witte smurrie in de oliedop Forumindex › Forums › Modellen › Astra › witte smurrie in de oliedop Dit onderwerp is leeg. 11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11) Auteur Berichten 27 maart 2010 om 11:48 #17219216 bvdbroek1 Lid sinds:5 February 2010 Vandaag olie gepeild, ston laag dus olie bijgevuld. Nu zat er die witte smurrie in de oliedop. Ik heb weleens gehoord dat dat kan ontstaan na een kort stukje rijden…. Of is het koelvloeistof? 27 maart 2010 om 12:37 #17647729 Opel_BjornDeelnemer Lid sinds:4 May 2008 is meestal condens dat er idd in komt te zitten door korte stukjes te rijden. 27 maart 2010 om 15:23 #17647730 JurgenDeelnemer Lid sinds:6 September 2007 of in het ergste geval je koppakking… 27 maart 2010 om 16:11 #17647731 opelrulez1990 Lid sinds:23 September 2009 Dit is slush komt idd vaak voor met kachelen en korte stukjes rijden. als je veel rijdt en het zit er nog wel eens op dan is idd de kans groot dat je koppaking lek is. 27 maart 2010 om 18:00 #17647732 bvdbroek1 Lid sinds:5 February 2010 Dus eerst een stuk rijden en dan kijken of het er nog zit. Heb nog een maand garantie dus… 27 maart 2010 om 19:23 #17647733 wim-v6Deelnemer Lid sinds:12 August 2005 Verlies je merkbaar koelvloeistof: JA: Kans op koppakking NEE: niks aan de hand.. laatste zal voor 90% zeker het geval zijn… Willem 27 maart 2010 om 19:43 #17647734 SpacejamDeelnemer Lid sinds:21 November 2006 gewoon een 50km goed op de snelweg rijden ofzo, dan moet het er wel uit zijn. 28 maart 2010 om 13:21 #17647735 b07 Lid sinds:24 February 2009 hou je olie pijlstok in de gaten nadat je een lange afstand hebt gereden ,door het verdampen van de sludge kan je olie pijl zakken. 9 april 2010 om 18:57 #17647736 Denniskl Lid sinds:22 January 2010 Ik heb dit ook gehad. Bij mij had het te maken met de thermostaatklep. De temperatuurmeter ging ook niet meer altijd omhoog. Dit alles is ondertussen opgelost door het volgende: Temperatuursensor vervangen, thermostaatklep vervangen en de motor geflushed. 10 april 2010 om 09:47 #17647737 stutjeDeelnemer Lid sinds:1 May 2005 Bij de astra van mijn moeder was ook de thermostaat kapot. motor kwam niet op temperatuur, max 70/80 graden. Thermostaat vervangen, en de motor kwam weer netjes op 90-92 graden. condens werd daardoor beter verdamd. probleem opgelost. 10 april 2010 om 21:10 #17647738 brobbel1 Lid sinds:8 June 2008 komt ook wel eens voor bij auto’s die een tijdje stil hebben gestaan. ff een goede rit maken en het is weer weg. Auteur Berichten 11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11) Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven. Inloggen Gebruikersnaam: Wachtwoord: Houd me ingelogd Login metFacebookLogin met GoogleLogin met Twitter Inloggen