Forumindex › Forums › Techniek › C20let / z20let(2.0 16v turbo) › XE uitlaat nokkenas
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
31 januari 2013 om 16:36 #17254985
hallo mensen,
kleine vraag ik rij in mijn c20let met XE inlaat nokkenas en verstelbare tandwielen. de uitlaat nokkenas is wel nog gewoon van c20let. nu laat ik binnenkort mijn motor op maat afstellen op de rollenbank en wordt ook de inlaat nokkenas afgesteld. heeft het zin om ook de uitlaat nokkenas van xe te nemen en wat is de verschil? wie heeft hier ervaring mee
dank je wel alvast voor jullie reacties
31 januari 2013 om 17:23 #18101915Hier is erg veel te vinden over de effecten van het wisselen van de nokkenassen.
http://www.max-boost.co.uk/max-boost/index.htm” onclick=”window.open(this.href);return false;
31 januari 2013 om 17:37 #18101916@lemmuh wrote:
Hier is erg veel te vinden over de effecten van het wisselen van de nokkenassen.
http://www.max-boost.co.uk/max-boost/index.htm” onclick=”window.open(this.href);return false;
http://www.max-boost.co.uk/max-boost/cylhead/cams_C20LET.htm” onclick=”window.open(this.href);return false;
dank je wel met andere worden geen goed idee :thumb
1 februari 2013 om 13:19 #18101917Check deze link:
http://www.totalvauxhall.co.uk/files/2007/12/TOV76.tech_.pdf” onclick=”window.open(this.href);return false;Ik had beide XE assen erin op de standaard timing en dat werkte wel.
Als je ze gaat afstellen, dan wordt het beter.
Zeker met een grotere / betere turbo dan de K16.1 februari 2013 om 23:28 #18101918@Corsa_GSi wrote:
Check deze link:
http://www.totalvauxhall.co.uk/files/2007/12/TOV76.tech_.pdf” onclick=”window.open(this.href);return false;Ik had beide XE assen erin op de standaard timing en dat werkte wel.
Als je ze gaat afstellen, dan wordt het beter.
Zeker met een grotere / betere turbo dan de K16.ik rij met een gereviseerde k16 heeft het dan wel nut? en waar zal je de verschil merken?
2 februari 2013 om 09:46 #18101919Als ze beide tandwielen – nokkenassen goed afstellen en ook gelijk je ECU programmeren hiervoor, dan kan je het best merken.
Met een goede motor turbo zit er dan 280 tot 300pk in.3 februari 2013 om 11:08 #18101920Maar hij rijd evo310 dus dat is al 300 pk..?
4 februari 2013 om 07:24 #18101921nieuwe informatie altijd goed, dat stond niet in de begin post van de ts.
6 februari 2013 om 16:20 #18101922ik rij nu idd evo310 en zou volgens de vorige eigenaar 308 pk hebben op de rollenbank alleen ik heb iets andere aanpassingen. maar ik ben geen fan van standaard chips heb liever op maar geschreven.
ik heb bij klasen geinformeerd en die zei bij een k16 turbo kan ik beter de LET uitlaat nokkenas laten zou alleen zin hebben bij een grotere turbo
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.