Forumindex › Forums › Overige › Slap Geouwehoer › Wrappen , dippen of rollen
- Dit onderwerp bevat 34 reacties, 16 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 3 augustus 2013om 22:45 door -BlendjuH-.
-
AuteurBerichten
-
2 juni 2013 om 11:49 #17258259
Ik zie heel veel topic’s over wrappen , dippen of rollen …
Nu ben ik heel nieuwsgierig over wat jij zou doen …
Dus dan ook graag een uitleg over waarom jij
juist dat doet i.p.v dat andere …2 juni 2013 om 12:50 #181492092 juni 2013 om 13:04 #18149210volgende maand ala het beter weer is dan ga ik mijn complete auto dippen in de kleur matt zwart, ik heb voor dippen gekozen omdat het een goedkope en goede oplossing is tegen alle krassen en steenslag enzovoort. heb geen 2000 euro liggen voor een complete spuitbeurt
3 juni 2013 om 12:39 #18149211wrappen werkt ook erg goed om krassen te maskeren.
heb het dak van mijn peugeot laten wrappen (zat echt onder de krassen)en je ziet er niks meer van.3 juni 2013 om 12:45 #18149212Kosten van een complete auto LATEN “Wrappen” liggen op ongeveer (natuurlijk afhankelijk van de kwaliteit wrap en kleuren samenstelling) 1000 a 1500. Als je een auto compleet laat Plasti dippen zit je op 600-800.
Doe je beide zelf zit met wrappen rond de 400.
Doe je zelf Plasti dippen rond de 250 a 300 en dat is met de EENMALIGE aankoop van het spuitpistool3 juni 2013 om 13:02 #18149213@Ewoud94 wrote:
Kosten van een complete auto LATEN “Wrappen” liggen op ongeveer (natuurlijk afhankelijk van de kwaliteit wrap en kleuren samenstelling) 1000 a 1500. Als je een auto compleet laat Plasti dippen zit je op 600-800.
Doe je beide zelf zit met wrappen rond de 400.
Doe je zelf Plasti dippen rond de 250 a 300 en dat is met de EENMALIGE aankoop van het spuitpistoolen al loopt er iemand voor de grap ff met remmenreiniger langs je wagen druipt zo de plastidip eraf..
maar wens mensen veel geluk als ze heel hun auto willen dippen..
3 juni 2013 om 13:28 #18149214Je gaat toch geen hele auto dippen????
Dan sla je de plank dus volledig mis.
Pak dan de roller en ga eroverheen.
3 juni 2013 om 13:32 #18149215Loopt er iemand met een sleutel langs je auto kun je opnieuw spuiten, zet er iemand een pot verfafbijt op je dak ben je ook klaar.
overal is wel wat van te zeggen, en een blikje plasti dip kost me 80 euro en doe ik de halve auto mee dusja liever 160 voor 1 hele auto dan 1000 als er een malloot met zijn sleutel loopt te krassen.3 juni 2013 om 13:47 #18149216Ja zo lust ik er nog wel 10…….
3 juni 2013 om 13:52 #18149217Geef me is ongelijk dan?
Kijk ieder zijn ding, plasti dip is inderdaad niet zo goed als laten spuiten daar heb je gelijk in dat ontken ik niet.
Maar ik vindt het persoonlijk een goedkopere en betere oplossing voor mijn situatie.
:thumb3 juni 2013 om 14:06 #18149218Plasti dip is erg makkelijk … verpesten ze het dan doe je het opnieuw
als je extra op voorraad hebt …
Is makkelijker dan even spuiten want dan moet een hele kant gedaan worden :???:
En ben je de dip zat trek je het eraf en zet je er een nieuwe dip op :D8 juni 2013 om 11:15 #18149219Ik heb me brommobiel gewoon met wat action bussen overgespoten
Ben je ong voor 20 euro klaar en werk je het zo weer bij9 juni 2013 om 20:55 #18149220Maar geeft een dip niet zo’n mat/fake zicht? :hmmz vooral als je met kleur werkt (dus niet zwart of wit) Dan zou mijn optie toch wrappen zijn.
9 juni 2013 om 21:32 #18149221Dippen kan ook in glans iedereen kent het als een matte look maar er is ook speciale blanke lak voor.
Maar mijn voorkeur gaat toch uit naar dippen, ben je het beu trek je het eraf wrappen is mooi maar bijna net zo duur als spuiten en met de roller erover doe je ook niet omdat het mooi is.
10 juni 2013 om 08:34 #18149222me broertje is als goed is bezig nu om zijn corsa te dippen..
10 juni 2013 om 09:00 #18149223ik heb op rollen aangevinkt
het “rol” resultaat:
10 juni 2013 om 09:17 #1814922410 juni 2013 om 09:36 #18149225niet van heel dicht bij, maar misschien vindt je deze ook goed ?
Hier glimt de zijdeglans verf zelfs nog, als i helemaal is uitgehard word i “mat”
10 juni 2013 om 10:07 #18149226Ziet er echt vet uit …
Super man :thumb
Hou niet van oranje maar op deze bus staat het super :jerry
Hoeveel liter en hoeveel dagen ben je bezig geweest ?27 juni 2013 om 20:56 #18149227Ga de GSi ook verven/rollen.
paar lagen er op in HGL, sinasappeleffect er uit schuren, fijne korrel schuren en poetsen maar, wordt best netjes ;)
27 juni 2013 om 21:51 #18149228dippen of rollen doe je met een auto die het spuiten of wrappen niet waard zijn :agent
28 juni 2013 om 16:20 #18149229Spuiten kost ook enorm veel geld als je er zelf al niet veel van kent. Het probleem met spuiten is ook (als het een dagelijkse wagen is) dat je direct met steenslag etc te maken krijgt en dat is ENORM spijtig voor je mooie nieuwe lak. Zou ik ook eerder opteren voor een wrap.
Als ik nou geld teveel had, liet ik de mijne gelijk spuiten in Line-X. Gezien bij Inside WCC :wors Dat gebruiken ze nu voor industriële doeleinden zoals laadbakken etc. Kost klauwen vol geld maar hij is stootvast en bijna kogelvrij en het is al in verschillende kleuren te verkrijgen. Onderhoud is enkel met een hoge druk en misschien wat zeep erover en ie is terug als nieuw.
28 juni 2013 om 17:05 #1814923028 juni 2013 om 17:13 #18149231dippen.. tja is gevoelig voor kras en schade enzo.
hangt er vanaf wat je gaat dippen.
rollen word nooit zo mooi vind ik.
dus blijft wrappen over.kleine onderdelen zou ik spuiten/wrappen
en wrap op rode auto’s moet je niet doen. gaat los laten
28 juni 2013 om 18:06 #18149232Ook de eerste keer dat ik hoor dat zelfs wrapfolie kleurdiscriminerend is :wtf
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.