Forumindex › Forums › Overige › Wassen, Poetsen en Detailing › wrappen maar dan anders?
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
8 mei 2012 om 09:29 #18015426
ow in roermond zit ook een dealer!
http://www.classicinternational.eu/plastidip/” onclick=”window.open(this.href);return false;8 mei 2012 om 09:35 #18015427idd, bij dipyourcar hebben ze ook zilverkleur, die zou ik wel willen :D
maar helaas:
– Do you ship internationally? No, DipYourCar.com does NOT ship outside of the continental 48 states at this time.
We make no exceptions, as it is illegal to ship PlastiDip, a flammable and hazardous material, via air.8 mei 2012 om 09:36 #18015428@funkycorsa wrote:
ow in roermond zit ook een dealer!
http://www.classicinternational.eu/plastidip/” onclick=”window.open(this.href);return false;dan heb je geluk !!!
Nieuw: Binnenkort leverbaar de ” Camo” (camouflage) in vier kleuren en de ” Smoke” (rookkleuren) voor nog meer variatie.
8 mei 2012 om 09:37 #18015429is dit niks dan? http://www.plastidipnederland.nl/product/346-2/” onclick=”window.open(this.href);return false;
of is dat van die duitse zooi? :hmmz
8 mei 2012 om 09:41 #18015430denk dat het allemaal het zelfde spul is
maar als je dat op je velgen wilt gaan doen zou ik eerst een beetje de borduurschade bijwerken8 mei 2012 om 10:04 #18015402Zeker bij krassen en deuken, dat zul je wel blijven zien maar dan met een laagje erop.
8 mei 2012 om 10:41 #18015431ja precies, maar moet je dat met van die metaalplamuur doen dan?
weet dat ze van motip zulk spul hebben, maar totaal geen ervaring mee.
en om nou me velgen alu te laten lassen is geloof ik vrij prijzig8 mei 2012 om 15:21 #18015432Ik heb zo mijn twijfels…
Hoe zit het met de hechting van het spul? :hmmz
Met overspuiten zou je de auto helemaal moeten schuren.8 mei 2012 om 16:47 #18015433Bij krassen en deukjes kan je het opvullen met dit spul tot dat het
weer goed is en dan een normale laag erover ( heb ik gelezen hoor )Hoezo twijfels Robbie ?
Met dit hoef je niks te schuren :thumb
En als je hem na deze behandeling wil overspuiten is het een kwestie
van los trekken ;)9 mei 2012 om 11:52 #18015434is wel intresant om te zien,zat zelf ook al te denken om gedeelte motorkap en spiegels te doen en velgen alleen jammer dat het niet in zilver te krijgen is voor de velgen.
9 mei 2012 om 12:00 #18015435In de Chroom&Vlammen vorig jaar stond ook een bepaalde techniek (waterdruktechniek) waarmee je een soort wrap-effect krijgt, kijk hier maar eens:http://www.carlosdesign.hu/PDF/WTP%20-%20Catalogue.pdf
Het is ontwikkeld door WTP Technics uit Duitsland.
10 mei 2012 om 17:23 #18015436dit is een stuk interessanter dan wrappen.
ik wil het – ik wil het – ik wil het.
mat zwart en misshien met witte streep over de auto.
zou je dit spul ook in een bekerspuit kunnen doen?
en hoeveel zal je nodig hebben om een astra g te spuiten?
hoe zal de steen slag eruit gaan zien, zal het verdwijnen of moet ik eerst voor werken en dan spuiten?misschien maar zo’n bus aanschaffen voor 2 tientjes en kijken wat het doet :hmmz :hmmz
10 mei 2012 om 17:37 #18015437ja dit is met een verfspuit te verwerken en kost echt geen reet, 92 euro voor een gallon :D
10 mei 2012 om 17:41 #18015438@alexv wrote:
ja dit is met een verfspuit te verwerken en kost echt geen reet, 92 euro voor een gallon :D
waar haal jij die info vandaan dan?
ff voor de info, vanuit america kan je niet bestellen, hazerdous goods will not send by air.
dus moet al ergens vandaan komen die het al heeft, duisland, staat een hoop op ebay, en blijkbaar in nederland ook.
