Forumindex › Forums › Overige › Slap Geouwehoer › wordt er snacht’s geflitst op snelwegen(a50, a67,a73)?
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
10 april 2012 om 19:05 #17873739
ja dat is waar, maar je kunt ook overdrijven.
ergens moet er een grens zijn vind ik.11 april 2012 om 00:36 #17873740@wim-v6 wrote:
-offtopic Wim aan het woord -offtopic
Ja Peet, We weten het, Je bent de beste Chauffeur ooit… :jerry :jerry
Iedereen maakt fouten, ook ik en een ieder ander…
kan eenmaal gebeuren, en maakt ook helemaal niet uit…
alleen Velen doen dingen die niet kunnen met opzet, en zelfs met automatisme, Bijvoorbeeld lekker vrachtwagentjes pesten, Dat geneurt automatich bij de gemiddelde Stropdas met een wat Gewildere lease auto…
volgas stampen, is niet van je zelf, en alles wat in de weg rijd, zoveel mogenlijk kwarren… is toch allemaal maar klootjes volk, in hun gezinsbakkies..
Weet niet, een golfje is ook een Kleine gezinsbak… haha…
Goed weer Back ontopic (daar moeten ze ook maar een icoontje voor maken vind ik..)
Willem
Wim, vrachtwagens krijgen van mij altijd de ruimte. Kom ik er een tegen op zo’n weg met van die “leuke” versmallingen dan rem ik af en knipper met mijn lichten zodat hij niet hoeft te stoppen, bijvoorbeeld. Ook als ìk voorrang heb.
En hier in de straat zit een “leuke” dubbele slinger: ga ik keurig even in de kant staan zodat hij de ruimte heeft. Als het kan dan hoeft een vrachtwagen voor mij nooit te stoppen. :angel11 april 2012 om 12:16 #17873741ik heb nieuws voor hem ze stonden te controleren.
Alleen flitst er nu niks meer alles is infra rood.
Gewoon hard straffen zulke weg misbruikers11 april 2012 om 12:17 #17873742@mike hammer wrote:
ik heb nieuws voor hem ze stonden te controleren.
Gewoon hard straffen zulke weg misbruikersBron?
11 april 2012 om 12:22 #17873743@RISL wrote:
D’Angelo, maar goed dat je die tweede reactie verwijderd hebt, als je dat had laten staan, hadden we wel een probleem gehad en dat moeten we zien te voorkomen hè ;)
En zoals je in die reactie vroeg, heb ik je post maar even verandert, om de vrede hier maar een beetje te bewaren.
Daar ben ik me heel goed bewust van geweest!
aan de andere kant blij dat je het wel gelezen heb ;)
excuses voor mijn gedag king:@itsthedch wrote:
ik maak helemaal niet iedere topicstarter voor idioot uit. (zo zou je het kunnen interpeteren mischien maar zo is het niet bedoelt)
rij zelf ook altijd te hard (zou ik mezelf ook idioot noemen dus)er is bij mij een verschil tussen te hard rijden en belachelijk hard rijden
ik rij op de snelweg 140. geen 200140 minimaal op de 120 wegen.
Jij moet gwn niet zo zeuren vindt ik!
200 als het even kan! Maargoed zo ben ik dan ;) altijd al geweest.11 april 2012 om 12:37 #17873744Edit: Fijn dat je ‘m had verwijderd. Volgende keer graag even overdenken voordat je ‘m post ipv achteraf.
En nu weer ontopic!
140 op de snelweg? Dat ligt ook maar aan de verkeerssituatie. Je moet je snelheid gewoon aanpassen aan de omstandigheden. Soms is 120 km/u al te hard, soms kan 200 km/u zonder problemen.11 april 2012 om 13:29 #17873745AnoniemLid sinds:
1 January 1970@Vectra-gts C wrote:
wel een vraag die niks te maken heeft met opels.
maar wordt er snacht’s geflitst op snelwegen.
ik heb op een zaterdag om 12uur zitten planken tot 200 en op de terugweg van 4uur tot 6uur ook..is de kans groot dat ik geflitst ben?
Ik zou me eerder zorgen maken of je papa dit forum niet leest ;) En mocht je geflitst zijn: eigen schuld dikke bult.
11 april 2012 om 13:34 #17873746@martklanderman wrote:
@Vectra-gts C wrote:
ik heb op een zaterdag om 12uur zitten planken tot 200 en op de terugweg van 4uur tot 6uur ook..is de kans groot dat ik geflitst ben?
Ik zou me eerder zorgen maken of je papa dit forum niet leest ;) En mocht je geflitst zijn: eigen schuld dikke bult.
om het forum zou ik me niet zo’n zorgen maken, mijn papa is niet zo handig met lezen van dergelijke fora, de post lezen daarin tegen dan weer wel king: met name die blauwe enveloppe :hmmz
11 april 2012 om 13:37 #17873747@petrolhead wrote:
@martklanderman wrote:
@Vectra-gts C wrote:
om het forum zou ik me niet zo’n zorgen maken, mijn papa is niet zo handig met lezen van dergelijke fora, de post lezen daarin tegen dan weer wel king: met name die blauwe enveloppe :hmmz
Blauwe is gewoon belasting… Die van het CJIB wil je niet hebben. Die zijn wit, aan de linkerkant paars met wat die weegschaaltjes erop en nog wat crap van het CJIB….
