xenon adapter astra g

Forumindex Forums Modellen Astra xenon adapter astra g

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 26 tot 31 (van in totaal 31)
  • Auteur
    astrastation28

ok snap het,ga morgen ff de bumper eraf halen en de koplamp units eruit.Heb straks een tijdje lopen klote met de koplampen gewoon nog erin,maar kom moeilijk overal bij en krijg de lamp dan niet fatsoenlijk erin.

astrastation28

eindelijk,ze zitten erin !

1 koplamp zit de xenon lamp mooi recht erin ( dat losse draadje mooi naar beneden ) bij de ander iets schuiner,kreeg hem er niet rechter in :hmmz lamp zit gewoon netjes in de behuizing,maar dat draadje zit niet recht omlaag maar iets gedraaid na links.Ging niet anders :hmmz

Heb de hoogte regeling helemaal omlaag gezet just in case,maar ga ze deze week nog even af laten stellen ergens.

Dantji
        Deelnemer

Mooi dat het gelukt is :)
          wat betreft de schuine lamp : het is niet een kwestie van de adapter en lamp ten opzichte van elkaar verdraaien ?

astrastation28

nee lukt niet,in de adapter zit een zwart pinnetje wat hoger is,in de lamp een sleufje waar die in moet vallen.Dus kan maar op 1 manier.maar ik rij nu gewoon met de hoogte stelling op stand 0 en rij op donkere wegen met veel tegenliggers.Heb nog steeds geen seiners gehad met groot licht :D

saluma
            Deelnemer

Deze adaptor is toch ook te gebruiken voor een Zafira A uit 2004?

MoNo_eGo
              Deelnemer

Ik heb vorige maand xenon lampen in mijn Astra G Njoy gemonteerd , ik kon niet snel genoeg naar mijn zin de adapters vinden (op korte termijn) dus ik heb de originele stekkers aangepast ,
                vervolgens bij een garage laten kijken of alles nog goed afgesteld stond.
                Nu kan het zijn dat ik geluk heb met de koplampen die in mijn G zitten (spiegel met donker glas) maar geen strooilicht (iigv uitermate minimaal) en een perfect strakke lichtbundel op de weg .

6 berichten aan het bekijken - 26 tot 31 (van in totaal 31)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.