winterwielen wit plasti dippen

Forumindex Forums Modellen Astra winterwielen wit plasti dippen

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17269471
    LorenzoGrootveld
      Lid sinds:
      7 September 2013

      Hallo opelrijders,

      ik heb een vraagje over het dippen van mijn winterwielen.

      Ik wil mijn winterwielen (stalen wielen) mat wit plasti dippen maar nu heb ik geïnformeerd bij plastidip zelf en die zeggen dat je maar liefst 8 spuitbussen nodig hebt voor vier wielen en dat leek mij een beetje sterk 2 spuitbussen per wiel.

      dus nu is mijn vraag dekt de mat witte dip zo slecht of zijn 4 spuitbussen voor 4 wielen genoeg ?

      Groeten Lorenzo

      #18263946
      Anoniem
        Lid sinds:
        1 January 1970

        Ik denk inderdaad 2 spuitbussen per velg, puur om het feit dat je behoorlijk wat lagen aan moet brengen.. Overigens gaat het niet echt een succes worden, dat wit.. Remstof vreet er in, gaat er op zitten en wassen is dan amper schoon te krijgen..

        #18263947
        Opeltje17
        Deelnemer
          Lid sinds:
          18 January 2012

          Ik denk dat je ook gauw 6-8 bussen kwijt ben, zoals pixel al aangeef moeten er best wat lagen op(ook om het er ooit weer knap af te krijgen)

          #18263948
          LorenzoGrootveld
            Lid sinds:
            7 September 2013

            Dat je een aantal lagen erop moet spuiten om de plastidip er weer af te halen waar het voor bedoelt is weet ik.
            Ik heb al wat ervaring met plasti dip alleen dan met de mat zwarte variant

            #18263949
            LorenzoGrootveld
              Lid sinds:
              7 September 2013

              niemand die zelf ervaring heeft met het mat wit dippen van stalen wielen ?

              #18263950
              TedMechanic
              Deelnemer
                Lid sinds:
                9 January 2007

                Wat is toch die drang van sommige mensen om overal die plasti dip zooi voor te gebruiken? Waarom koop je niet gewoon een spuitbusje witte verf bij de Gamma? Is misschien wel wat meer werk, maar het is mooier, goedkoper en makkelijker schoon te maken.

                Als je het witte beu bent, koop je gewoon weer een spuitbus zwarte verf.

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.