Wynns motor producten

Forumindex Forums Techniek Ecotec Wynns motor producten

  • Dit onderwerp is leeg.
15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Auteur
    Berichten
  • #17260147
    Thibault
      Lid sinds:
      12 June 2013

      Hallo allemaal :D

      wynns verkoopt allemaal vloeistoffen om bvb: de injectoren te reinigen, of roetuitstoot de beperken?
      maar werken deze echt, zijn ze de moeite om te kopen voor u motor te onderhouden?

      #18168790
      Ivanos
        Lid sinds:
        28 July 2013

        Geen idee, ik weet wel dat ze bij mij bij de opel garage iets in de tank deden om het injectie systeem te reinigen. Dus van die kant gezien zou het best kunnen.

        #18168791
        wim-v6
        Deelnemer
          Lid sinds:
          12 August 2005

          Ik heb in geen jaren een injector reiniger gebruikt…

          zag laats bij mijn onderdelenboer, een Doos staan, met een behandeling voor dieselmotoren, deze gaven zelfs garantie op door de Roetmeting komen.
          Als ik dit blikkie in min Corsa gooit, en gaat er mee roetmeten krijg ik nog mijn geld terug….. die gaat er in deze situatie niet doorheen komen…

          Willem

          #18168792
          Family man
          Deelnemer
            Lid sinds:
            21 August 2012

            Voor mij werkt het!, weet dat Opel dealer bij beurt ook een flesje injectiereiniger in de tank gooit.
            Mijn ervaring met Wynns is goed (andere zweren bij forte, tis maar net wat je makkelijk kunt krijgen vind ik)

            Nissan primera brandde na aanschaf motormanagement lampje..schoonvader reed vaak 60 in 5e versnelling.
            Nissan dealer heeft dit gereset maar melding kwam terug, kon van alles zijn, katalysator, lambda sondes, zelf de stekkerverbindingen konden de oorzaak zijn.
            Toen bij lege tank, flesje wynns erin en half vol getankt en flink doorgetrokken in 3 en 4 en lekker heet gestookt..de tank was bijna leeg en het lampje ging al af en toe uit.
            Daarna dit nogmaals herhaald voor 2e halve tank..en jawel geen storingslampje meer. (na 5 jaar keer teruggekomen maar na flesje weer weg)
            Is nu 7 jaar geleden, 1x per jaar een flesje bij beurt, en krijgt nu van mij zelf ongeveer half jaar na beurt nog een flesje op halve tank, nu al weer 2 jaar geen melding!

            Laatst bij een vriend met volvo, afgekeurd op emissie en koplampen, de laatste vernieuwd en de auto had hiervoor 2 jaar stil gestaan dus als die gestart werd wat een lucht, waarschijnlijk door oude benzine denk ik..deze tank eerst echt bijna helemaal leeggereden (streepje echt onder rood) , daarna flesje wynns en 20 liter erbij en doortrekken maar..hij had wel de pech dat hij staande werd gehouden voor rijden zonder apk (130 ex admin kosten), maar daarna naar de garage en goedgekeurd, stonk ook niet meer!

            #18168793
            Fearless
            Deelnemer
              Lid sinds:
              9 January 2005

              Ik gebruik de super charge heel veel bij olie zuipers.werkt vaak wel. Klanten komen minder vaak olie bijvullen

              #18168794
              Markvts
                Lid sinds:
                4 April 2010

                @Fearless wrote:

                Ik gebruik de super charge heel veel bij olie zuipers.werkt vaak wel. Klanten komen minder vaak olie bijvullen

                Welk merk is dat van dat super charge???
                En wat kost dat?
                Wil dan namelijk proberen omdat ik vind dat mijn vectra c uit 2004 veel olie verbruikt.

                #18168795
                Corsa_GSi
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  30 June 2004

                  Je kan ook een oliesysteemreiniger bij je oude olie gooien, en dat volgens de handleiding van het goedje verwerken.
                  Daarna versie olie en filter erop. De verse olie zou ik dan iets dikker nemen dan wat je had.

                  #18168796
                  Markvts
                    Lid sinds:
                    4 April 2010

                    @Corsa_GSi wrote:

                    Je kan ook een oliesysteemreiniger bij je oude olie gooien, en dat volgens de handleiding van het goedje verwerken.
                    Daarna versie olie en filter erop. De verse olie zou ik dan iets dikker nemen dan wat je had.

                    Als je dat bij je olie erbij gooit hoelang moet je daarmee rijden of hoe werkt dat? Weet je dat toevallig?
                    Heb wel 2 mnd terug oliefilter en nieuwe olie erin gedaan maar de olie die ze voorschrijven.
                    En weet je ook welk merk de super charge ?

                    #18168797
                    jeroenk
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      6 February 2012

                      @Markvts wrote:

                      @Corsa_GSi wrote:

                      Je kan ook een oliesysteemreiniger bij je oude olie gooien, en dat volgens de handleiding van het goedje verwerken.
                      Daarna versie olie en filter erop. De verse olie zou ik dan iets dikker nemen dan wat je had.

                      Als je dat bij je olie erbij gooit hoelang moet je daarmee rijden of hoe werkt dat? Weet je dat toevallig?
                      Heb wel 2 mnd terug oliefilter en nieuwe olie erin gedaan maar de olie die ze voorschrijven.
                      En weet je ook welk merk de super charge ?

                      Volgensmij mag je er niet mee rijden. Je moet het erin pleuren, tijdje stationair laten draaien en af en toe ff vol gas geven. Daarna moet de olie vervangen worden (dacht dat het niet belast gebruikt mag worden). Ik kan wel fout zitten ;-)

                      #18168798
                      Opeltje17
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        18 January 2012

                        Meestal niet mee rijden idd, vaak een aantal minuten wat hoger in toeren draaien zeg 2500rpm en dan een tijdje stationair maar zit ook een handleiding bij dus komt vast goed.

                        #18168799
                        Markvts
                          Lid sinds:
                          4 April 2010

                          Ik heb nu dat super charge gekocht.
                          Wat zouden jullie doen eerst een halve fles of meteen de hele fles??.
                          Is trouwens heel dik spul.

                          #18168800
                          Fearless
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            9 January 2005

                            Super charge is van wynss gewoon.

                            Hele dikke stroperige troep. Ik heb altijd blikjes. Die kun je gewoon volledig in de motor gooien.
                            Maakt keerringen weer soepel enz enz.

                            #18168801
                            Markvts
                              Lid sinds:
                              4 April 2010

                              Is dat blik en dat flesje trouwens hetzelfde???
                              Of zit er nog een verschil tussen?

                              #18168802
                              Heks
                                Lid sinds:
                                18 June 2012

                                Hmm als de dealer dit er standaard in gooit af en toe, zou dit de additieven aanslag op mijn lambdasonde verklaren.
                                Heb er maar een nieuwe in gedraait. Ding zag er maar raar uit…

                                #18168803
                                GvanDam
                                  Lid sinds:
                                  12 October 2013

                                  @Opeltje17 wrote:

                                  Meestal niet mee rijden idd, vaak een aantal minuten wat hoger in toeren draaien zeg 2500rpm en dan een tijdje stationair maar zit ook een handleiding bij dus komt vast goed.

                                  Er is sinds 2 maanden (denk ik) een nieuwe, heb ik pas gebruikt, en deze moet je toevoegen nadat de olie is vervangen.

                                15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.