X20xev uitlaatflens

Forumindex Forums Techniek Ecotec X20xev uitlaatflens

• Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Dr.Ed

Iemand enig idee waar ik die losse flens van de voorpijp kan krijgen (die dubbele flens dus)? Probeer een x20xer spruitstuk passend te krijgen op een x20xev.

Haasje17
      Moderator

een xer past toch gewoon plug and play? Of wil je je huidige voorpijp behouden? Want als je dat doet heeft het geen of weinig zin om een xer spruitstuk te monteren.

Dr.Ed

Wil zelf een voorpijp gaan knutselen, en ja daar heb ik de flens wel voor nodig. Spruitje past verder gewoon op de xev.

Haasje17
          Moderator

Ik heb nog een voorpijp met flens en kat liggen van een Xev

Dr.Ed

Ja, heb ook nog een xev spruit en voorpijp liggen, maar die wil ik intact houden. De flens van de xev voorpijp zit een halve slag verkeerd tov de xer spruit.

Haasje17
              Moderator

En als je die dan gewoon afslijpt bij de uitlaat waar het 1 pijp is en een kwartslag draaid.

Dr.Ed

Huidige is al custom gemaakt onder de Corsa, anders had ik daar zeker de flex ingezet. Flens zou “omgekeerd” gemonteerd moeten worden om te passen. Ga denk ik maar een malletje maken en desnoods laten snijden..

rikky1234
                  Deelnemer

hoi ik ben op zoek naar de voor pijp uitlaat vlens van een xer wil namelijk spruitstuk van een xer op mijn xev plaatsen maar heb aleen het stuk van de cilinderkop tot aan de flens maar dat stuk tot aan de kat mis ik nog kan iemand mij hier een tip op geven of ergens waar ik het zou kunne vinden alvast bedankt

Dr.Ed

Xer voorpijp zul je moeilijk kunnen vinden, zijn nieuw ook dik aan de prijs omdat de kat eraan vastzit. Heb datzelfde spruitje hier liggen en heb ook een poos gezocht naar deze voorpijp. Zelf iets maken is onderhand het idee…

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.