Forumindex › Forums › Overige › Restauratie, verbouwingen en styling › woofer audio reparatie?
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
28 januari 2012 om 23:21 #17245844
hallo heb auto gekocht 2dehands met zo’n grote ding in de kofferbak voor gigantisch zwaar geluid maar die deed het gauw al niet meer.. zitten van die schakelaars/hendels waarmee je m zou moeten aandoen, maar dat lampje gaat niet meer aan als je de hendel doet, dus geen geluid..als ik de stekker op de standaard hoedeplankboxen doe is wel gewoon geluid. Misschien bekabeling iets? of een bekend probleem? Heb er echt geen verstand van.
advies hulp heel graag..
30 januari 2012 om 16:20 #17984111misschien dat een paar foto’s helpen , en/of een schema van de bekabeling ? …
30 januari 2012 om 16:29 #17984110Hendels aan een speaker??? :jerry
Normaal heb je gewoon n plus en min voor een speaker. Als je meer aansluitingen hebt dan dat, is t denk ik n actieve speaker en heeft ie dus stroom en vaak ook n remote draad nodig naar de radio om aan te gaan.
Heb je geen merk/type? En anders ff fotootje ja..1 februari 2012 om 00:04 #17984112@Twanni wrote:
misschien dat een paar foto’s helpen , en/of een schema van de bekabeling ? …
@kaneelschep wrote:
Hendels aan een speaker??? :jerry
Normaal heb je gewoon n plus en min voor een speaker. Als je meer aansluitingen hebt dan dat, is t denk ik n actieve speaker en heeft ie dus stroom en vaak ook n remote draad nodig naar de radio om aan te gaan.
Heb je geen merk/type? En anders ff fotootje ja..heb geen beeld materiaal zou ook niet weten wat ik zou moeten laten zien. Die hendels zitten op het dashboard, boven de asbak..hoort te branden en te functioneren als je m omhoog klikt, dat deed ie na een week niet meer. Hij heeft het dus wel gedaan, dus ik denk dat alles om m weer te moeten laten werken wel aanwezig is van voor naar achter. verder zie ik geen begin om er zelf wat aan te doen. Waar kan ik het beste heen met dit probleem waar ze audio aparatuur fixen of misschien een beun? :D
1 februari 2012 om 08:01 #17984113Hendels/schakelaars denk ik aan een equalizer of een losse remote controller voor de subwoofer aan te sturen.
Toch alle kabels even nakijken.
1 februari 2012 om 12:41 #17984114waar kom je vandaan?
1 februari 2012 om 14:10 #17984115@Makko wrote:
Hendels/schakelaars denk ik aan een equalizer of een losse remote controller voor de subwoofer aan te sturen.
Toch alle kabels even nakijken.
Ok. De kabels zitten goed weggewerkt maar het probleem zou met blote oog te zien moeten zijn? zal nog eens kijken deze dagen @black champion wrote:
waar kom je vandaan?
Gronginen
1 februari 2012 om 15:11 #17984116tja dan is amsterdam een beetje te ver voor je.
kan er geen beeld bij brengen (net zoals de rest denk ik)ook niet mogelijk om een foto te schieten.
naar audio zaak of inbouwstation zou ik niet gaan
tenzij je boven de balkenende-norm zit -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.