Forumindex › Forums › Modellen › Corsa › Word gratis lid – Corsa Club – Ook voor NIET-getunede auto’!
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
13 november 2012 om 20:08 #17960264
goeie zaak, combo b en c horen er gewoon bij.
moet je ook een meriva, toelaten (gebouwd op onderstel corsa c)
en een agila (onderstel corsa b:)haha, dat gaat te ver.
veel succes met je club, zelf ben ik actief bij 2 clubs, dat vind ik meer dan genoeg.
desondanks meld ik mij wel even bij je aan :wors
heb zelf een goed draaiende club ten onder zien gaan, tenminste, in zin van heel druk bezocht, naar bijna niet meer bezocht.
altijd vriendelijk blijven, dan komt het we goed :angel13 november 2012 om 21:12 #17960265Succes ermee .
Ben al lid bij verschillende forums waaronder het C drivers en het TT/CT forum .
Dat zijn ook de actiefsten op moment met een agenda die toch zeker up to date gehouden word .14 november 2012 om 23:06 #17960266bedankt voor je aanbod.
ga de site eens bezoeken en het overwegen.als er eerst geen en dan weer wel combo’s worden toegelaten :wtf ,
omdat ze te weinig opel kennis hebben of de moeite niet nemen om te kijken welke auto’s opel allemaal heeft gemaakt :puke :swear , komt mij niet echt serieus over.
vind het dan ook zeer raadzaam om eerst zich in de materie te verdiepen alvorens men een club start. :jerry :wors
dan zou deze discusie nooit hebben plaats gevonden en de combo bekend zijn als corsa combo type b of c.. :thumb14 november 2012 om 23:08 #17960267De combo-B en C zijn inderdaad gewoon Combo’s
Daar werd zelfs bij TT/CT niet moeilijk over gedaan..
Willem
15 november 2012 om 08:01 #17960268Nogmaals: Als ik aan Corsa denk is de Combo niet meteen de auto waar ik aan denk.
Dit is me dus ontschoten. Bovendien laat ik het nu toe, wat is het probleem dan nog?Er is inmiddels een beheerder bij met nog meer technische kennis dus dat standpunt kan ik niet met je delen.
Voor de rest: Als je zelf reclame wilt maken voor je eigen club open een eigen topic maar ga een ander niet lopen vervuilen -offtopic
En als je niet lid wilt worden: Jammer, maar prima. Maar ga dan niet eindeloos door discussiëren voor iets wat al opgelost is.21 november 2012 om 15:11 #17960269De verwarring betreft het combo verhaal neem overigens niet weg dat we nog steeds op zoek zijn naar leden die zich aan willen sluiten bij corsaclub.nl ;)
Alles wat gezegd is hebben we aangenomen als gezonde kritiek en dit nemen we ook mee in de club, het is natuurlijk een proces en ik kan wel zeggen dat de club op verschillende vlakken nog dagelijks verbeterd wordt :D! Het zou natuurlijk leuk zijn als er mensen zijn die willen bijdragen aan de community :)21 november 2012 om 18:25 #17960270@robert_corsa wrote:
goeie zaak, combo b en c horen er gewoon bij.
moet je ook een meriva, toelaten (gebouwd op onderstel corsa c)
en een agila (onderstel corsa b:)haha, dat gaat te ver.
veel succes met je club, zelf ben ik actief bij 2 clubs, dat vind ik meer dan genoeg.
desondanks meld ik mij wel even bij je aan :wors
heb zelf een goed draaiende club ten onder zien gaan, tenminste, in zin van heel druk bezocht, naar bijna niet meer bezocht.
altijd vriendelijk blijven, dan komt het we goed :angelAgila is geen Corsa ;)
Agila A is een Suzuki Wagon R+
Agila B is een Suzuki Splash
Grootste verschil tussen de Agila’s en de Suzuki’s zijn de veel meer gerafineerde Opel benzine motoren. Schijnen echt veel beter te zijn.Meriva A is inderdaad een Corsa C, maar de Meriva B (Flexdoors wagen) is een ingekorte Zafira C vloerplaat.
