witte rook met terug schakelen

Forumindex Forums Modellen Astra witte rook met terug schakelen

• Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    slvstrGsi

hej

als ik terug schakel en volgas ga rijden komt er boven de 5ooo toeren flinke witte rookpluimen uit/onder de auto vandaan, heb het ook als ik niet terug schakel, en zover ik weer doet ie het alleen in zijn 4 & 5

tis een astra f gsi 8v

wat kan dit zijn? iemand?

gr syl

jeroenk
      Deelnemer

Koelvloeistof dat in je cylinders lekt?
        Koppakking ligt er mogelijk uit?

johanhummer9
        Deelnemer

komt de witte rook ook echt uit de uitlaat? want dat word niet echt goed duidelijk gemaakt

Botho
          Deelnemer

lekke koppakking…

slvstrGsi

of het uit de uitlaat kom kan ik niet zien, en als iemand achter me rijdt ook niet ;)

-lekke koppakking? oke hm ja danku!

is dat iets wat ik zelf kan? ik hou van sleutelen kom ik er moeilijk bij?

danku voor de info!

mvg syl

Christiaan Hummel
              Deelnemer

Koppaking kun je zelf doen, maar is wel eeeeeerg moeilijk, na verscheidene afradingen van verschillende personen toch maar naar de garage gebracht. Als je het toch zelf wilt doen: zoek ff uit of de kop van je motorblok met voorgespannen bouten vastzit. Als dat zo is, kun je die het beste (lees: moet) vervangen, anders wordt de kop niet goed op het motorblok gedrukt. Overigens staat er in de vraagbaak hoe je een kop moet vervangen d8 ik. Succes!

TheGeneral

Als je handig bent valt het wel mee een koppakking en zeker bij zo een 8 kleppertje . 1 van de dingen die je zeker moet doen is netjes en schoon werken dus niet alle onderdelen zo op een hoop gooien want dan weet je op het eind niet meer waar welk boutje heeft gezeten. Ook als je de kop eraf heb het cilnderblok goed reinigen. Cilinderkop zou ik persoonlijk laten vlakken en evt afpersen dat zijn de kosten niet.

Als je toch bezig bent meteen nieuwe distributieset erop evt thermostaat. Kopbouten moet je vervangen omdat het rekbouten zijn.

slvstrGsi

wow dat was een goed advies! dank u General,
                    dat gaat mij net iets de pet te boven… kan wel zelf gaan rommelen maar dit gaat niet lukken denk ik,
                    heb de garage gebelt, alleen de pakking e,d €400 tot €600
                    en dat is nog zonder de distributie e,d

(K U T) :( ik baal nu.. is er hier niet iemand die Echt kan sleutelen? astra f gsi 2.0 8v

grtz depri syl

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.