Forumindex › Forums › Techniek › Ecotec › x2.0dtl…..doet niks meer :(
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
10 februari 2008 om 13:00 #17206635
hoihoi,
ik heb een astra G 2.0dtl (diesel) alleen die het niet meer doet :(
heeft iemand dit ooit meegemaakt??
gisteren avond reed ik over een drempel en wilde schakelen van de eerste versnelling naar nummer twee toen ik tussen de 1e en 2e versnelling zat (dus tijdens het schakelen) een harde schok en een doffe knal…de motor slaat af begint weer te pruttelen omdat ik nog rol en ondertussen in 2e versnelling zit. ik trap de koppeling in motor doet niks meer……
dus sta langs de kant van de weg, motor olie gecontoleerd die zat er nog op, als ik probeer te starten gooit hij hem ook gewoon nog rond maar start niet…..snap er niks van
ik hoop dat iemand mij kan helpen……
alvast bedankt
mvg Coen11 februari 2008 om 13:15 #17390783ANWB gebeld?
Zullen zeggen Brandstofpomp.
Is een kwaal met deze motoren.
Heb ik zelf ook gehad.Kosten 2200,- euro bij de dealer.
1500,- bij universeel bedrijf.Bij mij gebeurde het met optrekken voor het stoplicht, ik trek op en motor viel uit.
Wil starten maar pakt niet.Succes,
Groetjes,
Marco
11 februari 2008 om 16:37 #17390784hoi Marco,
weet jij toevallig of ook ze dit met het uitlezen van de comupter kunnen zien?
zo dat is weer een leuke kostenpost…….kan er ook nog wel bij:hmmzbedankt voor de info
gr Coen
11 februari 2008 om 18:59 #17390785bij de dealer kunnen ze dat idd zien, of hij geeft brandstop pomp storing of can ontvangt fout
28 februari 2008 om 20:27 #17390786nou hij is weer gemaakt :) ze hebben mijn oude pomp opgelapt, prijs viel mee voor 850 euro kon weer
rijden.bedankt voor de info.
Groeten Coen
18 oktober 2009 om 08:07 #17390787Gisteravond heeft van mijn zafira 2.0 dtl de brandstofpomp het begeven.
Weten jullie een goede universele garage die de pomp kan reviseren?Hoeveel garantie mag je verwachten op een gereviseerde pomp?
groet Tom
29 oktober 2009 om 17:08 #17390788origineel gepost door ramakers
Gisteravond heeft van mijn zafira 2.0 dtl de brandstofpomp het begeven.
Weten jullie een goede universele garage die de pomp kan reviseren?Hoeveel garantie mag je verwachten op een gereviseerde pomp?
groet Tom
OKESION in drunen :thumbup:thumbup
Doet in motoren en cilinderkoppen
maar ook in turbo’s brandstofpompen enz enz
http://www.okesion.nlHeb daar m’n C20XE vandaan en ben zeer tevreden over de motor :)
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.