xenon astra G

Forumindex Forums Modellen Astra xenon astra G

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    center
    Deelnemer

Hallo Astra rijders,

ik ben sindskort in bezit van een Astra G 1.6 uit ’99 en vroeg mij af hoe je een after market xenon set monteerd in een Astra G?
      In mijn oude Vectra B was het een makkie dmv even lampje verwisselen. Bij Astra zit de lamp in een houdertje?

Center

andy89

heej
        je moet je bestaande draaifitting vervangen voor een open fitting waar de xenonlamp doorheen past, zijn te bestellen via internet

gr andy

Juffer1
        Deelnemer

Bij Lince electronics kan je (net als bij Pilot) ringen voor de BMW bestellen.
          Als je deze iets kleiner maakt kun je hier gewone H7 of H7R xenon lampen mee vastzitten in de orginele units.

Blendjuhs Mate

die houders kosten nog geen 5euro.

OPC Turbo

En als je het echt perfect wil… koop dan een setje lenslampen… dan heb je ook een goed lichtbeeld, in de originele koplampen wil het nogal wat strooilicht geven waardoor je kans hebt dat met de A.P.K. de boel wordt afgekeurd.

Bijvoorbeeld zoiets als wat in deze link wordt aangeboden: http://link.marktplaats.nl/307697496

wim-v6
              Deelnemer

En je rijdt met lampen die meer lciht geven dan de gemiddelde 1000Watt bouwlamp..

best wel iri voor de tegenliggers..

Willem

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.