Forumindex › Forums › Overige › Slap Geouwehoer › wordt er snacht’s geflitst op snelwegen(a50, a67,a73)?
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
10 april 2012 om 13:59 #17873714
@itsthedch wrote:
ze moeten elke idioot die zo hard rijd zijn rijbewijs afnemen. belachelijke snelheid.
een beetje te hard ok. maar 80 km te hard.dat is ook de reden dat de zogenoemde puntenrijbewijs is ingevoert, door dat er idioten zijn die belachelijke dingen moeten doen
Zoals je wilt, is het je topic aangepast.
10 april 2012 om 14:04 #17873715Heren, houden we het wel ff netjes naar elkaar!?!?!
DMLB, pas ff je topic aan, zulke uitspraken horen hier niet.
En itsthedch, dat je topicstarter (en ieder ander die eens doortrapt) voor idioot uitmaakt is ook niet erg netjes.10 april 2012 om 14:06 #17873716@jeroenk wrote:
Verder zijn er genoeg mensen die gewoon rampzalig in het verkeer zijn, die mensen vallen je vaak wel op in smalle straatjes, grote parkeerterreinen of op zondag… Daar zitten echt figuren tussen die hun rbw niet waard zijn.
Ouwe mensen die op een 80 weg 50 gaan rijden en bij elke tegenligger afremmen.
Of mensen die met 70 aan het begin van de invoegstrook de rijbaan oprijden als jij er net aan komt met 120.
Of mensen die een bocht naar links afsnijden met jou als tegenligger.
Of mensen die bij zware regen uit het niets opdoemen met geen licht, of stadslichtjes.
Of mensen die bang zijn voor de kant van de weg en dus maar een meter van de kant afblijven, ook als de straat erg smal is.
Of vrachtwagenchauffeurs die door de dorpskern rijden terwijl er toch echt een bord staat dat dat verboden is (tja, mijn TomTom zegt dat ik zo moet rijden….).Ja, en ik? Ik ben een goede chauffeur die nooit een fout maakt en nooit de regels overtreedt. :angel
10 april 2012 om 14:09 #17873717@jeroenk wrote:
Als je Android hebt: FlitsMeister king:
Heeft me al wat euro’s bespaard :wors
Over flitsmeister gesproken, ik gebruikte flitsnav, deze werd direct verbonden naar de server van flitspaal.nl, op me laptop heb ik nog een programma flitsers (zo even uit me hoofd), kan ik elke flitspaal en flitsmeldingen bekijken in de regio. Jammer dat er geen GPS functie inzit helaas anders werkte dit echt top.
Wat de snelheid betreft, het enige wat ik kan zeggen is zonde je moet in nederland goed uitkijken. Het is heel simpel ‘Hardrijden in nederland kan gewoon NIET, dat zal ook ALTIJD zo blijven’. Boetes worden duurder en sommige agenten sturen je zelfs heel snel naar een EMG cursus. Dus ik hoop dat je niet geflitst bent.
10 april 2012 om 14:13 #17873718Hopen dat je niet geflits bent:):P
Over het te hard rijden, ik ben zelf ook geen hard rijder maar als er plek voor is geen probleem toch?..
Als iemand op de 5 baans a2 met 250 langs komt zetten vind ik dat geen probleem als er geen hond op de weg is.
Ik rij 90 en rechts hij rijd 250 en links:) :wors10 april 2012 om 14:24 #17873719Sorry hoor maar die A2 vind ik ook klote, daar kan zelfs een vliegtuig op landen en je mag er maar 100. Dat is echt een klote weg vind ik hoor. Je kan daar makkelijk minimaal 200 rijden.
10 april 2012 om 14:26 #17873720@Navy wrote:
@jeroenk wrote:
Verder zijn er genoeg mensen die gewoon rampzalig in het verkeer zijn, die mensen vallen je vaak wel op in smalle straatjes, grote parkeerterreinen of op zondag… Daar zitten echt figuren tussen die hun rbw niet waard zijn.
