X12xe waterpomp/multiriem vervangen

Forumindex Forums Modellen Corsa X12xe waterpomp/multiriem vervangen

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Yack

Ik heb een poging gewaagd om mijn waterpomp te vervangen, maar ik krijg de motorsteun niet gedemonteerd. Is er een trucje voor, of is er iemand die me daarbij kan helpen voor een vergoeding? (Omgeving Utrecht) de garage rekende 350 voor vervangen, en volgens mij hoeft het niet heel veel werk te zijn als je weet hoe het moet…

Alvast bedankt voor jullie hulp!

Yack

corsa100

@Yack wrote:

Ik heb een poging gewaagd om mijn waterpomp te vervangen, maar ik krijg de motorsteun niet gedemonteerd. Is er een trucje voor, of is er iemand die me daarbij kan helpen voor een vergoeding? (Omgeving Utrecht) de garage rekende 350 voor vervangen, en volgens mij hoeft het niet heel veel werk te zijn als je weet hoe het moet…

Alvast bedankt voor jullie hulp!

Yack

Ik heb mijn waterpomp ook zelf vervangen heeft die van jou geen ketting? Mijne heeft een ketting 1.2 benzine.

Voor de waterpomp kan ik je meschien wel helpen

johanhummer9
        Deelnemer

Ik weet dat ik toen bij een corsa D de motor helemaal omhoog moest krikken om hem er tussen uit te krijgen.

En omgeving utrecht waar moet ik dan aan denken? Heb je zelf gereedschap?( torx is het volgens mij)

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.