Ik heb zojuist een HID kit geinstalleerd in mijn astra, omdat ik 0 ervaring heb met lampen vraag ik mij af of dit lichtbeeld klopt.
Hoor graag jullie mening :D
Zitten daar de normale 13-in-een-dozijn astra g lampen in? Zoals je die bijna altijd ziet bedoel ik dan.
In dat geval is dit een schoolvoorbeeld van strooilicht ;)
Op Google zijn duidelijke plaatjes te vinden over de eisen van het lichtbeeld. Als jij op een paar meter voor de auto rechtop staat en je kijkt naar je lampen moet je niet verblind worden. Ik denk dat dat nu niet het geval is
He bah, hier baal ik van.
Ik heb er h7r lampen in standaard astra koplampen zitten, dacht dat dit goed zou moeten zijn, blijkbaar niet.
Qua 5 en 10 meter afstand zal ik moeten controleren. Zal morgen een test verrichten.
Tot zo ver in ieder geval bedankt voor de reacties :)
ik verwacht dat je veel tegenliggers zal krijgen die met hun lampen gaan knipperen, je hebt links veel te veel licht links naar boven, het lijkt zo wel alsof er links een Engelse koplamp gemonteerd zit, of heb je hierbij ook je grootlicht aanstaan ?
Heb zojuist projector koplampen besteld, nou maar hopen dat dit wel het gewenste resultaat oplevert.
Voor nu maar weer de originele lampen terug geplaatst.
Auteur
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.