22 november 2012 om 12:01 #17960271Tja, volgens mij heet het gewoon een corsa club, wat mij betreft is een meriva een meriva anders had het wel Corsa+ ofzo geheten :P (zoals bij de Golf). Bovendien kun je dan niet gewoon beter bij een club van jouw auto? Dat zou ik persoonlijk doen.. ik vind de meriva opc trouwens best nice, zou die bodykit best onder m’n corsa willen zetten als dat kon ;) ;) maar het is niet dezelfde auto ;)
26 november 2012 om 00:53 #17960272@Turill wrote:
Het komt erop neer dat Combo’s type B en C inderdaad gewoon corsa’s zijn met een flinke rugzak en dus wel welkom zijn. Combo A (tja wie rijd dat nog) is eigenlijk een kadett E dus die dan niet en de nieuwe Combo D is een Fiat Doblo dus tja, wat moeten die mensen uberhaupt op een opel forum ;)
Nee lekker bezig daar met dat nieuwe ,overbodige forum .
Dus iemand die een Opel combo A heeft welke gewoon gebaseerd is op een E kadett ( sterker nog de neus en interieur is gewoon E kadett en zelfs deuren zijn uitwisselbaar ) is niet welkom op een opel forum ????
Iemand die een Opel combo D koopt uit de showroom bij de OPEL dealer en elke dag kijkt naar dat opel logo in de grill en op het stuur rijd dus geen opel en heeft niks op een opel forum te zoeken ????
Ja als we gaan miereneuken over het feit of een bepaalde auto wel of niet welkom is omdat ze een iets ander model hebben , dan ga ik miereneuken over zulk soort berichten hier :swear
Even voor de duidelijkheid , typ het dan wel goed en typ gewoon corsa forum ipv opel forum in het algemeen ;)
Ik blijf wel mooi hier of op het corsa a forum hangen , daar worden de oudere corsa’s tenminste gewaardeerd en niet zoals op de meeste fora bekritiseerd omdat ze traag zouden zijn en er niks voor te krijgen zou zijn .
26 november 2012 om 09:20 #17960273:jerry :jerry :jerry :jerry
26 november 2012 om 09:56 #17960274@crossagek wrote:
Ik blijf wel mooi hier of op het corsa a forum hangen , daar worden de oudere corsa’s tenminste gewaardeerd en niet zoals op de meeste fora bekritiseerd omdat ze traag zouden zijn en er niks voor te krijgen zou zijn .
Ik zou het waarderen als je je vooroordelen voor je houdt, voor je roept terwijl je nog niet eens de moeite hebt genomen om te kijken of het ook zo is bij ons.
26 november 2012 om 13:14 #17960275U mad brah?
Denk dat een club zelf wel mag aangeven welke auto’s hij erbij wil hebben denk je niet? Als ik een Combo D geen echte Opel vind mag ik dat toch echt voor mezelf bepalen.
Verder moet ik zeggen dat we voor een topic waarin een nieuwe corsa club wordt aangekondigd toch wel aardig kunnen zeiken op elkaar, wellicht is dat de reden dat er losse clubs bestaan, omdat het collectief naarmate hij groter wordt minder persoonlijk wordt en er af en toe weinig respect wordt getoond voor andermans mening. Hiermee val ik niemand aan maar dit is algemeen bekend als valkuil voor een groot forum of club ;)Edit:
En om terug te vallen op het Corsa A geval, ik zou niet weten waarom we anti corsa A zouden zijn, we hebben momenteel nog geen leden met een A dus we moedigen A rijders juist aan om erbij te komen.26 november 2012 om 19:31 #17960276@crossagek wrote:
he he he… maatje!
je vergeet een forum waar zelfs jij welkom bent ondanks dat je tegenwoordig geen c’tje meer rijd! ;)
wanneer post jou nou eens een update man! :P27 november 2012 om 06:01 #17960277@bukzzzie wrote:
@crossagek wrote:
he he he… maatje!
je vergeet een forum waar zelfs jij welkom bent ondanks dat je tegenwoordig geen c’tje meer rijd! ;)
wanneer post jou nou eens een update man! :Pheb vorige week net nog een update geplaatst kerel ;)
weet dat ik welkom blijf , heb er lang genoeg rond gehangen ;)
27 november 2012 om 06:08 #17960278@Turill wrote:
U mad brah?
