X20xer hapert af en toe/ houd in

Forumindex Forums Techniek Ecotec X20xer hapert af en toe/ houd in

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 26 tot 30 (van in totaal 30)
  • Auteur
    Corsa_GSi
    Deelnemer

Het zou kunnen dat er namelijk 1 kapot is of een rubberen o ring ervan kapot is. :hmmz

blackX20XER

Vanmorgen de nieuwe Dis module erop gezet en daarna warm laten draaien en 30km proefrit gedaan, maar ik kan een goede mededeling doen!

Hij rijd weer perfect! Bedankt bij deze voor de tips! Ik heb overigens geen module bij Opel gehaald maar een NGK besteld uit Duitsland aangezien ik het niet zeker wist of het daar aan lag. Maar was nu voor slechts 75,- euro klaar en hij ziet er het zo goed uit.

blackX20XER

@Corsa_GSi wrote:

Het zou kunnen dat er namelijk 1 kapot is of een rubberen o ring ervan kapot is. :hmmz

Ik denk alleen als je het zo erg zou hebben als bij mij dat je het dan ook zou moeten zien aan de bougie van de desbetreffende injector.

Maargoed het is gelukkig opgelost met de nieuwe bobine, nog even een goede 150km gereden zonder problemen.

16v kadett c
          Deelnemer

hallo

heb je hier nog steets last van of is het opgelost
            ik heb dus ook een opc 1 maar ook last van vermogen verlies

gr nico

blackX20XER

Hoi Nico,

Dit weekend heb ik na het vervangen van de bobine een goede 400 km afgelegd en kan nu wel met zekerheid zeggen dat het bij mij opgelost is, als je soortgelijke problemen hebt kan je er denk ik redelijk zeker van zijn dat het hier in zit.

5 berichten aan het bekijken - 26 tot 30 (van in totaal 30)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.