Forumindex › Forums › Techniek › V6. C25XE / X25XE / X30XE / Y26SE enz › x30xe of y32se …
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
26 augustus 2014 om 18:23 #17267783
Zit al sinds aanschaf van mn vectra b2 met het idee om er een 3.0 of 3.2 in teleggen er ligt nu een x25xe in kurkdroog en niks mee aan de hand.
Maaaaar :
1. Welk onderblok is het beste bruikbaar voor meeste vermogen.
2. Welke koppen zijn het beste bruikbaar voor meeste vermogen.En zijn er op de warmetewisselaar na nog andere v6 kwaaltje’s waar ik op moet.
Als ik ff weet hoe en wat kan ik mn ideale motor in elkaar zetten, als de riem van mn x25xe het begeeft :angel :afro
Komt te draaien op de gewone x25xe Ecu.geen turbo’s geen webers :wors
29 augustus 2014 om 17:19 #18250385Waarom niet gewoon onderblok 2,5 houden? Scheelt vrijwel niks met een x30xe op x25xe software (dan haalt het met geluk 190pk) kun je beter kijken voor andere nokken, lichter vliegwiel enzo. Haal je in mijn ogen meer rendement uit, ben zelf bezig om te kijken wat ik uit een c25xe kan halen
29 augustus 2014 om 18:16 #18250386Zo’n y32se is toch wat meer elektronisch aangestuurd? Gasklep ed is niet met een kabeltje…
Sorry hoor, maakte een typo ;)
29 augustus 2014 om 20:14 #18250387Niet helemaal waar Dave heb ook een 3.2 in mijn calibra liggen en die had bij Miruni op de testbank toch een dikke 200pk en aanzienlijk meer koppel dan zo’n 2.5
Gr B29 augustus 2014 om 20:54 #18250388Y32XE??
verstuurd door WIM-V6 met Tapatalk
29 augustus 2014 om 20:55 #18250389Gaat om het kale blok.
Daar gaat de aansturing op van de Calibrs
verstuurd door WIM-V6 met Tapatalk
30 augustus 2014 om 11:04 #18250390hij zal een y32se bedoelen wim, uit een vectra C.
xr1, ik durf bijna met zekerheid te zeggen dat ik ook wel 200pk uit een c25xe krijg, misschien wel voor minder budget als een y32se ombouw kost.30 augustus 2014 om 11:51 #18250391David: dat is weer een Z32SE
verstuurd door WIM-V6 met Tapatalk
30 augustus 2014 om 11:53 #18250392Maar is mechanisch gelijk asn de Y32SE uit de Omega en Caddilac CTS
verstuurd door WIM-V6 met Tapatalk
30 augustus 2014 om 13:54 #18250393Ik doel op de x30xe of y32se uit de Omega’s omdat deze in duitsland redelijk bezaait staan volgend jaar :P euro 4 binnenstad norm.
Dingen zijn meende ik allemaal euro 2 of 3 dus er zullen heeeeeeeel wat tekoop komen te staan. :afro :afro
30 augustus 2014 om 14:24 #18250394Ik maakte een typo. De laatste Omega’s (vanaf ’01) hebben het ‘modernere’ V6 blok de y32se.
Ik weet dat de y32se wat minder mechanische dingen heeft dan de oudere 3 en 2,5l V6′. Niet dat ik weet of dat ook maar enigszins uitmaakt bij een ombouw :angel
30 augustus 2014 om 17:28 #18250395Dave een standaard 3.2 kost niets …..ik handel in die dingen .. :thumb
Gr Berry31 augustus 2014 om 08:14 #18250396@Noordpoolgsi wrote:
Ik doel op de x30xe of y32se uit de Omega’s omdat deze in duitsland redelijk bezaait staan volgend jaar :P euro 4 binnenstad norm.
Dingen zijn meende ik allemaal euro 2 of 3 dus er zullen heeeeeeeel wat tekoop komen te staan. :afro :afro
Ik weet het niet, maar heb ook een.euro4 op de ruit van mijn Vectra-B 2.5-V6 Caravan uit 1999.
Net als elke andere Benzine Lpg of CNG auto met geregelde katalysator.verstuurd door WIM-V6 met Tapatalk
31 augustus 2014 om 08:50 #18250397@wim-v6 wrote:
@Noordpoolgsi wrote:
Ik doel op de x30xe of y32se uit de Omega’s omdat deze in duitsland redelijk bezaait staan volgend jaar :P euro 4 binnenstad norm.
Dingen zijn meende ik allemaal euro 2 of 3 dus er zullen heeeeeeeel wat tekoop komen te staan. :afro :afro
Ik weet het niet, maar heb ook een.euro4 op de ruit van mijn Vectra-B 2.5-V6 Caravan uit 1999.
Net als elke andere Benzine Lpg of CNG auto met geregelde katalysator.verstuurd door WIM-V6 met Tapatalk
:thumb
Ik heb zelfs een umweltklasse 4 sticker op mijn diesel van 2000 zonder roetfilter19 oktober 2014 om 14:21 #18250398Zelfbouw mr-turbo…
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.