Witte Speakers en Isolatie?

Forumindex Forums Overige I.C.E. en navigatie Witte Speakers en Isolatie?

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 26 tot 28 (van in totaal 28)
  • Auteur
    oeshkar
    Deelnemer

@ SL_Opel Astra 28-10-09 08:26

Ik bedoel dat ik op die site speakers van Alpine zag, waar ik de dus de conclusie uit trok dat deze van dezelfde fabrikant als de Alpine autoradio’s was, dus waarschijnlijk wel waar voor je geld. In jou reactie daarop zeg je dat dit niet zo is en dat ze uit dezelfde fabriek als Caliber komen.

Powercorsa

@Oeshkar
        Ik weet niet op wie je reageert, graag even quoten als je op iemand reageert :thumbup

Ik weet dat er zat merken zijn die bij een bepaalde leverancier kopen, ook wel bij dezelfde fabrieken.
        Maar er zit een maar aan, elk merk heeft zijn eigen tooling zoals het genoemd wordt.
        Hieraan zitten dus welke vorm en welke materialen gebruikt wordt, het kan voorkomen dat er in combinatie een tooling gebruikt wordt. Bijv. dat ze maar in een bepaalde vorm geleverd kunnen worden. De keuze wordt dan bepaald door het gebruik van materialen, wat resulteert in verschillende inkoopprijzen.
        Je zal door het verschil in de conus (zoals hier al besproken is) verschil in klank krijgen.

oeshkar
        Deelnemer

@ Powercorsa: Even een @ bijgezet…

3 berichten aan het bekijken - 26 tot 28 (van in totaal 28)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.