Forumindex › Forums › Techniek › C20xe (2.0 16v) › www.tuningchips.nl
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
9 augustus 2011 om 15:51 #178976009 augustus 2011 om 15:56 #17897601
Zoals je leest is dat lastig….
Neemt zn telefoon niet op enz enz.Roep m dat maar via de msn
9 augustus 2011 om 16:06 #17897602ik heb m ook op msn.
Ten tijde voor bestelling was hij veel online en ook zeer vriendelijk.
Verschafte veel info etc.maar je raad het al.
Ik zie hem nu noooit meer online.
terwijl hij dat dus blijkbaar wel is9 augustus 2011 om 16:12 #17897603@Fearless wrote:
Zoals je leest is dat lastig….
Neemt zn telefoon niet op enz enz.Roep m dat maar via de msn
Heb er ff mee gekletst.. fearless.
9 augustus 2011 om 16:15 #17897604en wat zei hij hierover dan? of heb je dat niet besproken?
9 augustus 2011 om 17:06 #17897605hij is er mee bezig.
verder wil ik me er niet mee wilt bemoeien ;)9 augustus 2011 om 17:45 #17897606ik bemoei mij er verder ook niet mee
ik wacht ook al een half jaar op mijn voorste wielranden maar die klote fransman waar hij ze heeft besteld maakt er echt een potje van
ik heb die gast een paar keer gemaild en dan zegt hij dat ronald niet heeft betaald
dat klopte dus niet want ik had die betaling gedaandus het ligt wat de randen aan gaat aan die klote fransman
de mijne zijn nu onderweg bij een andere leverancier vandaan
daar heeft hij nu alles bijna mee geregeld
dus de randen komen eraan voor degene die nog randen moet hebbenhij is wel een beetje laks dat geef ik wel toe
voor de rest bemoei ik mij er ook niet meer mee
maar hij heeft het wel elke keer voor mij opgelost
ook al duurt het wat langeranders had ik hem allang opgezocht en zijn huisje en auto even vebouwd
MVG
Dietrich
15 augustus 2011 om 10:44 #17897607ik ben het er wel mee eens dat iedereen gewaarschuwd moeten worden.
want blijkbaar zijn er nog steeds mensen die erin geluisd worden, geld betalen en er niks voor terugzien.
en als ronald het op zou willen lossen..ik merk er heel weinig van!!!15 augustus 2011 om 13:22 #17897608ik heb ook voor een jaar geleden een chip bij hem besteld
100x gebeld nooit wat gekregen
en steeds maar zeggen maar heb hem allang verzonden
aangifte gedaan bij de politie toen de tijd en maand of 2 geleden belde de politie regio limburg
me of ik al wat had gekregen want ze kregen steeds meer aangiftes
nooit wat gehad van hem is toch weer 110 euro wat er naar de klote is
tis maar goed dat hij niet in de buurt woont19 augustus 2011 om 21:37 #17897609AnoniemLid sinds:
1 January 1970Einde Tuningchips.nl Webshop is offline
:thumb :jerry :thumb
23 augustus 2011 om 11:30 #17897610Eerst mr eens zien of dat ie nou niet verder gaat onder andere naam :swear
23 augustus 2011 om 13:12 #17897611Wat zijn er toch veel die in ronald hebben geloven, hij is wel heel serieus tot dat die het geld krijgt waneer de geld binnen is het afgelopen.ik had eerst wel spijt dat ik zijn naam slecht aan het maken was.maar nu helemaal niet meer hij heeft er zelf voor gevraagt.
23 augustus 2011 om 13:32 #17897612Toch zonde, als je echt mazzel had, dan kon je daar leuke items kopen :D
26 augustus 2011 om 07:53 #17897613Goh, ik weet nog wel een jaar geleden. Toen trok ik als 1 van de eerste aan de bel en wat kreeg ik? Een waarschuwing dat ik het zelf op moest lossen. Toen mocht ik mensen niet waarschuwen en moet je nu eens zien wat voor kloten vent het is!
Toendertijd zou ik een X16XE + Inbouw + Koppeling + Chip + 3 meters (volt, oliedruk, temperatuur) overnemen. Nadat hij het wel 10x had uitgesteld en het geld niet terug wou doen, ben ik er maar langs gegaan (met vader en broer). Nou, dat blok ‘zou’ gereviseerd zijn… Weinig van gemerkt. Het blok zat onder de olie en het zand… Toch maar meegenomen want ja, hij was al betaald. Thuis maar verder bekeken, bleek de distributie gewoon te zijn gesprongen. Dagdag blokje en 700 euro (!!!)…
Die klootzak mag van mij aan de allerhoogste boom gehangen worden, dan wil ik hem er persoonlijk nog wel uit slaan. Zo ga je niet met mensen om, punt.
Ik had heel veel vertrouwen in mensen, maar dat vertrouwen is in 1x weg. Ik koop/bestel alleen nog spullen bij mensen die ik persoonlijk vertrouw of een keer heb gezien… Dit is 1x en NOOIT weer
26 augustus 2011 om 19:55 #17897614@ IceFreak
Dat lijkt me idd nog erger dan wat wij nu hebben!
