Forumindex › Forums › Modellen › Corsa › Word gratis lid – Corsa Club – Ook voor NIET-getunede auto’!
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
28 november 2012 om 15:26 #17960289
Mijn fout. Opgelost.
28 november 2012 om 15:28 #17960290Toppie :thumb
28 november 2012 om 23:05 #17960291Leuk dat je een club opzet en ik wens je veel succes!
Jammer dat je een dusdanig valse start maakt door andere clubs af te kraken…Onder andere ‘onze’ club. Ondanks wat jij vermeld is bij ons IEDER lid welkom op het forum.
Maar wil je teammember worden, dan willen we je graag eerst leren kennen. :)Om het inactieve even uit de wereld te helpen:
Komende Zaterdag hebben wij van TT/CT een poetsclinic meeting, gezamelijk met Corsa D Drivers, en ook enkele leden van Corsa C Drivers zullen aanwezig zijn.
Daarbij is de organisatie van onze jaarlijkse meet weer bijna helemaal rond. (vorig jaar 150+ deelnemers)
Dit jaar uitgebreid met een dB-drag, mogelijk dankzij PijlAudio, diverse standjes (Stickerdump, RN carcleaning e.d.) en daarbij een prive terrein met horeca.
Verder zijn wij pro-actief bezig met het sluiten van vriendschappen, niet puur sang het hebben van een team.
Zo zijn de diverse Corsa clubs/teams/drivers onderling aan alkaar verbonden, zowel via de leden als via de meetings!Dat de agenda niet 100% up to date is: Excuses we hebben net een compleet nieuwe site gebouwd, amdere clubs geholpen met technische problemen en meetings, een nieuwe forum layout uitgerold En we zitten midden in de organisatie van 1 van de grootste opel meetings van het jaar in NL!!
Ik nodig je dan ook uit om jezelf aan te melden op http://www.tigrateam.nl/forum en vervolgens 07 april 2013 naar de jaarlijkse meeting te komen.
Dan kan je tenminste een onderbouwde mening geven, waarvan ik zeker weet dat hij positief zal.zijn!!Hiermee sluit dit relaas af, nogmaals succes met je club, ik meld mijzelf nog even niet aan (Als je er over 1 jaar nog bent, stuur mij een pm en ik meld mezelf aan en doneer 15 euro voor de hosting! :) )
29 november 2012 om 06:10 #17960292Hahahaha
Amen Niels! ;)29 november 2012 om 06:42 #17960293Ook ik sluit me bij mijn mede admin Niels aan.
Onze agenda is even niet actueel ivm de veranderingen achter de schermen en de opzet van ons verdiende 5 jarige bestaan.Idd succes met jullie club, maar check eerst je info voor je conclusies trekt. Het lijkt mischien alsof we alle leden al jaren kennen maar dat komt mede doordat deze leden super actief zijn op het forum en op de meetings graag als club .aar voren treden.
Groetjes jeroen aka funkycorsa
Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
29 november 2012 om 08:04 #17960294Volgens mij is de conclusie al snel getrokken op de homepage:
“Onze club draait om tuning/styling van de Tigra en Corsa”29 november 2012 om 08:41 #17960295Als je een argument aandraagt, vertel dan de complete waarheid, plaats geen halve zinnen! ;)
Lid worden is mogelijk, mits je in het bezit bent van een Opel. Het idee achter onze club zijn natuurlijk de Tigra’s en Corsa’s, maar andere Opel rijders zijn ook welkom als bezoeker. Onze club draait om tuning/styling van de Tigra en Corsa, maar natuurlijk is de gezelligheid onderling net zo belangrijk. Dus lijkt het je wat om bij een gezellige club te zitten, meld je dan nu aan op ons forum.
Lijkt me duidelijk toch? Alle Opel.rijders welkom ;)
Waar ik, zacht gezegd, kwaad om wordt is het feit dat je in een paar zinnen alle corsa (en Tigra, Combo) clubs/teams/fora afkraakt!
Waaronder ‘mijn clubbie’ zo maak je geen vrienden! ;)Zeggen dat we inactief zijn, je geen FORUMlid mag worden als je niet bevriend bent met de admins.
Waar haal je het **** lef vandaan!?
Probeer jij eerst maar eens zover te komen met je club dat de leden vanuit Meppel naar Brabant rijden voor een verjaardag (en andersom).
Dan heb je de essentie van een club te pakken: Gezelligheid, vriendschap en de gezamelijke hobby! :)Ow, ik ga morgen denk ik een Combo kopen, of ben ik dan geen Opel rijder meer … ?
Nogmaals succes met je club.
(Nog 1 erbij terwijl leden al jaren om consolidatie vragen…..)29 november 2012 om 08:46 #17960296Ik kraak helemaal niks af. In de OP was het gewoon een vergelijking.
En dat andere argument was niet aan jullie bedoeld. (Lezen is een vak apart, lees: en de ander)
Heb het inmiddels aangepast, anders gaan we daar weer dagen over door.
Je zin maakte alleen duidelijk, althans voor men die jullie nog niet kent dus gewoon een dwalende bezoeker dat jullie als hoofd”thema” tuning/styling hebben.Nogmaals ik kraak niemand af, sta zelfs open voor samenwerking (heeft er al één gemeld, met een wat mindere arrogante attitude dan jij)
Over het Combo verhaal: Lezen blijft een vak apart.
Slotje inmiddels gevraagd op topic. OT blijven schijnt moeilijk te zijn.
29 november 2012 om 09:32 #17960297Toch nog even dit, wij hebben in de inmiddels bijna 5 jaar dat we bestaan, toch al wel een dusdanige reputatie opgebouwd binnen de opel wereld. Dat jij dan uit onze site opmaakt dat het alleen in de tuning/styling gaat, is een eigen intonatie. Als je bijvoorbeeld alleen al de moeite had genomen om ons forum te lezen had je begrepen dat het om opel in het algemeen gaat. Maar we zullen dit stukje tekst aanpassen.
Bedankt voor het aanpassen van de openings post! En hopelijk tot ziens op een van de vele meetings!
nogmaals succes met jullie club.
Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
29 november 2012 om 12:30 #17960298AnoniemLid sinds:
1 January 1970Topic op verzoek gesloten.
-
AuteurBerichten
- Het onderwerp ‘Word gratis lid – Corsa Club – Ook voor NIET-getunede auto’!’ is gesloten voor nieuwe reacties.