelnemer
              Lid sinds:
              8 September 2013

              Bedankt voor de reacties. Ik heb de xenon ingebouwd met de bestaande adapters.

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.