Forumindex › Forums › Techniek › Ecotec › x20xev revisie off topic
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
26 oktober 2014 om 22:46 #18256099
-offtopic
26 oktober 2014 om 22:51 #18256100-offtopic
26 oktober 2014 om 22:55 #18256101-offtopic
30 november 2014 om 14:43 #18256102Dit topic ga ik eens in de gaten houden.
Is het niet zo dat een lichter vliegwiel sneller op gang komt. En ook sneller moment kwijt is. Bij bijvoorbeeld omhoog rijden of trekken van gewicht?
30 november 2014 om 22:12 #18256103-offtopic
30 november 2014 om 22:14 #18256104-offtopic
1 december 2014 om 08:42 #18256105Laat je wel je krukas met vliegwiel balanceren
1 december 2014 om 18:32 #18256106-offtopic
1 december 2014 om 21:54 #18256107Dutch power trading of je motor revisie bedrijf
3 december 2014 om 13:20 #18256108Mtech misschien?
30 december 2014 om 09:29 #18256109http://www.Motorenrevisie.com – koprevisie & motoren – OMR Overijssel Hengelo
12 januari 2015 om 23:22 #18256110-offtopic
13 januari 2015 om 08:13 #18256111Tja heb ze erger gezien en weer terug gemonteerd.
Nooit problemen mee ondervonden.
Dit is een gevolg van waarschijnlijk zwarte sludge in het Carter door een slecht werkende Carterventilatie.
Heb dit vaker gezien bij de x18xe x20xev en vooral de 3 2.2 zusjes x22xe y22xe en z22xe.
Willem
verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini
13 januari 2015 om 10:04 #18256112De manier van wim is een beun oplossing niet doen, gewoon laten slijpen en overmaats lagers zeker als je het goed wil doen!
13 januari 2015 om 10:06 #18256113bij twijfel meenemen naar de revisieboer en het hem laten beoordelen
13 januari 2015 om 15:30 #18256114-offtopic
13 januari 2015 om 15:38 #18256115Heb nog X20XEV krukas liggen zonder gebreken, kun je zo met standaard lagering inzetten.
Heb nog compleet X20 blok liggen….bedenk ik me
Stuur me maar even een bericht bij interesse.
13 januari 2015 om 19:17 #18256116Ik weet het haasje, maar nog 2ton mee rijden en de auto slopen omdat de auto zelf geen knaak meer waard was is toch een hele rek geweest.
Meerdere krukassen aan het zoeken geweest.
Meeste waren ingelopen.Zou er een andere krukas in hangen
verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini
13 januari 2015 om 20:07 #18256117Ik zit ff mee te lezen.. Heb wat antwoorden voor je…
Ik heb zelf een f gehad met een x20xev ..
Lichter vliegwiel rijd veel vlotter,en trekt beter in toeren..
MAAR…. Motor remt veel harder af,rustig afremmen op de motor bij een stoplicht is bijna zelfde als remmen….en Ik had er een sportkoppeling op.. Dat is met filerijden
En parkeren ergggg wennen..grijpt erg snel in.. Alsof je altijd de koppeling te snel loslaat.. Heb er ook snelle nokken in gehad,maar dat is geen rijden(normaal) met licht vliegwiel.. Dus die waren snel exit..
Bij mijn xev maakte een uitlaatspruitstuk(in mijn geval lexmaul) en katvervanger het meeste uit kwa optrekken..(vanaf stilstaan optrekken) en de chip natuurlijk..
Pff..
Krukas of vervangen of laten slijpen..
Vliegwiel .. Gewoon die lichte erin. Met normale koppeling..13 januari 2015 om 20:28 #18256118Scherpe nokken is ff wennen, je moet gewoon beetje hoogtoerig rijden en niet zeuren dat die niet mooi stationair loopt.
Slijpen krukas zal om en nabij de 100 euro kosten. Zorg wel dat je eerst nieuwe lagers hebt, dan kunnen ze deze nameten alvorens het slijpen.17 januari 2015 om 18:17 #18256119-offtopic
31 januari 2015 om 22:59 #18256120-offtopic
7 februari 2015 om 16:28 #18256121-offtopic
7 februari 2015 om 16:32 #18256122-offtopic
11 februari 2015 om 16:46 #18256123Anders had ik rommel verkocht :agent ..
Ziet er netjes uit! niet eerst nog final check mbt speling krukas?
E.e.a. wel afdoende in de olie zitten?
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.