11 april 2012 om 13:42 #17873748@jeroenk wrote:
@petrolhead wrote:
@martklanderman wrote:
@Vectra-gts C wrote:
Blauwe is gewoon belasting… Die van het CJIB wil je niet hebben. Die zijn wit, aan de linkerkant paars met wat die weegschaaltjes erop en nog wat crap van het CJIB….
oeps die bedoel ik king:
11 april 2012 om 14:03 #17873749AnoniemLid sinds:
1 January 1970@jeroenk wrote:
Zo dat weet je goed! :jerry
11 april 2012 om 14:06 #17873750@martklanderman wrote:
@jeroenk wrote:
Ja lach maar, zal ik ze doorsturen…?? ;)
11 april 2012 om 14:08 #17873751@RISL wrote:
Edit: Fijn dat je ‘m had verwijderd. Volgende keer graag even overdenken voordat je ‘m post ipv achteraf.
En nu weer ontopic!
140 op de snelweg? Dat ligt ook maar aan de verkeerssituatie. Je moet je snelheid gewoon aanpassen aan de omstandigheden. Soms is 120 km/u al te hard, soms kan 200 km/u zonder problemen.ZIE PB!
11 april 2012 om 14:15 #17873752AnoniemLid sinds:
1 January 1970@jeroenk wrote:
@martklanderman wrote:
@jeroenk wrote:
Hahah ik heb er nog nooit 1 op de mat gehad, dat hou ik graag zo ;)
11 april 2012 om 14:16 #17873753@martklanderman wrote:
@jeroenk wrote:
@martklanderman wrote:
@jeroenk wrote:
Hahah ik heb er nog nooit 1 op de mat gehad, dat hou ik graag zo ;)
Ik voor snelheid ook niet… Edit: Zie auto :jerry
Wel voor langs het spoor lopen :angel
11 april 2012 om 14:24 #17873754AnoniemLid sinds:
1 January 1970Ik moet ook wel eens langs het spoor lopen, maar dat komt omdat hier in de regio gereden word met de Syntus.. Die doen het de helft van de tijd niet :???:
11 april 2012 om 14:26 #17873755@DMLB ceo wrote:
@RISL wrote:
Edit: Fijn dat je ‘m had verwijderd. Volgende keer graag even overdenken voordat je ‘m post ipv achteraf.
En nu weer ontopic!
140 op de snelweg? Dat ligt ook maar aan de verkeerssituatie. Je moet je snelheid gewoon aanpassen aan de omstandigheden. Soms is 120 km/u al te hard, soms kan 200 km/u zonder problemen.ZIE PB!
PM terug. En hoofdletters zijn niet nodig hoor, ik zien nog prima hoor.
11 april 2012 om 14:27 #17873756@martklanderman wrote:
Ik moet ook wel eens langs het spoor lopen, maar dat komt omdat hier in de regio gereden word met de Syntus.. Die doen het de helft van de tijd niet :???:
Ach het was weer ‘ns een lullige boete. Ik was met een paar maten onderweg naar de stad in Den Haag (vanuit Delft). Ik moest pinnen dus dacht langs één of ander smal peronnetje te lopen; zag een pinautomaat in de verte en het was al donker. Bleek dat stuk dood te lopen…
Was ik gespot door van die nep-agenten die niks mogen… Nog geen minuut laten stonden er ‘echte’ die een prent kwamen schrijven omdat je daar kennelijk niet mocht lopen? :wtf
Maar niet te veel stennis lopen schoppen… Voor hetzelfde geld krijg je nog een bon voor openbaar dronkenschap (ben niet zo bekend met westerse agenten)…
11 april 2012 om 17:19 #17873757@mike hammer wrote:
ik heb nieuws voor hem ze stonden te controleren.
Gewoon hard straffen zulke weg misbruikersbron? of probeer je me nou 7kleuren te laten schijten.
en doe aub niet schijnheilig want dan zou heel nederland wegmisbruiker zijn, iedereen trapt wel eens door.11 april 2012 om 19:13 #17873758werk namelijk zelf bij de KLPD.
Dus wie weet komen we elkaar nog wel eens tegen!!!!11 april 2012 om 19:27 #17873759@ Vectra-gts C Jezelf niet gek laten maken, en gwn afwachten :)
Ik duim voor je :thumbup
En hou ons op de hoogte:)
11 april 2012 om 19:42 #17873760@mike hammer wrote:
werk namelijk zelf bij de KLPD.
Dus wie weet komen we elkaar nog wel eens tegen!!!!als je het allemaal zo goed weet check dan zelf even of er een gts geflitst is?
11 april 2012 om 20:58 #17873761Nee dat kan ik helaas niet anders had ik je kunnen helpen.
11 april 2012 om 21:02 #17873762@mike hammer wrote:
Nee dat kan ik helaas niet anders had ik je kunnen helpen.
en op wat voor tijdstip stonden ze er dan?
en op welke plekken op die snelwegen?12 april 2012 om 14:17 #17873763ik ben het met itsthedch eens. waarom staan er dan borden langs de weg als iedereen er toch lak aan heeft.
ergens moet een grens zijn.
ik rijd ook niet precies 50 of 80 of 120 ik rijd gemiddeld 10 km harder.
maar zo’n snelheden horen niet thuis op ons wegen net klaar uit als je wilt race dan ga maar naar een circuit daar kun je tenminste geen onschuldige medeweg gebruikers raken. en dat er van die malloten zijn die niet kunnen rijden of parkeren daar erger ik mij ook aan. niemand is perfect laten we het daar maar ophouden.groetjes richard
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.