Denk dat een club zelf wel mag aangeven welke auto’s hij erbij wil hebben denk je niet? Als ik een Combo D geen echte Opel vind mag ik dat toch echt voor mezelf bepalen.
Verder moet ik zeggen dat we voor een topic waarin een nieuwe corsa club wordt aangekondigd toch wel aardig kunnen zeiken op elkaar, wellicht is dat de reden dat er losse clubs bestaan, omdat het collectief naarmate hij groter wordt minder persoonlijk wordt en er af en toe weinig respect wordt getoond voor andermans mening. Hiermee val ik niemand aan maar dit is algemeen bekend als valkuil voor een groot forum of club ;)Edit:
En om terug te vallen op het Corsa A geval, ik zou niet weten waarom we anti corsa A zouden zijn, we hebben momenteel nog geen leden met een A dus we moedigen A rijders juist aan om erbij te komen.ik zeg ook niet dat julle niet mogen bepalen wat voor auto’s jullie zoeken , gaat me meer om die minachtende opmerking dat combo rijders niks te zoeken hebben op een opel-forum . Net of een combo niet een opel is .
Ken genoeg combo’s die flink verbouwd zijn , zowel de A combo ( kadett gsi neus bijv. ) B combo , C combo allemaal worden ze verbouwd , maar ja zoals je zelf zei , het zijn geen opels .
Ik heb helemaal geen zin om op jullie forum te kijken omdat ik eerder al aangaf dat ik het veel te druk heb met ons corsa a forum waar het altijd beregezellig is zonder gezeik en waar men elke auto waardeert , zelfs de grijs kenteken corsaatjes van weleer :angel
27 november 2012 om 15:22 #17960279Na goed ik wil het een beetje gezellig houden dus ik zal de misvattingen van beide kanten dan maar laten zoals het nu is. Door af en toe een type of typenummers wel/niet te noemen is het er niet duidelijker op geworden en daar wil niemand eigenlijk over discussiëren. Hierbij ook het laatste wat ik er over zeg :)
Het idee van de club is om nu en in de toekomst wat te kunnen betekenen voor de leden, kortingen bij dealers en webshops, meetings, toertochten dat soort dingen. Uiteraard kan dat allemaal niet vanaf dag één dus om te beginnen zijn we handleidingen, how-to’s etc. aan het verzamelen (uiteraard met credits/bronvermelding). Behalve dat willen we natuurlijk ook een community hebben zoals op veel forums al goed gaat.
Ik zal toegeven dat we zo onze opstartprobleempjes hebben en dat we soms genoodzaakt zijn om meningen, ideeën of bepaalde plannen te veranderen maar dat hoort allemaal bij.het proces. We hopen dat mensen in dit proces willen helpen, zo niet dan kun je natuurlijk altijd nog lid worden op het moment dat alles lekker loopt daar is iedereen vrij in. We zijn in ieder geval dagelijks actief bezig met de website dus de tijd zal het leren :)En oja ik zag je update op het c-drivers forum, succes met het inbouwen van dat 180pk monster ;)
27 november 2012 om 19:55 #17960280@crossagek wrote:
Ik heb helemaal geen zin om op jullie forum te kijken omdat ik eerder al aangaf dat ik het veel te druk heb met ons corsa a forum waar het altijd beregezellig is zonder gezeik en waar men elke auto waardeert , zelfs de grijs kenteken corsaatjes van weleer :angel
Is ook mijn gedachte… Waarom nou weer een club/forum erbij….