Of mensen die met 70 aan het begin van de invoegstrook de rijbaan oprijden als jij er net aan komt met 120.
Of mensen die bij zware regen uit het niets opdoemen met geen licht, of stadslichtjes.
Of mensen die bang zijn voor de kant van de weg en dus maar een meter van de kant afblijven, ook als de straat erg smal is.
Of vrachtwagenchauffeurs die door de dorpskern rijden terwijl er toch echt een bord staat dat dat verboden is (tja, mijn TomTom zegt dat ik zo moet rijden….).Ja, en ik? Ik ben een goede chauffeur die nooit een fout maakt en nooit de regels overtreedt. :angel
Ik heb helemaal nergens beweerd dat ik een wereldchauffeur ben. Ik heb je alleen een beetje ongelukkig uitgedrukt; iedereen maakt fouten. Wat ik eigenlijk bedoel te zeggen is dat iedereen fouten maakt in het verkeer. Waaronder ook de TS. Wat betreft hinderlijkheid zijn alle punten die jij genoemd hebt voor mij persoonlijk storender dan wat de TS heeft gedaan. Ook al zou ik op dat moment op de weg rijden. Dus: Direct rijbewijs afpakken = onzin. Dan zou dat dus voor de personen die bovenstaande dingen in jouw lijstje uitvoeren ook moeten. ;)
Alhoewel sommige ouderen echt gevaarlijk zijn in het verkeer!
Offtopic: Vanavond weer slechtste chauffeur van nederland :D
10 april 2012 om 14:30 #17873721wat als, wat als, wat als, wat als en had had had had had… Dat zeggen agenten altijd.. Zo sneu…
Er is niks gebeurt.. zeik dan niet over wat er had kunnen gebeuren. Er had ook een komeet op mn hoofd kunnen vallen zeg ik ze dan altijd :PIk heb als beginnend bestuurder ook genoeg dikke snelheids boetes gehad. en ik weet nog heel goed hoe ongelofelijk kut ik me dan voelde in de tijd tussen flitsen en post op de mat. En dan weer voorkomen en maar weer nederig aanhoren wat er allemaal HAD kunnen gebeuren… pff….
Laatst ook met de taxi iemand snel naar leiden gebracht vanuit weesp. Bleek er stukje traject controle bij te zitten. Meteen weer dat gevoel. gelukkig geen boete!!!! :D :) traject controle bleek kapot ofzo..
Ik hoop altijd dat iemand geen boete krijgt!
Wist je dat de boetes in Nederland nu juist omhoog zijn gegaan omdat we met zn allen MINDER overtredingen maken en ze wel hetzelfde willen blijven verdienen aan de autos? De enige reden dat we politie hebben in Nederland lijkt het wel overigens.. Dus flikker op met rijbewijs kwijt moeten etc…
Gewoon lekker beetje extra gas geven! Veel minder irritant en gevaarlijk dan al die langzaam rijders.10 april 2012 om 14:32 #17873722D’Angelo, maar goed dat je die tweede reactie verwijderd hebt, als je dat had laten staan, hadden we wel een probleem gehad en dat moeten we zien te voorkomen hè ;)
En zoals je in die reactie vroeg, heb ik je post maar even verandert, om de vrede hier maar een beetje te bewaren.
