X16xe motorblok Forumindex › Forums › Techniek › Overige motor types › X16xe motorblok Dit onderwerp is leeg. 2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2) Auteur Berichten 10 juli 2008 om 15:37 #17207294 Crazy_B Lid sinds:24 June 2008 ik heb op het motorblok aan de voorkant en klen zuigertje zitten ( een klein metale fluitketeltje:P) en mij vraag is of ik dat ook kan afsluiten of het egt nodig heb om de motor volledig ok te laten draaien.. b.v.d voor de hulp.. Greetsz Crazy_B 11 juli 2008 om 08:16 #17414954 wim-v6Deelnemer Lid sinds:12 August 2005 Waarom moet je dit potje afsluiten dan, je haalt er geen winst mee. Dit potje is voor de koude lucht inblaaspomp (secundaire luchtpomp). Deze zorg dat wanneer de auto koud gestart word de katalysator sneller verwarmd word, en zijn werk goed doet. Als je dat potje afsluit moet je ook de stekker van de inblaaspomp los moet halen. Willem Auteur Berichten 2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2) Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven. Inloggen Gebruikersnaam: Wachtwoord: Houd me ingelogd Login metFacebookLogin met GoogleLogin met Twitter Inloggen