Witte Astra F Caravan 16 i 94

Forumindex Forums Overige Even voorstellen dit ben ik Witte Astra F Caravan 16 i 94

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Knutselsmurf

Hallo allemaal!

Ik ben Ton en ik woon in Roermond, ben altijd in bezit geweest van diverse voornamelijk oude auto’s (jaren 90).
      Sinds kort hebben we mogelijk de meest smerige Astra F Caravan 1.6i in wit uit 94 aangeschaft voor een habbekrats. We moesten een auto hebben die goedkoop in gebruik is, betrouwbaar en geschikt om wat te verslepen en voor de 2 grote honde te vervoeren. Opel stelde niet echt teleur. Hoe meer ik poetste en erin reed hoe meer ik haar kan waarderen. Het roest wel hier en daar maar over het algemeen is het gewoon een leuke auto. Dit is mijn eerste auto welke mij een huurauto gevoel geeft…wacht ik zal het uitleggen…Het geeft me een gevoel van een auto die gewoon doet wat hij moet doen, makkelijk is zichzelf grotendeels uitwijst en vrij karakterloos is, gewoon netjes..goed. Me brengt waar ik heen moet zonder poespas, zonder morren en vrij economisch. Hoe meer ik poets en hoe meer ik rij hoe meer ik haar en haar design ga waarderen. Ben overigens niet merkminded… Heb naast mijn Opel een tweetal Alfa’s 164 en een Mercedes 250D. De opel moest de Citroen c15 een Mitsubishi Colt en een Alfa 164 vervangen…dwz. dagelijks vervoer zijn, hondentaxi zijn, goedkoop rijden, veel kunnen verslepen….dat doet hij echt boven verwachting goed. En daarom investeer ik nu wat meer tijd, geld en vooral energie om die oude Astra zijn leventje nog wat te verlengen.

Onderhoud doe ik al jaren zelf, en de laatste decenia heb ik meestal 5 a 6 auto’s van verschillende merken tegelijk in bezit gehad en wat auto’s in onderhoud. zit ook bij andere clubs (Alfa, Mercedes, Citroen). Rij ook graag op mijn (snor)scooter(s).

KadAstra-EF
      Deelnemer

Die Astra ziet er op het oog nog goed uit !
        Leuk dat je die ook in je verzameling toevoegt :jerry

Veel plezier hier op dit forum.

Rik :D

Tonvroem

Bedankt…Rik. :D

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.