10 april 2012 om 14:42 #17873723@jeroenk wrote:
@Navy wrote:
@jeroenk wrote:
Ik heb helemaal nergens beweerd dat ik een wereldchauffeur ben. Ik heb je alleen een beetje ongelukkig uitgedrukt; iedereen maakt fouten. Wat ik eigenlijk bedoel te zeggen is dat iedereen fouten maakt in het verkeer. Waaronder ook de TS. Wat betreft hinderlijkheid zijn alle punten die jij genoemd hebt voor mij persoonlijk storender dan wat de TS heeft gedaan. Ook al zou ik op dat moment op de weg rijden. Dus: Direct rijbewijs afpakken = onzin. Dan zou dat dus voor de personen die bovenstaande dingen in jouw lijstje uitvoeren ook moeten. ;)
Tja ouderen, die durven na een bepaalde leeftijd ook effe niets meer. En ja je hebt ook sommige bestuurders die het rustig aan doen, dan gebeuren er dingen waarvan je denkt moest dat echt nou zo? Vandaag vrachtwagen chauffeur voegt in ok duidelijk hij wilt invoegen maar ik rij naast je kom op ik rij normaal snelheid 100 hij pusht mij naar rechts, ik naar rechts dus ik wil die vrachtwagen inhalen komt er opeens uit het niets een auto zomaar plots voor mijn neus 3 rijbanen opgeschoven pal voor mij, blijkbaar zat deze naast de vrachtwagen. Tja dan denk je toch van moest dit nou echt serieus zo? Haal ik in komt er een blauwe auto ook invoegen snijd mij letterlijk af ik op rem anders ongeluk, joehoe hallow dode hoek trut. Tja kan je schelden wat je wilt maar sommige bestuurders :sleeping
10 april 2012 om 15:13 #17873724Gewoon lekker drukken en douwen met de Vrachtwagen, we zijn toch groter :jerry :jerry :jerry
Nu is het wel een feit dat de meeste ons Chauffeurs zoveel mogenlijk willen dwarsbomen uiteraard..
Laatst ook, Korte invoegstrook, Auto rijdt +/- 80 op de snelweg, niks links van die ouwe heks, gewoon rechts blijven rijden terwijl ik ernaast zit met netjes de richting aanwijzer naar links aan…
toen maar gas bijgegeven, en een stukje vluchtstrook gepakt, ervoor gegaan en VOL op de rem gestampt…
Opbokken…… gaat een ander pesten, heb ik zo een hekel aan..
Willem
10 april 2012 om 15:26 #17873725Hahaha blijkbaar want toen ik bij rotterdam alexandrium kwam, zag ik in mijn binnenspiegel dezelfde vrachtwagen bumperkleven. Echte pushers :jerry
10 april 2012 om 15:33 #17873726@jeroenk wrote:
@Navy wrote:
@jeroenk wrote:
Ja, en ik? Ik ben een goede chauffeur die nooit een fout maakt en nooit de regels overtreedt. :angel
Was ook niet aan jouw adres gericht hoor! Gewoon, mijn eigen rijgedrag relativerend.
10 april 2012 om 15:39 #17873727-offtopic Wim aan het woord -offtopic
Ja Peet, We weten het, Je bent de beste Chauffeur ooit… :jerry :jerry
Iedereen maakt fouten, ook ik en een ieder ander…
kan eenmaal gebeuren, en maakt ook helemaal niet uit…
alleen Velen doen dingen die niet kunnen met opzet, en zelfs met automatisme, Bijvoorbeeld lekker vrachtwagentjes pesten, Dat geneurt automatich bij de gemiddelde Stropdas met een wat Gewildere lease auto…
volgas stampen, is niet van je zelf, en alles wat in de weg rijd, zoveel mogenlijk kwarren… is toch allemaal maar klootjes volk, in hun gezinsbakkies..
Weet niet, een golfje is ook een Kleine gezinsbak… haha…
Goed weer Back ontopic (daar moeten ze ook maar een icoontje voor maken vind ik..)
Willem
10 april 2012 om 16:28 #17873728@wim-v6 wrote:
Gewoon lekker drukken en douwen met de Vrachtwagen, we zijn toch groter :jerry :jerry :jerry
Nu is het wel een feit dat de meeste ons Chauffeurs zoveel mogenlijk willen dwarsbomen uiteraard..
Laatst ook, Korte invoegstrook, Auto rijdt +/- 80 op de snelweg, niks links van die ouwe heks, gewoon rechts blijven rijden terwijl ik ernaast zit met netjes de richting aanwijzer naar links aan…
toen maar gas bijgegeven, en een stukje vluchtstrook gepakt, ervoor gegaan en VOL op de rem gestampt…
Opbokken…… gaat een ander pesten, heb ik zo een hekel aan..