10 mei 2012 om 17:44 #18015439@miral astra wrote:
@alexv wrote:
ja dit is met een verfspuit te verwerken en kost echt geen reet, 92 euro voor een gallon :D
ff voor de info, vanuit america kan je niet bestellen, hazerdous goods will not send by air.
dus moet al ergens vandaan komen die het al heeft, duisland, staat een hoop op ebay, en blijkbaar in nederland ook.
Even goed zoeken en je vindt t …
Trouwens niet die meuk uit DLD halen …
Daar heb ik meerdere waarschuwingen voor gezien :hmmz10 mei 2012 om 18:01 #18015440@-BlendjuH- wrote:
@miral astra wrote:
@alexv wrote:
Daar heb ik meerdere waarschuwingen voor gezien :hmmzklopt sander. waar ik het vandaan heb komt het echt van uit de usa. want de spuit bussen zijn al op daaro en de levertijd daar op is 1 maand. en het komt per boot naar nl toe inderdaad niet via air.
10 mei 2012 om 18:04 #18015441Die verfspuit die gebruikt word is gewoon een wachner muurverfspuit die je bij de hornbach kan halen voor 100,-
Opzich wel appart dat spul..10 mei 2012 om 18:04 #18015442Ik ben al bezig jongee. Kep nu 2 turbo velgies al 4 lagen gegeven. Et werkt echt top
10 mei 2012 om 18:51 #18015443@dion87 wrote:
Ik ben al bezig jongee. Kep nu 2 turbo velgies al 4 lagen gegeven. Et werkt echt top
spuitbus, of uit bekerspuit?
10 mei 2012 om 18:55 #18015444Plastidip 5 Litre Can
Change Colour BlackBlueClearGreenBrownRedWhiteYellowFluorescent BlueFluorescent GreenFluorescent OrangeFluorescent PinkFluorescent PurpleFluorescent RedFluorescent YellowGlow In The Dark – YellowCustom ColourStock Levels: In Stock
Size: 5000ml Can
Price: £75.00
Quantity
Product Discounts: Buy 0 or more 0% off = £75.00 eachColours available:
Red, Yellow, Blue, Green, Black, Brown, White and Clear.
Fluorescent Colours Available: Red, Yellow, Pink, Blue, Orange, Green, and Purple.
Please note that these swatch colours are for repesenation only and may not be a true likeness to the delivered product. Colours can be easily mixed together to create shade variations to the above colour samples
en engeland ook niet goed?
10 mei 2012 om 18:58 #1801544510 mei 2012 om 19:52 #18015446@alexv wrote:
@-BlendjuH- wrote:
@miral astra wrote:
@alexv wrote:
Daar heb ik meerdere waarschuwingen voor gezien :hmmzklopt sander. waar ik het vandaan heb komt het echt van uit de usa. want de spuit bussen zijn al op daaro en de levertijd daar op is 1 maand. en het komt per boot naar nl toe inderdaad niet via air.
Klopt als een bus Alex …
Per container vanwege de gevaarlijke gassen die erin zitten …
Lijkt mij wel heerlijk spul om mee te werken :thumbEngeland heb ik niks over gehoord :hmmz
10 mei 2012 om 20:21 #18015447@-BlendjuH- wrote:
@alexv wrote:
@-BlendjuH- wrote:
@miral astra wrote:
@alexv wrote:
Klopt als een bus Alex …
Per container vanwege de gevaarlijke gassen die erin zitten …
Lijkt mij wel heerlijk spul om mee te werken :thumbEngeland heb ik niks over gehoord :hmmz
dat lijkt mij ook,onze vec gaat het ook bij gebeuren gedeelte motorkap en wie weet als het bevalt nog meer.
10 mei 2012 om 20:46 #18015448Als je nou gedipt hebt laat dan wat foto’s zien ;)
10 mei 2012 om 20:47 #18015449inderdaad, show ons foto’s dion87 :thumb
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.