“om te beginnen zijn we handleidingen, how-to’s etc. aan het verzamelen”
Kortom klakkeloos overnemen van andere forums/clubs of schrijf je zelf Turill? Want anders heeft het echt geen meerwaarde om weer een losse site te starten.Edit: Klakkeloos overnemen dus, gezien je ‘t over ‘bronvermelding’ hebt…
Snap ook niet dat de mods van dit forum dit soort reqruiting topics nog toelaat. We zitten hier ook op een duidelijk forum, met een sectie voor howto’s e.d.
27 november 2012 om 20:23 #17960281@Aapje wrote:
@crossagek wrote:
Is ook mijn gedachte… Waarom nou weer een club/forum erbij….
Kortom klakkeloos overnemen van andere forums/clubs of schrijf je zelf Turill? Want anders heeft het echt geen meerwaarde om weer een losse site te starten.Edit: Klakkeloos overnemen dus, gezien je ‘t over ‘bronvermelding’ hebt…
Snap ook niet dat de mods van dit forum dit soort reqruiting topics nog toelaat. We zitten hier ook op een duidelijk forum, met een sectie voor howto’s e.d.
Sluit me hier volledig bij aan. :thumb
27 november 2012 om 20:24 #17960282@Aapje wrote:
Kortom klakkeloos overnemen van andere forums/clubs of schrijf je zelf Turill? Want anders heeft het echt geen meerwaarde om weer een losse site te starten.
Edit: Klakkeloos overnemen dus, gezien je ‘t over ‘bronvermelding’ hebt…Jammer van de negatieve ondertoon, ik zal zeker zelf ook how-to’s gaan schrijven in de toekomst maar momenteel wil ik ze graag met toestemming van de schrijver ook bij ons publiceren. Nu snap ik wel dat overnemen in eerste instantie zinloos klinkt maar de gedachte erachter is dat het een verzamelpunt is voor how-to’s van verschillende forums en websites. Als iemand graag wil dat zijn how-to exclusief voor de leden van zijn forum blijft is dat prima, maar vaak is het doel dat er mensen mee geholpen zijn terwijl niet iedereen op dat forum zit.
Vind je dat idee niet goed dat is prima maar ik moet zelf soms even zoeken waar ik die how-to ook alweer had gevonden.Snap ook niet dat de mods van dit forum dit soort reqruiting topics nog toelaat. We zitten hier ook op een duidelijk forum, met een sectie voor howto’s e.d.
Tja dat is aan de mods..
Verder vind ik kritische opmerkingen of vragen niet erg, ik geef er graag antwoord op maar dit is iets dat wij graag willen doen voor ons zelf en voor de mensen die daar eventueel behoefte aan hebben. Als jij daar niet bij hoort is dat prima, maar is het dan nodig om het af te kraken of laat je het gewoon aan je voorbij gaan omdat je er toch niet in geïnteresseerd bent?
27 november 2012 om 20:44 #17960283Waar gaat dit eigenlijk nog over? Dat er een paar mensen niet tevreden zijn, die niet uit ervaring spreken.
Jullie lezen alleen de dingen die je wilt zien en haalt er iets negatiefs uit.We zijn beginnende en dan wordt er al verwacht dat we alles al direct zelf kunnen doen?
Bovendien is het niet alleen een informatiepunt, maar streven we er naar om steeds meer interactiever te worden.Wat betreft dat het toegelaten wordt: Heb het netjes gevraagd.
Maar als het sommigen hier niet bevalt.. Spijtig, maar stop dan ook met het volspammen van dit topic.28 november 2012 om 11:43 #17960284@ColinC wrote:
Waar gaat dit eigenlijk nog over? Dat er een paar mensen niet tevreden zijn, die niet uit ervaring spreken.
Jullie lezen alleen de dingen die je wilt zien en haalt er iets negatiefs uit.We zijn beginnende en dan wordt er al verwacht dat we alles al direct zelf kunnen doen?
Bovendien is het niet alleen een informatiepunt, maar streven we er naar om steeds meer interactiever te worden.Wat betreft dat het toegelaten wordt: Heb het netjes gevraagd.
