Forumindex › Forums › Modellen › Astra › X16SZR: stotteren,KVS verbruik en sludge = koppakking?
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
25 juli 2012 om 20:26 #18031570
ik vindt het best geld , ik had vorig jaar bij mijn vectra 1.6xel een koprep ( verbrande klep 2x ) en dat koste incl pakkingen € 450,00 en arbeid heb ik zelf gedaan scheelde mij teveel
en voor de gene die het zelf wil doen kan je beter doen wat asconahobbyist zegt :
Als je een beetje handig bent redt je dat ook zelf wel,vraagbaak erbij en hier een beetje vragen kom je een heel eind.maar asconahobbyist en ik heb al samen een hele hoop weg gesleutelt de afgelopen bijna 20jaar ( of niet patrick )
en veel ombouw werk gedaan. :D25 juli 2012 om 20:34 #18031571@opelfreak1975 wrote:
ik vindt het best geld , ik had vorig jaar bij mijn vectra 1.6xel een koprep ( verbrande klep 2x ) en dat koste incl pakkingen € 450,00 en arbeid heb ik zelf gedaan scheelde mij teveel
en voor de gene die het zelf wil doen kan je beter doen wat asconahobbyist zegt :
Als je een beetje handig bent redt je dat ook zelf wel,vraagbaak erbij en hier een beetje vragen kom je een heel eind.maar asconahobbyist en ik heb al samen een hele hoop weg gesleutelt de afgelopen bijna 20jaar ( of niet patrick )
en veel ombouw werk gedaan. :DTja, niet iedereen heeft een paar gouden handen zoals jullie.
Respect !!Rik :)
25 juli 2012 om 20:38 #18031572ach,het is niet zozeer een kwestie van alleen maar gouden handen,het is vooral je vooraf goed inlezen en het belangrijkste,durven eraan te beginnen.
en anders kan je alsnog met een berg al dan niet verneukte onderdelen huilend bij de lokale garage aankloppen :mrgreen:
maar inderdaad,als je de vraagbaak goed doorleest en hier rondvraagt kan je voor jezelf al wel naagaan of je er aan durft te beginnen,al of niet met hulp van een medeforummer.25 juli 2012 om 20:43 #18031573met de prijzen van vandaag de dag wil je het wel proberen zo zijn wij ook begonnen , zo hebben we het gehad dat onderweg de distributieriem brak van de ascona c 1.6 en dat net voor automatrialenzaak een nieuwe gekocht en voor de deur de nieuwe erop gezet en weer verder gereden en dat duurde nog net geen 30min ( samen met asconahobbyist )
26 juli 2012 om 05:47 #18031574@miral astra wrote:
maar hij doet het weer, en dat is het belangrijkste.
ik begrijp dat je hem niet zelf heb gedaan “650”euro :cry kijk ff of de thermostaat ook nieuw is.Niet zelf nee. De thermostaat hebben ze gezegd, staat ook op de rekening, en heb alle vertrouwen in de garage dat het dan ook gedaan is. kan ik hem uberhaupt zien dan achter de distri?
@asconahobbyist wrote:
ach,het is niet zozeer een kwestie van alleen maar gouden handen,het is vooral je vooraf goed inlezen en het belangrijkste,durven
Klopt. Ik ben een beetje handig. Dus van mijn diesel het gasklephuis, of thermostaat, wiellagers, dynamo, dat “durf” ik wel.
Maar dit soort grappen durf ik niet, gaat mij ook qua kennis en soms ook qua apparatuur / gereedschap te ver.
En als ik in de vraagbaak precies lees hoe het moet, met tekeningentjes en alles er bij, zie ik het mezelf nog niet doen ;)Ik zeg dan maar (en dat is ieder voor zich) ik hobby graag aan mijn auto, maar dit is in mijn ogen een “professionele” klus.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.