Willem
Moet je niet te vaak doen met de naam van je baas achterop heb je zo een mail te pakken of een boze brief heb :angel er zat in het plakboek van de zaak. :fy1 :swear
10 april 2012 om 16:40 #17873729Ik had op die auto geen naam hoor…… was een huurauto…. zonder enig letter erop..
ook niks gehoord van de Verhuurder..
willem
10 april 2012 om 16:43 #17873730Vrachtwagenchauffeurs pesten is ook een zaak voor lamballen. Je kan als koekwous met je 740D wel een vrachtwagen pesten maar ik weet wel wie er lacht bij een aanrijding :jerry We zijn allemaal weggebruikers en Nederland is al zo klein dus probeer een beetje rekening met elkaar te houden. En zonder vrachtwagenchauffeurs mag je alles zelf uit R’dam en vanuit allerlei distri-centra zelf komen halen. Dan is het pas chaos.
Gewoon respect hebben voor andere weggebruikers! :thumb
10 april 2012 om 16:48 #17873731Dat is wat ze vergeten inderdaad..
maargoed, kan me wel kwaad lopen maken, meestal laten we het gewoon maar gaan, en zetten we deze lamballen wel een keer GOED klem in de stad…Willem
10 april 2012 om 16:51 #17873732Die vrachtwagenchauffeur van vandaag kon ik wel een dreun verkopen sorry hoor dat was pas een klever -offtopic
10 april 2012 om 16:52 #17873733@wim-v6 wrote:
Dat is wat ze vergeten inderdaad..
maargoed, kan me wel kwaad lopen maken, meestal laten we het gewoon maar gaan, en zetten we deze lamballen wel een keer GOED klem in de stad…Willem
idd!,
ik laat vrachtwagens altijd voor bij het invoegen :thumbup rij met een opel-forum sticker op mijn corsa en ben veel te bang dat ik jullie tegenkom :P en dan zou ik het via hier wel horen ;) :jerry
10 april 2012 om 18:53 #17873734ik maak helemaal niet iedere topicstarter voor idioot uit. (zo zou je het kunnen interpeteren mischien maar zo is het niet bedoelt)
rij zelf ook altijd te hard (zou ik mezelf ook idioot noemen dus)er is bij mij een verschil tussen te hard rijden en belachelijk hard rijden
ik rij op de snelweg 140. geen 20010 april 2012 om 18:55 #17873735maar even voor de duidelijkheid,
zit hier niet om iemand te kwetsen of zo hoor. gaf alleen mijn ongezouten mening ;)
10 april 2012 om 18:57 #17873736@itsthedch wrote:
ik maak helemaal niet iedere topicstarter voor idioot uit. (zo zou je het kunnen interpeteren mischien maar zo is het niet bedoelt)
rij zelf ook altijd te hard (zou ik mezelf ook idioot noemen dus)er is bij mij een verschil tussen te hard rijden en belachelijk hard rijden
ik rij op de snelweg 140. geen 200Tsja, wat is het probleem, als hij z’n rijbewijs kwijtraakt, moet aftikken of zn auto te pletter rijdt…. Zolang ie jou en mij er maar niet mee hindert ;)
10 april 2012 om 18:59 #17873737tja zou zou je het ook kunnen bekijken.
maar wat als er een ongeluk gebeurt en iemand anders overlijd.
10 april 2012 om 19:02 #17873738Tsja, wat als…
Wat als er een meteoriet op mijn huis valt? Dan ben ik ook dood ;) Met name omdat de TS midden in de nacht deze snelheden haalt kan ik er niet wakker om liggen ;) Rampscenario’s zijn makkelijk te verzinnen. Toch vind ik met 50-60 door de bebouwde kom een stuk erger… De gevaarsetting is vele male hoger
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.