Forumindex › Forums › Modellen › Astra › Woonplaats van de leden Topic
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
5 april 2012 om 07:38 #17859240
@RISL wrote:
Ik ben de enige ‘groene’. Verwar mij alsjeblieft niet met een geitenwollensok in een Prius :jerry
Tis dat je t zelf zegt ;)
En Senatorman is ook nog een groentje :hmmz5 april 2012 om 07:52 #17859246Inderdaad, die had ik ff niet gezien.
Ik weet dat ik niet de enige ben in Breda op het forum, hoop dat er nog een stel bijkomen.5 april 2012 om 09:13 #17859247soo dat ziet er al goed uit, laatste keer dat ik keek stonden er 3 pijltjes king:
5 april 2012 om 09:59 #17859248@-BlendjuH- wrote:
Mag je er nog 2 toevoegen als je wilt :thumb
Ik en Blendjuhs mate
beiden in Lelygat huh stad :DWe staan er al tussen :thumbup
das snel hahahaha
Bedanktjullie hadden beiden al eerder hier aangegeven waar jullie woonde, daarom ben ik zo snel. :thumb :jerry
@DMLB ceo wrote:
En ik ben zelf vaker in rotterdam
Ik wil in Rotterdam, Zoetermeer en Alphen mijn marker :vertag
:jerry :jerryzal ze bijvoegen. ;)
toegevoegd: als DMLB ceo1 en DMLB ceo2. ;)@RISL wrote:
Ik ben de enige ‘groene’. Verwar mij alsjeblieft niet met een geitenwollensok in een Prius :jerry
hier ben je ook een geitenwollensok in een Prius, daarom. :jerry :jerry :P nee, wilde gewoon een opvallend kleurtje voor de belangrijkere mensen hier. ;)
@petrolhead wrote:
soo dat ziet er al goed uit, laatste keer dat ik keek stonden er 3 pijltjes king:
en het koste mij maar 1 uurtje. heb gewoon teveel vrije tijd. :wtf
5 april 2012 om 10:04 #17859249Thanks voor het added van mij overige woonplaatsen king:
:wors
5 april 2012 om 10:07 #17859250@FnF_racer wrote:
@RISL wrote:
hier ben je ook een geitenwollensok in een Prius, daarom. :jerry :jerry :P nee, wilde gewoon een opvallend kleurtje voor de belangrijkere mensen hier. ;)
Nou, gelukkig rijd ik niet zo’n accubak :puke
En ik heb over het algemeen ook een hekel aan de 2 type mensen die ze rijden:
1. De geitenwollen sok die denk dattie met een Prius de wereld redt, terwijl productie + vervoer vanuit Japan al meer schade aanbrengt dan een normale auto in z’n hele leven.
2. De krenterige lulhannes die ‘m least omdat z’n bijtelling lekker laag is, maar dat niet wilt toegeven, want dan lijktie krenterig en dus zegt dattie een geitenwollen sok is, terwijl hij altijd met 140 km/u op de linkerbaan zit….Maar goed, laten we ontopic blijven ;)
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.