x14xe probleem

Forumindex Forums Techniek Elektrische problemen x14xe probleem

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    coolcustoms

hallo, ik heb een x14xe in een kadett d gezet, kompleet, heb naar mijn weten alles aangesloten, maar zit met een probleem;
      :wtf op de 9 polige stekker binnen onder de computer zit een groene(rpm), een dikkere rode(+30), een dikkere rood blauwe(naar benzinepomp) een blauwe(watertemp) een set van drie bruin /wit bruin/blauw en bruin geel(deze zijn niet aangesloten maar zouden voor diagnose zijn) en een dunne blauw met rode lijn(geen idee waarvoor??!!??)

nu is het zo, als ik de benzine pomp op de rood blauwe zet start de wagen niet, en als ik deze even een sec of 4 laat draaien en dan afkoppel dan opnieuw start dan slaat ie meteen aan en na 2 sec valt hij weer uit, wat logisch is zonder pomp….. als hij start en ik de pomp erbij aansluit dan valt hij even zeer stil???? heel raar verhaal dus……..

pomp is van een 2.0 16v, heeft goede druk en de inlaat trekt nergens valse lucht

wie kan me een tip geven?????

gr phil

coolcustoms

ah ja en de bougies zijn meteen zwart

wim-v6
        Deelnemer

eehhhh Hij krijgt VEEL te VEEL benzine, kans dat er iets mis is gegaan met de regeling van de injectoren..

zonder diagose aansluiting kom je hier niet achter, maar het lijkt alsof de injectoren open blijven staan..

willem

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.