Maar als het sommigen hier niet bevalt.. Spijtig, maar stop dan ook met het volspammen van dit topic.Het enige wat we zeggen is dat er al zoveel corsa forums of verbasteringen op zijn en we hebben aangegeven welke forums wel goed draaien , dus enige wat wij willen doen is waarschuwen dat jullie club / forum mogelijk geen succes zal worden .
Ik heb zelf 2 clubs gehad + 2 clubs bestuurslid en dus ook forummoderator op meerdere forums en weet inmiddels wel hoe het er aan toe gaat in het corsaclub wereldje . Kijk voor de gein eens naar mijn posts op de verschillende forums ( OF 870 , corsa A forum 2119 , corsa-c-drivers 644 )
Dus ga met je 59 posts hier niet verkondigen :
Dat er een paar mensen niet tevreden zijn, die NIET uit ervaring spreken.
Jullie lezen alleen de dingen die je wilt zien en haalt er iets negatiefs uit.We willen alleen waarschuwen voor een teleurstelling en is geen aanval van de mensen hier , maar ze geven hun mening net als ik ;)
28 november 2012 om 11:51 #17960285wel mooi dat je een cluppie op wil richten ;)
maar moet toch toegeven dat ik wel met de andere reacties eens ben.k denk trouwens ook dat het er steeds ingewikkelder van word.
er komen meer en meer forums, uit eindelijk komt op elk forum wat how to’s te staan en zo.
ik denk dat je na een tijdje het overzicht een keer kwijt raak.
dan in de zin van… pff welk forum zal ik nu eens gaan kijken.ik ben bij meerdere forums aangemeld, maar uiteindelijk toch hier blijven hangen.
dit omdat hier alle modellen welkom zijn.
how to’s van elk model er is.
overzichtelijk.
en ook vooral heel gezellig.zelfs toen ik de ford had bleef iedereen gewoon gezellig tegen mij.
denk dat wanneer ik bijvoorbeeld op een forum had gezeten van maar 1 model dat snel anders was geweest.vandaar dat ik hier dus ook maar ben blijven hangen.
ik wens je in ieder geval veel succes toe met je nieuwe site, en hoop dan ook voor jullie dat je veel leden bij andere forums/clubs weg kan halen.
wanneer jij met je site laat zien dat jullie site net iets beter of informatiever en zo bent zal dat vast lukken ;)28 november 2012 om 12:02 #17960286@crossagek wrote:
@ColinC wrote:
Dus ga met je 59 posts hier niet verkondigen :
Dat er een paar mensen niet tevreden zijn, die NIET uit ervaring spreken.
Jullie lezen alleen de dingen die je wilt zien en haalt er iets negatiefs uit.Ik doelde meer op de mensen die iets negatiefs roepen terwijl ze onze site niet van “binnen” kennen ;)
Beetje kansloos om het er gelijk op te gooien dat ik zulke weinig posts hier heb. Ben meer een lezer dan een poster hier.Ik stel voor om het topic te laten rusten en anders het OT te houden. Als je je wilt aanmelden, http://www.corsaclub.nl
Wees welkom.
Als je je niet wilt aanmelden: Spijtig. Maar oké.28 november 2012 om 15:15 #17960287@soepkiepe wrote:
wel mooi dat je een cluppie op wil richten ;)
ik wens je in ieder geval veel succes toe met je nieuwe site, en hoop dan ook voor jullie dat je veel leden bij andere forums/clubs weg kan halen.
wanneer jij met je site laat zien dat jullie site net iets beter of informatiever en zo bent zal dat vast lukken ;)Dankjewel :), daaraan toegevoegd willen we ook graag mensen aantrekken die nog helemaal niet lid zijn van een forum met bijvoorbeeld offline werving :)
28 november 2012 om 15:22 #17960288“Op deze site kunt u zich aanmelden wanneer u in het bezit bent van een Opel Corsa of een groot liefhebber van deze auto.”
Voor een liefhebber gaat het fout bij het aanmelden.
-
AuteurBerichten
- Het onderwerp ‘Word gratis lid – Corsa Club – Ook voor NIET-getunede auto’!’ is gesloten voor nieuwe reacties.