Wat een :swear dat ie dat zo geflikt heeft bij je.En wat dat waarschuwen betreft heb je gelijk..helaas is het voor heel veel mensen te laat gebleken.
Wij hadden hem nagetrokken via internet en gegoogled konden toendertijd niks negatiefs vinden. Site leek
goed opgezet e.d. mijn vrouw dacht mij een leuk verjaardagscadeau te geven maar daar heeft ze nu echt flink de balen over in!! :argue26 augustus 2011 om 20:12 #17897615@IceFreak wrote:
Goh, ik weet nog wel een jaar geleden. Toen trok ik als 1 van de eerste aan de bel en wat kreeg ik? Een waarschuwing dat ik het zelf op moest lossen. Toen mocht ik mensen niet waarschuwen en moet je nu eens zien wat voor kloten vent het is!
Toendertijd zou ik een X16XE + Inbouw + Koppeling + Chip + 3 meters (volt, oliedruk, temperatuur) overnemen. Nadat hij het wel 10x had uitgesteld en het geld niet terug wou doen, ben ik er maar langs gegaan (met vader en broer). Nou, dat blok ‘zou’ gereviseerd zijn… Weinig van gemerkt. Het blok zat onder de olie en het zand… Toch maar meegenomen want ja, hij was al betaald. Thuis maar verder bekeken, bleek de distributie gewoon te zijn gesprongen. Dagdag blokje en 700 euro (!!!)…
Die klootzak mag van mij aan de allerhoogste boom gehangen worden, dan wil ik hem er persoonlijk nog wel uit slaan. Zo ga je niet met mensen om, punt.
Ik had heel veel vertrouwen in mensen, maar dat vertrouwen is in 1x weg. Ik koop/bestel alleen nog spullen bij mensen die ik persoonlijk vertrouw of een keer heb gezien… Dit is 1x en NOOIT weer
dat blok stond toen in een topic he wat je gekocht had erg dat je toen niet gehoord werd en dat je het zelf maar moest oplosen terwijl een hoop had kunnen verkomen kon worden
meschien dat het form hier tog iets mee kan doen meschien 3 waschuwingen en dan lig je er af zoiets
27 augustus 2011 om 04:20 #17897616@2nd Identity
Ik weet het, ik doe ook NOOIT meer zo zaken. Het rare is, toen ik hem ‘kocht’ leek er nog niks aan de hand. Toen waren er nog geen klachten.
@16v kadett c
Ja klopt, dit forum (of in ieder geval de vorige eigenaar/moderators) zijn er toen TE laks mee omgegaan. Zal me niks verbazen als ze onder 1 hoede spelen. Heeft ze veel geld opgeleverd zo te horen!Oja, nog vergeten. Toen ik het blok ging ophalen was hij zogenaamd ‘niet thuis’. Maar na wat lawaai maken kwam hij toch naar buiten, met een grote bek. Tja, leuk zaken doen…
27 augustus 2011 om 09:34 #17897617@IceFreak wrote:
@2nd Identity
Ik weet het, ik doe ook NOOIT meer zo zaken. Het rare is, toen ik hem ‘kocht’ leek er nog niks aan de hand. Toen waren er nog geen klachten.
@16v kadett c
Ja klopt, dit forum (of in ieder geval de vorige eigenaar/moderators) zijn er toen TE laks mee omgegaan. Zal me niks verbazen als ze onder 1 hoede spelen. Heeft ze veel geld opgeleverd zo te horen!Oja, nog vergeten. Toen ik het blok ging ophalen was hij zogenaamd ‘niet thuis’. Maar na wat lawaai maken kwam hij toch naar buiten, met een grote bek. Tja, leuk zaken doen…
U got PM :thumbdown
27 augustus 2011 om 11:59 #17897618PM terug :)
28 augustus 2011 om 21:04 #17897619ook ik wacht nog steeds of op de afgesproken onderdelen of mijn 35 euro die hij al in januari zou terug storten en het zou geen maand duren
we zijn nu 3/4 jaar verder nog niks terug gekregen
ben al eens bij zijn huis langs geweest maar niemand thuis
nee hij is goed in zijn afspraken nakomen,niet dus belooft gouden bergen ,maar niks klaar brengen ivm met drukte van zijn 4 bedrijven ???????????
gr kabouter
we wachten af30 augustus 2011 om 19:30 #17897620Kan je wachten tot je eens ons weegt! Helaas, dat geld ben je echt kwijt….
Bezig met 4 bedrijven, bezig met z’n kont afvegen bedoel je!
20 oktober 2011 om 17:37 #17897621krijg ook nog 50 euro van die lul,
wacht ik ook al ruim een jaar op,
vaak zat gezeik gehad met hem om schroefsets enz enzbetreft die x16xe dat blok kwam uit de corsa van zijn ex,
ik sprak bijde toen vaak,22 oktober 2011 om 15:05 #17897622zoo ik ben blij alles is uiteindelijk netjes opgelost :wors :thumb
22 oktober 2011 om 15:10 #17897623zoo ik ben blij alles is uiteindelijk netjes opgelost :wors :thumb
22 oktober 2011 om 15:15 #17897624ik heb mijn randen gewoon gekregen van hem
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.