Forumindex › Forums › Overige › Wassen, Poetsen en Detailing › wrappen maar dan anders?
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
11 mei 2012 om 12:12 #18015450
u vraagt ik draai. hahaha
11 mei 2012 om 12:14 #18015451f*ckin duister als je het mij vraagt. en dit was alleen ff proberen, bij me maatje ze golf GTI velgen is het helemaal strak gelukt.
11 mei 2012 om 12:30 #18015452ziet er goed uit zeg
heb je ook ergens op gespoten ( voor de proef ) en dan geprobeerd het ook eraf te halen ?is het te doen ? of toch lastig spuiten ?
11 mei 2012 om 12:46 #18015453Die 2e foto lijken mij beschadigingen op de velg rand? klopt dat?
Nu niet meer ergens tegen aan rijden. :D11 mei 2012 om 13:31 #18015454we hebben et wel ergens op geprobeert, had eerst ook over me centercaps heen gespoten maar die had ik eruit gedrukt erna, maar toen het nog niet helemaal gedroogt was kwam het er makkelijk af. na een nachje drogen is het echt goed hard enzo.
ben trouwens gewoon over me borduurschade heen gegaan omdat ik geen zin had om te plamuren enzo.
het spuit vrij gemakkelijk, en gewoon gedult hebben.. maar dat heb je altijd wel nodig bij spuiten :Poveral ben ik er zeer te spreken over. misscchien maar me hele auto doen? :jerry :jerry
11 mei 2012 om 13:31 #18015455@Makko wrote:
Die 2e foto lijken mij beschadigingen op de velg rand? klopt dat?
Nu niet meer ergens tegen aan rijden. :Dborduurschade was van de vorige eigenaar, ik pak geen stoepjes :angel
12 mei 2012 om 07:26 #18015456@dion87 wrote:
we hebben et wel ergens op geprobeert, had eerst ook over me centercaps heen gespoten maar die had ik eruit gedrukt erna, maar toen het nog niet helemaal gedroogt was kwam het er makkelijk af. na een nachje drogen is het echt goed hard enzo.
ben trouwens gewoon over me borduurschade heen gegaan omdat ik geen zin had om te plamuren enzo.
het spuit vrij gemakkelijk, en gewoon gedult hebben.. maar dat heb je altijd wel nodig bij spuiten :Poveral ben ik er zeer te spreken over. misscchien maar me hele auto doen? :jerry :jerry
en welk mer heb je nu gekocht?
ik wil mijn auto gaan doen, maar dan wel met bekerspuit en niet spuitbussen.
12 mei 2012 om 11:50 #18015457@miral astra wrote:
@dion87 wrote:
we hebben et wel ergens op geprobeert, had eerst ook over me centercaps heen gespoten maar die had ik eruit gedrukt erna, maar toen het nog niet helemaal gedroogt was kwam het er makkelijk af. na een nachje drogen is het echt goed hard enzo.
en welk mer heb je nu gekocht?
ik wil mijn auto gaan doen, maar dan wel met bekerspuit en niet spuitbussen.
we hebben maar voor de zekerheid de amerikaanse gehaald, las niet zulke goeie dingen over die duitse dus wou geen risico nemen
30 mei 2012 om 12:47 #18015458Begrijp ik nou goed dat ik dit ook op mijn gesleten electrische kabeltjes kan doen? Daar waar het rubber dun/weg is?
30 mei 2012 om 12:48 #18015459dat stond wel op de verpakking ja..
11 juni 2012 om 15:42 #18015460hey,
weet iemand hoeveel je nodig heb voor bijvoor beeld je velgen ? of misschien zelfs je helle auto ?
chris
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.